Full Contact (1992) - 7/10
Hongkonški akcijski triler pun ekscentrične glume na granici parodije. Malo više otkačen nego što je uobičajeno, ali zadovoljavajuć u bazičnom smislu. Ima i zanimljivu upotrebu bullet time efekta u jednoj sceni.
Long Arm of the Law (1984) - 7/10
Još jedan HK triler, početak Heroic Bloodshed podžanra kojeg je kasnije popularizirao Woo uz još par svojih kolega. Nije loše, nije odlično. Film uzdižu zadnjih 20 minuta kada se grupa pljačkaša protagonista nađe pod opsadom u derutnom kvartu.
Pale Flower (1964) - 7/10
Japanski film noir koji prati yakuzu nakon izlaska iz zatvora. Ništa posebno radnja, no izvedba je elegantna i gotovo minimalistička.
A Bittersweet Life (2005) - 8/10
Pogledao opet nakon dosta vremena i podigao ocjenu. Film u kojem se lako gušta
Minamata (2020) - 6/10
Nije baš Oscar bait, ali nije ni daleko. Johnny Depp je sasvim OK u ulozi fotografa na zadatku u Japanu gdje želi dokumentirati bolest izazvanu toksičnim otpadom. Film ima plemenite namjere, no ne bježi od klišeja, čak bih rekao da ih je pokušao ubaciti što je više moguće.
Cash Calls Hell (1966) - 7/10
Japanski noir brzog tempa i napete triler priče. Nije me oduševio, ali niti razočarao.
Fresh (1994) - 8/10
Vjerojatno najbolji američki ghetto film kojeg sam gledao. Fino odglumljena i režirana krimi-drama o dječaku s ingenioznim planom bijega iz ghetta. Nema generičnih scena i likova, samo uvjerljiv milje i jako simpatičan glavni lik u zajebanim okolnostima.