chono i dalje tvrdim da je open world ubio pricu

chono Hunt zivotinja i meni najbolja stvara u igri, totalno se izgubim samo u tome. Cudo!

Giphy - The Simpsons GIF by MOODMAN

    • Uređivano

    solidmerlin and? Stisni apply stage 1, makni limitator, mozda skuzis napisano 🤷‍♂️

    Edit: tako sam i mislio 🤭

    Ljudi ja obožavam ovu igru, ali chono je u pravu. Gotovo svaka open world igra ima problem main story-a sa otvorenim tipom svijeta. Misije pre linearne, negdje nam se nešto zuri, a mi brljamo po mapi.

    Skyrim i BotW su to najbolje riješile, ali zato im je story i slab.

    Kada igraš trebaš nać dobar balans između glavnih mislija i onih sa strane…između svega toga ubacit lov, skupljanja biljaka, istraživanja lokacija. Npr dosta njih se žalilo za izostanak klasičnog fast travela, ja ga praktički nikad nisan zazvao tokom igranja jer sam na putu između lokacija uvjek imao nešto što bi me zabavilo ili skrenilo s puta.

    RDR2 ima daleko najbolje dizajniran svijet u igrama. Savršeno su pogodili lokacije koje želiš istražit…nema onog debilnog markiranja što možeš pokupit na mapi. Nekad ćeš naletit na koristan item…nekad na easter egg ili predivni krajolik…nekada ćeš naletit na "ništa"…ali ti neće proć kroz glavu koji ku..c san ovdje dolazia jer nisan dobio upgrade za lika. Šta se zna desit u dosta igara koje imaju generične svijetove… Ovdje ćeš samo nastaviti uživati u samoći i upijanju predivne atmosfere.

      Ne znam ko mi je jači. Ekipa koja sere da im žuta boja uništava imerziju ili oni koji to isto tvrde za pacing misija u open world igrama.

      Ako vam činjenica da nakon jednog primljenog metka možete išta nego puzat po podu i urlat od boli ne uništava imerziju, ako vam health bar, inventory, pauza, mapa ili bilo koji drugi element neke igre ne uništava imerziju, kako vam to uništava?

      To nisu problemi nego ono što igre čini igrama. Problem stvarate sami svojim odlukama u gameplayu. Ako ti je do imerzije, idi odmah na iduću main misiju ako je u prethodnoj naglašeno da je vrijeme faktor, a ne odlutat u open world i onda kritizirat igru kaj ti daje da biraš.

      Ili nemojte igrat igre. Imate imerziju vani za džabe.

        dormin Kada igraš trebaš nać dobar balans između glavnih mislija i onih sa strane

        Naravno, samo ja više volim lutati nego rješavati vecinu misija koje se gotovo uvijek, posebice kasnije svode na cisti pokolj.

        dormin Npr dosta njih se žalilo za izostanak klasičnog fast travela, ja ga praktički nikad nisan zazvao tokom igranja jer sam na putu između lokacija uvjek imao nešto što bi me zabavilo ili skrenilo s puta.

        Tako je i kod mene.

        dormin RDR2 ima daleko najbolje dizajniran svijet u igrama. Savršeno su pogodili lokacije koje želiš istražit…nema onog debilnog markiranja što možeš pokupit na mapi. Nekad ćeš naletit na koristan item…nekad na easter egg ili predivni krajolik…nekada ćeš naletit na "ništa"…ali ti neće proć kroz glavu koji ku..c san ovdje dolazia jer nisan dobio upgrade za lika. Šta se zna desit u dosta igara koje imaju generične svijetove… Ovdje ćeš samo nastaviti uživati u samoći i upijanju predivne atmosfere.

        Apsolutno.

        Ono sto ovdje volim je sto mogu istražiti bez da me konstantno igra prekida combatom, kao sto je cesto slučaj bio u Witcher 3. To donekle rješava tamo mod koji spawna čudovišta prema lore, sto znaci da ce npr drowneri i ghoul operirati pretezito nocu pa ces imati mira danju za istraživanje.

        Kada ajmo reći završim igru, napisati cu detaljan osvrt o svim aspektima igre. I igra kao i svaka ima mane, ali dobre stvari uvelike nadilaze one "lošije".

        Dns sam se preko 3 sata samo muvao po mapi i istraživao te usput rjesio pokoji Stranger quest. Ulovio konja, prdao ga, naisao na neku kolibu koja spominje neke cudne rituale, dosao do stare utvrde i iz pisma saznao da je napadnuta i svi poubijani, lutajuci dalje dosao do kuce nekog starog lika sa natpisom da ne prilazim, ja prišao, ovaj se dere iz kuce da se gubim pa izasao sa puškom, reko ostaviti cu ga na miru. Povezao zenu kojoj je krepa konj do grada, priča kako ima blind date, razbojnici me na mostu zaskocili, jedva živu glavu izvukao, uhvatila me oluja, kampirao i kuhao, lovio razne ptice i živinu, ugrizla me zmija, morao pojesti neku travu kao protivotrov.

