Nismo gotovi.
foggy Kuzim sta pricas ali mi ne igramo igre na isti nacin. MHW igram 500h i znao sam danima mlatit i nije mi dosadilo.
Naravno da ne igramo isto. Jer ja igram, a ti odrađuješ duplu šihtu.
foggy Svako drugacije svoju "bolest" lijeci, a moje igranje 15h na dan ne mijenja previse dojam o igri, niti ovoj niti nekoj drugoj. Zna dic zivce i malo hejta treba bacit.
Naravno da mijenja lol. U jednom trenutku dolazi do zamora i onda ti svaka dlaka smeta. Nekom dođe zamor nakon sat vremena, nekom tri, a nekom šest, ali jebote nakon petnaest sati si mrtav umoran, a oči su ti dvije sarme koje imaju najobilniju menstruaciju koliko su krvave.
foggy Zast se ja opce pravdam 🙂 Uzmi neku igru pa je recaj.
Pa zato što svaki put počneš srati po igri nakon što ju izigraš do granice nehumanog nakon nekoliko dana. Dok ne osvojiš platinu i full potrošiš igru igraš 15 sati dnevno i onda ne valja ovo, pa ovo, pa ono. A ja ti kažem ovo što sam već napisao. Previše si izigrao i sad ti kompletno svaka sitnica igre ide na kurac, ali ipak znaš da ne bi toliko igrao da ti nije bila dobra. Praktički pišeš dojmove ili recenziju pod konfliktnim mišljenjem o igri, jer si na brzinu i na silu iskusio ono najbolje i u mukotrpnom grindu prema platini si iskusio ono najgore, kako vjerojatno niti jedan dev ne zamišlja svoju igru.
Ja sam ti već rekao da se ne slažem s tvojim načinom igranja za potrebe pisanja recenzija. Vjerujem da trophy guidove radiš vrhunski, ali to traži sasvim drugi pristup. Recenzije nisu breakdownovi igre do potpunog završavanja s platinom, na najvećoj težini i tri puta ako je potrebno. Jer platine znaju biti toliko besmislene da baš traže da ubiješ igrinu mehaniku za brže farmanje ili odigravanje nekim posebnim stilom (npr. full stealth ili nešto). Recenzije se trebaju igrati umjerenim tempom, na srednjoj težini (možda jednoj više jer su recenzenti uglavnom vještiji od većine igrača) i uz mixed gameplay (npr. ako igra ima stealth i akcijski pristup kao npr. Deus Ex, treba igrati i jednim i drugim načinom, balansirano). Recenzent treba iskusiti igru kao što će iskusiti većina igrača. Također, piše se nakon dva dana za većinu igara, maksimalno tri-četiri dana za duge složenije RPG-ove, a ne nakon full odigravanja igre od 100 sati. Recenziju treba pisati prije završavanja igre i na vrhuncu dojmova, dok je i recenzent, kao i igrač još uvijek skroz angažiran u igri, pa kad do izražaja dolazi ono inicijalno oduševljenje ili razočaranje. Sve ostalo je rastezanje i filozofiranje tamo gdje ga nema.
Svaki put se pozivaš na tu frazu "uzmi igri i recenziraj". Ne kužiš što ti to znači? Objasni mi.
foggy E da, i vidio sam da igras fortnite, pa mislim da nemoramo dalje pricat ko sta i kak igra
Nemoj se spuštat na tu razinu. Ne moraš igrat, ali podcjenjivanje daleko najvećeg i najznačajnijeg proizvoda igraće industrije i pop kulture općenito u zadnjih deset godina je infantilno. Evo, igram već koliko, 2 i po godine, i igra mi je perfektna. Zabavno, besprijekorno bug free iskustvo s hrpom novog sadržaja i nadogradnjama svako malo. Dao bog da su sve igre kao Fortnite, po pitanju poliranosti, sadržaja i odnosa prema igračima. Pa gdje bi industriji bio kraj? Ne mislim tako skoro stati sa igranjem i uopće mi nije bad pričati o tome kako igram Fortnite.