@chono Kritika da je epilog nepotrebno razvučen je na mjestu. I općenito je igra sporijeg tempa. To se nije svidjelo manjem broju igrača.

To bi bili minusi (čak i nisu neki minusi) o kojima se može raspravljati.

Sve ovo što si ti naveo kao minuse…

Apsolutno nitko, nikad, nigdje se neće složiti s tobom.

Jedini si koji tako misli i samim time nema smisla da ideš dalje s ovom raspravom.

    Priča u RDR2 nije toliko loša koliko postane zamorna, ponavljajuća i kasnije razvodnjena. Vjerojatno najslabiji segment igre i razlog zašto meni osobno nikad neće biti za više od 8/10, niti za ponovno odigravanje bez obzira u kojim detaljima i na koliko sličica se igra vrtjela.

    StarFox_N Kritika da je epilog nepotrebno razvučen je na mjestu. I općenito je igra sporijeg tempa. To se nije svidjelo manjem broju igrača.

    Ja bi rađe da su velike open world igre razvučene u stilu RDR2 nego da su nakrcane checklist questovima i aktivnostima.

    • Uređivano

    Fenix witcher 3 nije savrsen open world, nije cak ni vrlo dobar open world, vec igra fantasticnih questova i likova. Cak je i multi region open world, a ne klasicni open world kao RDR2.

    Nije on nista pokusao sarkazmom ukazati, nego je nadrkan vec duze vrijeme. Zato je iznio w3 u ovu temu, zbog mene toboze. Nisam glup da ne vidim razlike izmedu te dvije igre i da ne vidim razlike koliko je rdr2 napredniji u tom segmentu. Ali RDR2 prica i open world ne idu glatko jedno pored drugog, moje misljenje.

    @StarFox_N ne trebaju mi drugi za potvrdu. Nekima ne valja Age of Empires 2, sta da ja radim po tom pitanju? Pisem takvim ljudima kako su u krivu jer je vecina rekla da valja?

    Eto, @Zero ima slicno misljenje

    • Uređivano

    Nisam ja nadrkan na tebe niti najmanje… Baš mi to treba u životu.

    Najveći problem je šta općenito isključivo svoje mišljenje cijeniš kao jedino relevantno i pod svaku cijenu to želiš nametnut drugima.

    Ništa durgo,


    "odi igrat epic igre, doslovno trabunjas pizdarije"

    I onda ti spominješ neku raspravu?

    Prvo si pogriješio jer ne igram na Epicu, nego PS5 PRO, i onda ono šta ti ne smatraš pravilnim nazivaš pizdarijama"

    Samo u ovom malom odlomku se vidi tvoje ismijavanje i vrijeđanje tvog uzvišenog pogleda na ono šta ti smatraš ispravnim"
    Epic je izdavač igre, (AW2)? Po čemu je to zaslužilo biti u raspravi ovdje?

      • Uređivano

      doktor1 odgovaram istim tonom, nista vise. Kako postas, tako dobijes natrag. Jednostavno.

      Po cemu je witcher3? Lol

      • Fenix

        •  
        •  

      Obrisano zadnjih 10-ak postova. @chono tebi upozorenje pred hlađenje jer dobro ti je rekao, od 8 forumskih svađa ti si u njih 10. Nadam se da ćeš smanjit tu tvrdoglavost. @renda i ti se ubuduće suzdrži.

        • renda

          •  
          •  
          •  
          •  

        Fenix posteno.

        Stari moj koji ste vi kraljevi kada se uspijete svađat na temu jel story bolji u w3 ili rdr2??

        Jbt jedne od rijetkih 10/10 igara koje vrijede svaki cent. Totalna je retardacija uopce to uspoređivat kad su obje igre masterclass.

        Igrao sam do pola 5 ujutro. A jebota kakva igra! Posebice sada neke stvari koje su mi smetale pri prvom prelasku znam da su tu pa mi puno lakse padaju.

        Hunt životinja je najbolja side aktivnost ikada u nekoj igri. To moze biti igra sama za sebe.

          maverick Hunt zivotinja i meni najbolja stvara u igri, totalno se izgubim samo u tome. Cudo!

            chono i dalje tvrdim da je open world ubio pricu

            chono Hunt zivotinja i meni najbolja stvara u igri, totalno se izgubim samo u tome. Cudo!

            Giphy - The Simpsons GIF by MOODMAN

              • Uređivano

              solidmerlin and? Stisni apply stage 1, makni limitator, mozda skuzis napisano 🤷‍♂️

              Edit: tako sam i mislio 🤭

              Ljudi ja obožavam ovu igru, ali chono je u pravu. Gotovo svaka open world igra ima problem main story-a sa otvorenim tipom svijeta. Misije pre linearne, negdje nam se nešto zuri, a mi brljamo po mapi.

