Zajebana bas, dopingovana energijom, morao sam sve da ulozim u snagu, batalio sam i rune i odbranu.
Jer nerealno je malo stete trpela, a bio sam max levelovan.
Prvih osam Valkira sam sredio prilicno lako, ali ova gadura.
Znaci jedan od najnezgodnijih bosova ikada.

Nego, super sajt koji vam pokaze vase platine u formi mozaika. Jako dobro izgleda, kao neka trofejna soba.

https://plat.grayriver.dk/#/mosaic

pravednik
Dodaj tu i Alexandra IV. iz Rogue Legacya, a ta igra uopce nema zadane tezine za birat, sta bi bilo tek da ima..

Prodao sam danas PS5 i kupio Xbox Series S.
Ima li netko da mi preporuci koju ekskluzivu za 'kutiju'?

Kakav podli pokušaj trolanja!

Odlično izgleda nije neka velika brojka platinuma, ali ja i vise nego zadovoljan 😄 . Još da možeš poredat najdraže platine bilo bi jos bolje. Zna se kome ide broj 1: SF IV 😀 dušu sam na njoj ostavio.

    Sada cu da se vratim u Egipat i platiniram Origins.
    To je moj omiljeni AC.
    Bice ovde mnogo posla.

      Centurion Evo sad sam upalio Uplay da provjerim točno satnicu koja mi je trebala za sve trofeje. Glavna igra + DLC-i za sve trofeje i svaki dio igre istražen = 90h.

        Fico

        Brz si 😁
        Ja sam je prvi put presao (bez dlc-a) za 182 sata.
        Predivno izgleda, volim da istrazujem i lovim 😆
        Kada je finisiram uzecu i dlc dodatke, ali tu necu juriti trofeje.

          Centurion Iznenađujuće sam malo proveo u Photo Modeu, tamo inače odu sati i sati. 😄 Međutim, shvatio sam da će mi AC ići sada na repertoar opet kako su se obaveze zaredale nakon ljeta. Super igre za uletjeti i izaći čim trebaš dalje s poslom.

          #52 - BioShock Remastered

          Igra: 9/10
          Težina Platinuma: 4/10 (nešto ispod 20h za Platinum)

          Platiniralo se još prije 5 dana, ali sam tek jučer navečer 100% riješio igru, pa je sad vrijeme da se nešto i napiše.
          Već i ptice na grani znaju kakvo mišljenje imam o igri, jedna mi je od najdražih igri, najbolja mi je priča koju sam doživio u igrama i slične stvari. Uvod, setting, likovi, dizajn, art, istraživanje, stvarno sve napravljeno na vrhunskoj razini i 14 godina nakon izlaska neke stvari posramljuju moderne igre. Već sam zadnjih godina toliko nahvalio igru tako da nema smisla se ponavljat. Samo bih mogao reći razloge zašto igra ipak nema savršenu ocjenu od mene. A razlog tome što gameplay nije ipak vrhunski. Napucavanje je dobro, ali definitivno sam vidio i bolje. I u ovom prelasku sam baš slabo koristio Plazmide, jednostavno nisam imao preveliku potrebu jer su oružja mogla obaviti većinu posla. Možda su oružja OP, možda su trebali učiniti Plazmide odpočetka potrebnijima, no jednom kad sam se navikao na oružja, kao da sam često zaboravio na Plazmide. To su eto neke mane, ali ne umanjuje i dalje briljantnost igre.
          Za Platinum mi je trebalo čak i dosta dugo, ali to je zato što sam stvarno istražio APSOLUTNO SVE. Znači i svaki najmanji kutak pa nije ni čudo što sam sve collectible pokupio prirodno, bez vraćanja kasnije na određene levele. A Collectiblea ima stvarno puno, pa to govori o temeljitosti istraživanja. Jedino sam sat vremena izgubio na onaj glupi slot machine, valjda sam 500 puta zavrtio dok nisam dobio. Igru sam igrao na Hard težini bez Vita Chambera i moram priznat da je dosta zajebana igra, neki combati su baš teški i nerijetko bih umro ako nisam bio spreman sa First Aid Kitom. Još na početku igre kako nisam često saveao par puta sam morao neke veće dionice ponavljat kad su me ubili, nakon toga sam saveao svako malo. I priznajem da sam koristio onaj glitch na kraju da ne moram i na Survivor prelazit, inače je Platinum još teži.
          Challenge roomovi su mi bili super stvar, sva 3 zanimljivi i raznovrsni. Baš je bilo zabavno pokušavat Speed Runove, pogotovo na zadnjem, tu sam više puta ponavljao.

          Pao i Ratchet&Clank: Rift Apart. Odličan nastavak, unijeli su dašak svježine s novim likom (bez obzira što je gameplayjom i arsenalom isti kao glavni lik) i čini mi se najvećim izborom oružja dosad. Audiovizualna i zabavna poslastica, kao i dosad. Fantastičan je Insomniac, stvarno zlata vrijede.

          I btw. po pitanju platine drago mi je da ovaj put nisu zahtijevali dizanje svih oružja na deseti level, kao što je bio slučaj s prethodnikom.

          1. Yooka Layle
            Spiritaulni nastavak banjo kazooia, Veseli platformer koji me vratio malo u proslost,Igra me zabavila ali sam ipak sam ocekivao malo vise od igre. Kamera je grozna i malo previse tih collectibilsa. Platina je lagana ali zadnju stranicu knjihe sam trazio 2 i pol sata.
            5/10 bi dobila od mene.
            Treba. se baciti na nastavak za kojeg sam cuo da je puno bolji od ovog.

