No Challenge TOO FUCK*NG hard
Tezina 11/10
Nakon gotovo 200 sati ( ako oduzmemo vrijeme za online boost i pokoji match online ) i 2 ipo mjeseca pala je ova mrcina, legalno bez exploita sa samo DS3 i MS PC kontrolerom.
Po prvi put odkad lovim trofeje jos od 2009 nisam izdvojio platinu nego samo jedan poseban trofej, jedan daleko najzahtjevniji po pitanju skilla trofej, koji je pokorio i meat boya kao najtezu igru.
Sto reci za igru koja je i 12 godina nakon ultra teska za pocetnike Street Fightera? Sto reci za igru za koju se nekad mislilo da je nemoguce platinirat na DS3 jer je prvotno dizajnirana za arkade jos od prvog dijela? Sto reci za igru u kojima morate povezat neke poteze u 1 frameu odnosno ako igra vrti na 30 FPS u jednoj tridesetini sekunde? Sto reci za igru u kojima morate pritisnit po 20-tak tipki u tri, cetiri sekunde dok igrate? To vam je u jednom Street Fighter 4 Trials.
Kad sam se odlucio za ovu igru mislio sam da nece biti toliki problem obzirom da me idu stvari sa tajmingom i obzirom da sam skino 2 puta sve kombo challengese u MK vs DC. Kad pogledate rarity platine veci je (0.63%) od MK vs DC (0.54%). Kad pogledat trophy guide kaze 9/10 ( ma mos si ga mislit, mozda ako kupis hori turbo pad ili imas 500 sati prethodnog iskustva), ali kad pogledate komentare:
https://www.playstationtrophies.org/forum/topic/7091-platinum-difficulty-rating/
svatite da je puno vise desetki i plakanja na svim stranicama. Trialsi se sastoje od NORMAL i HARD trialsa, Normal su podijeljeni u 5 levela, svaki level ima nekoliko normal trialsa koje morate u komadu rjesit, prvi level obicnu ima najobicnije stvari tipa heavy punch, crouch medium punch. 2 level ima stvari koje vas uce special potezima, super i ultra potezima, 3 i 4 su malo spojene tehnike 1 i 2. Peti level na normal je obicno ucenje linking poteza i jako se brzo rijesi tipa crouch medium punch u light punch.
HARD trialsi su takoder podijeljeni u 5 levela, ali svaki level ima samo jedan HARD trial ( hvala Bogu da je tako ). HARD trialsi su nocna mora i platinum breaker za mnoge ljude. Teme su posebne otvarane o raznim likovima jer kad mislis da nemoze teze, igra te plesne i da ti jos tezi combo. Nema laganih likova, mozda jedan,dva svaki drugi iziskuje ucenje,sate i sate, dane neki i tjedne ucenja comba, charganja, bufferinga, plinkinga i ostalih SF izraza. Neki ljudi su godinama se vracali pa korak po korak isli do cilja, mnogi su kupovali turbo kontrolere ili koristili pause trick da bi drasticno olaksali difficulty jer turbo radi tamo gdje ljudska brzina prestaje. Koristio sam pause trick na Guille jer njegov ultra motion nikako nisam svladao strelicama i onda kad sam gljivicom svladao vratio sam se i prosao normalno. Unatoc svim mogucim exploitevima ova igra i dalje je na 0.63%, to govori o njenoj brutalnosti. Ova igra nema napetosti nikakve dok Meat Boy, Max Payne, Wolf 2 imaju, ali skill je puno puno veci za ovu igru nego za sve navedene. Odlucio sam koristeci samo DS3 ( na kraju sam koristio i MS univerzalni PC kontroler za zadnjih par triala jer sam drugi DS3 razbio dok sam pokusavao C.Viper skinit ). Na prvom su oslabile tipke i udubile se od pritiskanja pustog.
Krenuo sam likove rjesavati po redu, prvi je dosao Ryu on je pao u 1, 2 dana. Vec na njemu sam shvatio da HARD trialsi ce biti pisanje krvi. Drugi je dosao Ken sve je bilo dobro dok nisam dosao do Kenovog 4 triala. I onda stop. Tri tjedna mi je trebalo i ko zna koliko sati da skinem taj trial. Meat boya sam platiniro u 14 dana, wolf 2 isto tako, ovamo sam jedan trial pokusavao 3 tjedna, i vidio na internetu da je to jedan od najtezih u igri. Combo sam napamet naravno zapamtio i ide ovako
jump [ Heavy Kick ], crouch [ light punch ], crouch [heavy punch], Heavy shouryken, EX FOcus Cancel, Medium Shuryken, Shinyruken
Da prevedem na tipke : gore, desno, R2 > dolje kocka > dolje R1 > Desno, dolje, desno R1 > Trokut+KRug, desno, desno > Desno dolje Desno trokut> Dolje desno dolje desno X ( ako stavim da mi je X 3 punch tipka )
Ako prebrojimo to su otprilike 23 tipke koje treba pritisnit u 3, 4 sekunde perfektnog timinga, jer light punch u heavy punch je 1 fram link koji uspije jednom od 20 puta, zatim suriken kojeg treba cancellat, zatim perfekto izveden medium suriken koji ga mora tocno u leda udrit da odbaci lika makismalno visoko i brzinom munje ispritiskat dolje desno dolje desno x da bi se ultra shinryuken spojila. Tri tjedna je trebalo za ovo skinit, prvo rasatvi cijeli kombo na 3 dijela, uci svaki zasebno, pa spoji u cjelinu, pa onda dok se mozak privikne na cjelinu jer je to skroz nova stvar kad se spajaju dijelovi, koliko puta bi dosa do te zadnje ultre ali falila bi prokleta stotinjka neka, stotinjku bi kasnio i failao ultru. Kad sam skinio i vidio SUCCESS ostao sam u cudu bar minutu jednu. Onda su dosli charge characteri gdje trebate chargat 2 sekunde neke tipke dok sa desnom rukom radite perverzije, mogao bi i dalje roman napisat ali nema smisla da dalje pisem sve. C Viper 2,3 i 5 su daleko najtezi trialsi i vanserijska brzina je potrebna ( tu sam razbio DS3 ), Ken 4, Abel 5, Gen 5, El Fuerte 5. O njima postoje i dan danas neke teme kako ih napraviti mada svaki ali svaki lik je bio novo iskustvo i ucenje. Gen je imao taj style switching di mozak i ruka trebaju se uvjezbat za koordinaciju, gdje u jednom combu tipkate od sporog tempa do jako brzog, ma ludnica.
Naravno do platine ima jos stvari, ali ono od cega su mnogi odustajali je skinuto. Naravno postoje i ljudi kojima trialsu su lagani, ali ti ljudi imaju preko 1000 sati u igri i sudjelovali su na raznim turnirima u tom serijalu tako da za nekoga ko je tek usao u svijet fajtera kao SF4, UMvC, Kohime ovo je bilo brutalno tesko. Ako sam SMB dao 10/10, jer je jako teska igra, ovome achievementu ipak onda ide skala vise 11/10. Mozda da ih ponovim pa ce biti lakse ( naravno da necu haha ).
Uzimam predah od SF4 kratko vrijeme pa se dajem na ostatak ima tu jos posla.