wooddiebone Živimo u svijetu gdje mladi ne žele raditi početničke poslove kao što su blagajnica u konzumu jer im je to ispod časti
Nažalost, ne stignem puno pisati pa ću se samo osvrnuti na ono na što sam se htio osvrnuti. Ovo je potpuno generaliziranje. Znam i mlađe osobe od sebe koje su radile u dućanima, kao domari u uredima, noćni čuvari itd. Znam i starije koji ne žele raditi takve poslove. Ne može se sve svesti na onu dobru staru: "Ah, ove nove generacije. U moje vrijeme (...)"
Najlakše je okriviti radnike, ali nikada upravu. Kao što je @Deadwalker rekao, broj prekovremenih jako često ukazuje na probleme s menadžerima kojima je posao planiranje. Ne kažem da nema onih koji su lijeni, nevezano uz struku, ali kako se uvijek okrene krivnja na one najniže na ljestvici, to me uvijek fascinira.
Mora da si seronja nezahvalni
Svaka osoba u toj firmi je tamo svojim zaslugama. Nisu došli u ured, rekli da žele posao i odmah su im dali poziciju, računalo i rekli da rade. Prošli su proces zapošljavanja kao i ostatak radnika. Zbog čega su oni nezahvalni? Možeš imati genijalnu ideju, ali tu ideju na kraju u realnost sprovedu upravo ti developeri, među kojima su i oni koji se žale na crunching.
Ja znam da ja nemam puno radnog iskustva pa na neke stvari ni ne mogu komentirati, ali kada vidim koliko se uzdiže u nebo japanska radna kultura, ista ona koja je podigla stopu samoubojstva u zemlji, to me uvijek neugodno iznenadi. Je li to što će netko zaigrati igru dva mjeseca ranije stvarno bitnije od nečijeg fizičkog i psihičkog zdravlja?