          Platina #93
          Dead Space 3

          Fun 8/10
          Tezina 5/10 ( bez hardcore exploita bi bila dosta veca )

          Dosao je kraj jednoj epskoj trilogiji. Dostojno sam se oprostio od Isaaca i svih ostalih likova koji su me pratili zadnja 2 mjeseca na tom putovanju. Igra ima svojih mana, slabija je za skalu od prva dva dijela, ali opet nije losa. Sasvim solidna igra. Prica je dobra i nadam se u buducnosti nekad nekome nastavku, mada znamo kakva je bila sudbina Visceral Gamesa.

          Ono zasto odskace od jedinice i dvojke jest uvodenje ljudskih neprijatelja. Nemam nista inace protiv toga, ali svi koji su igrali Dead Space 1 i 2 znaju da jedina bica koja obitavaju su Necromorphi u raznim oblicima i formama tako da mi to nije najbolje sjelo jer je prakticki survival igru pretvorilo u akcijsko nabijen shooter. I DS 2 je imao akcijskih dijelova, ali savrseno ukomponiranih kad je bio trenutak za to, a i da dalje ostane atmosfera originala. Druga stvar koja mi je malo smetala je dosta tog backtrackanja, obavis nesto pa se moras istim putem dva tri puta vracati ( pogotovo u ranijim chapterima, a potom i tamo kad se stigne na Tau Volantis ) kao da im je ponestalo ideja za neka nova mjesta. I da plasma cutter koji je dosad bio najjace oruzje je postalo toliko underpowered da ga kasnije nisam uopce ni koristio i samim time se vidi kako se gubi car te survival/horor atmosfere.

          Noviteti u igri su brojni. Prvo craftanje oruzja, trebate kroz igru skupljat razne weapons parts i blueprints da bi vidili kako se crafta koji tip oruzja i tu nemogu nista rec, ima toliko raznih stvari da si mozete sklepat stvarno jebena oruzja, i dugo mi je trebalo da skuzim kakve vrste oruzja su najbolja za odredene necromorphe. Naprimjer craftani shotgun ( Heavy Elite Frame + Military Engine + Conic Dispersal ) je najbolji za enhanced necromorphe koji se javljaju od 9, 10 chaptera pa nadalje. Ima spor rate of fire ali 3 udarca u nogu na hard i mrtvi su, i dobro sluzi za crowd control kad vas napadnu svi odjednom. Za alien necromorphe je najbolji grenade laucnher ili RPG ( koristi Survey Charge ). Kod onih pipaka ogromnih je najbolje probe rifle kojeg dobijete u igri. Razna oruzja su najbolja za razne tipove neprijatelja zato istrazujete koji je na sta slab. Novitet su i optional misije koje ne treba rjesavat za main story i sluze za dobijanje dodatnih resursa za craftanje i onih circuita za upgreadanje oruzja te Co-op koji je meni bio prokleto zabavan za igrat i nista nije smetalo niti pucalo sto se tice internet veze tijekom igranja. Cak mi je bolje igrat trojku u Co-op nego solo jer i samim time dobiva vise na znacaju kad kroz sve to skupa prolazite zbog same price.

          Platina je osrednje teska, ali zamorna. Igru treba prelaziti 4,5 puta da bi se osvojila, a igra opet nije tolike standarde visoke postavila da bi se ponavljala toliko. Treba je proci na Classic Mode u kojem ne mozete craftat oruzja, nego imate plasma cutter i kasnije probe rifle koji dobijete i to je to. Tezina je stavljena na hard, a stvari tipa streljivo, health, statis se mogu craftati. Zatim Pure Survival Mode gdje morate sve craftat i gdje prezivljavate tako sto ubijate i skupljate resurse ( neprijatelji ne ispustaju ammo i health kao dosad ) te na svakom benchu to najmudrije iskoristiti za balansirano craftanje streljiva, health packa i ostaloga. Tezina takoder stavljena na hard. I na kraju Hardcore Mode koji ima promjene u odnosu na dvojku. U dvojci su bila 3 ogranicena savea, ovdje imate autosave na checkpointima, mozete saveat kad god hocete i izaci iz igre, loadati je i igra ce vas vratit na zadnji checkpoint. Ali postoji kvaka, umrete jednom i save file vam se brise i resetira vas na pocetak. Prakticki permadeath mode kroz vise sesija. Koristio sam save file exploit, tako da bi na svaki chapter saveao, izasao, stavio na cloud i potom ako umrem skino i igro dalje. Tako sam izbjegao bespotrebno mucenje. Ono sto me naljutilo je zadnji fight. U igri sam naisao na glitch gdje jednostavno nestane pod i umrete. Resetiram i ponovo ista stvar, probao sve i nece, mislio sam vec odustat, ali sam redownloadao igru i restartao chapter od pocetka i proradilo je. Da mi se to desilo na legit HC runu nakon 6 7 sati igranja i da me igra vrati na chapter 1 mislim da bi lansirao konzolu sa balkona. Dala bi se i cijela igra sa permadeathom rjesit kad bi tocno imao plan kad koje oruzje craftat kad znam koji tipovi neprijatelja dolaze jer vise zapamtis igru napamet nakon toliko predenih puta, ali da ovako se rjesite bespotrebne muke.

          Zakljucak : Da li je ova igra dobra Dead Space igra?
          Mogla je biti i bolja.

          Da li je ova igra dobra igra?
          Sigurno. Igra je imala svoje momente i cak mi je najdraza scena iz cijele trilogije tamo u zadnjim chapterima ove igre.

          Is that what a good man does?
          Good men mean well. We just dont always end up doing well.

          Do nekog novog susreta.