        Šta reći?! Gdje god zavirim uvijek ima nešto interesantno, a ako i nema ima predivan okolis, cvrkut ptica, rika jelena, šum potoka, magla kako se spušta, duga nakon kiše…

        Masterpis!

        wooddiebone pretjerivas. Ne doživljavaju svi igre jednako i ako je netko dao novce, apsolutno ima pravo izraziti svoje mišljenje o igri, svidjelo se to nekom ili ne. Neki od vas ne zele cuti nista o igri koju drze na pedestalu, cak i kada su neke od kritika objektivne. Chill malo, nitko vas time ne napada na osobnoj razini.

          Najveće mane zadnje dvije Rockstarove igre je to što u main misijima imaš ful malo slobode. Dok je u prijašnjim igrama (čak i GTA IV) bilo puno veće slobode. Imate i nekoliko videa na yt di ful u detalje pokažu primjere.

          Volio bi da se to vrati sa GTA VI.

            resident_evil Najveće mane zadnje dvije Rockstarove igre je to što u main misijima imaš ful malo slobode.

            Upravo to neki od nas govore. Struktura misija je kao da igras linernu igru, sto nije uvijek loše, ali zna biti naporno jer cim pokušas nesto drugo sto igra nije zamislila eto Mission failed.

              maverick pretjerivas. Ne doživljavaju svi igre jednako i ako je netko dao novce, apsolutno ima pravo izraziti svoje mišljenje o igri, svidjelo se to nekom ili ne. Neki od vas ne zele cuti nista o igri koju drze na pedestalu, cak i kada su neke od kritika objektivne. Chill malo, nitko vas time ne napada na osobnoj razini.

              Ljudi izmišljaju probleme i pripisuju igri koja ni po čemu nije unikatna po tom pitanju.

              Taj konkretan "problem" je karakteristika open world igara, ne Red Dead Redemptiona 2. To si i sam napisao.

              Osobno mislim, a vjerujem da će se velika većina složiti, da bi ta igra puno više izgubila micanjem open worlda nego što gubi nekonzistentnim pacingom main misija.

              I apsolutno ne držim RDR2 na pedastalu. Mislim da je recimo upravo to što su main misije tolko opresivno linearne da dobiješ mission failed screen ako se dva koraka pomakneš u krivom smjeru vrlo konkretan i primjetan problem direktno poveziv sa Rockstarom i njihovom dev filozofijom.

              To je problem koji Rockstar može popravit.

              Ali zamjerat RDR2 brljanje po mapi dok nam se u priči kao žuri je isto kao zamjerat MGS3 kaj ima EZ Gun sa beskonačno municije na Easy težini.

              Doslovno sve kaj treba da eliminiraš problem je da ga ne stvoriš sam in the first place.

                wooddiebone previse filozofiras. Nije poanta brljanja po mapi, poanta je da prica RDR2 trazi linearni ili poluotvoreni svijet. Da, open world RDR2 je skoro pa savrsen, sve je tip top odradeno, ali glavna prica ne ide uz njega. Banalan primjer, glavni motiv bande je lova, dok u isto vrijeme Arthur moze hodati sa 10000 dolara u dzepu, a tvoja slijedeca misija je gle cuda pljacka i donijeti lovu u kamp. Zamjeralo se puno gluplje stvari ostalim igrama, valjda smijemo ovako nesto komentirati za RDR2

                  wooddiebone problema nema. Svatko igra igru i stvara dojam o istoj. Necemo mu ni ti ni ja promjeniti mišljenje. Ja nisam bio ni prvi puta impresioniran pričom niti main misijama (cast izuzecima) naravno da neću ni sada. Meni su likovi bili fantastični i svijet nenadjebiv i to mi je vise nego i dovoljno, a kada dodamo maestralni soundtrack i atmosferu u mix, osobno mi je jedna od najdražih igara.

                  solidmerlin Sudar tri titana.

                  Nikakvi titani, samo ljudi koji doživljavaju na drugačiji nacin jedan proizvod. Nemoguce da je se svima sve isto sviđa. I mislim da potpuno mozes bez ovakvih komentara jer nicemu ne pridonose.

                    chono kralju lupetanja i netacnih zakljucaka.

                    maverick nista necete rijesiti, svak tjera svoje.

                    chono

                    Možda previše filozofiram.

                    Svejedno, priča je puna nezaboravnih momenata i likova, Arthur je mnogima u konkurenciji za najboljeg lika iz igre uopće, a open-world gameplay je opet bezkompromisno perfektna Rockstar simulacija svijeta kakve volimo. Zapravo najbolji primjer istoga.

                    Da je open-world manje zabavan, vjerojatno bi puno lakše kritizirao to kaj vama smeta.

                      wooddiebone vjerojatno, ali nije 😁 open world je prejeben i onda ovakva misljenja i nisu popularna

                      @solidmerlin odi zuri u X ili tako nesto. Smaras

                      wooddiebone Slažem se s svime što si napisao i ne mislim da filozofiraš.

                      Svakoj pa i najboljoj igri se može pronaći neki nedostatak/rupa u priči ili dizajnu ako to želiš.

                      17 dana kasnije

                      Note to self: pazi koju tipku stišćeš