              Skyrim i BotW su to najbolje riješile, ali zato im je story i slab.

              Kada igraš trebaš nać dobar balans između glavnih mislija i onih sa strane…između svega toga ubacit lov, skupljanja biljaka, istraživanja lokacija. Npr dosta njih se žalilo za izostanak klasičnog fast travela, ja ga praktički nikad nisan zazvao tokom igranja jer sam na putu između lokacija uvjek imao nešto što bi me zabavilo ili skrenilo s puta.

              RDR2 ima daleko najbolje dizajniran svijet u igrama. Savršeno su pogodili lokacije koje želiš istražit…nema onog debilnog markiranja što možeš pokupit na mapi. Nekad ćeš naletit na koristan item…nekad na easter egg ili predivni krajolik…nekada ćeš naletit na "ništa"…ali ti neće proć kroz glavu koji ku..c san ovdje dolazia jer nisan dobio upgrade za lika. Šta se zna desit u dosta igara koje imaju generične svijetove… Ovdje ćeš samo nastaviti uživati u samoći i upijanju predivne atmosfere.

                Ne znam ko mi je jači. Ekipa koja sere da im žuta boja uništava imerziju ili oni koji to isto tvrde za pacing misija u open world igrama.

                Ako vam činjenica da nakon jednog primljenog metka možete išta nego puzat po podu i urlat od boli ne uništava imerziju, ako vam health bar, inventory, pauza, mapa ili bilo koji drugi element neke igre ne uništava imerziju, kako vam to uništava?

                To nisu problemi nego ono što igre čini igrama. Problem stvarate sami svojim odlukama u gameplayu. Ako ti je do imerzije, idi odmah na iduću main misiju ako je u prethodnoj naglašeno da je vrijeme faktor, a ne odlutat u open world i onda kritizirat igru kaj ti daje da biraš.

                Ili nemojte igrat igre. Imate imerziju vani za džabe.

                  dormin Kada igraš trebaš nać dobar balans između glavnih mislija i onih sa strane

                  Naravno, samo ja više volim lutati nego rješavati vecinu misija koje se gotovo uvijek, posebice kasnije svode na cisti pokolj.

                  dormin Npr dosta njih se žalilo za izostanak klasičnog fast travela, ja ga praktički nikad nisan zazvao tokom igranja jer sam na putu između lokacija uvjek imao nešto što bi me zabavilo ili skrenilo s puta.

                  Tako je i kod mene.

                  dormin RDR2 ima daleko najbolje dizajniran svijet u igrama. Savršeno su pogodili lokacije koje želiš istražit…nema onog debilnog markiranja što možeš pokupit na mapi. Nekad ćeš naletit na koristan item…nekad na easter egg ili predivni krajolik…nekada ćeš naletit na "ništa"…ali ti neće proć kroz glavu koji ku..c san ovdje dolazia jer nisan dobio upgrade za lika. Šta se zna desit u dosta igara koje imaju generične svijetove… Ovdje ćeš samo nastaviti uživati u samoći i upijanju predivne atmosfere.

                  Apsolutno.

                  Ono sto ovdje volim je sto mogu istražiti bez da me konstantno igra prekida combatom, kao sto je cesto slučaj bio u Witcher 3. To donekle rješava tamo mod koji spawna čudovišta prema lore, sto znaci da ce npr drowneri i ghoul operirati pretezito nocu pa ces imati mira danju za istraživanje.

                  Kada ajmo reći završim igru, napisati cu detaljan osvrt o svim aspektima igre. I igra kao i svaka ima mane, ali dobre stvari uvelike nadilaze one "lošije".

                  Dns sam se preko 3 sata samo muvao po mapi i istraživao te usput rjesio pokoji Stranger quest. Ulovio konja, prdao ga, naisao na neku kolibu koja spominje neke cudne rituale, dosao do stare utvrde i iz pisma saznao da je napadnuta i svi poubijani, lutajuci dalje dosao do kuce nekog starog lika sa natpisom da ne prilazim, ja prišao, ovaj se dere iz kuce da se gubim pa izasao sa puškom, reko ostaviti cu ga na miru. Povezao zenu kojoj je krepa konj do grada, priča kako ima blind date, razbojnici me na mostu zaskocili, jedva živu glavu izvukao, uhvatila me oluja, kampirao i kuhao, lovio razne ptice i živinu, ugrizla me zmija, morao pojesti neku travu kao protivotrov.

                  Šta reći?! Gdje god zavirim uvijek ima nešto interesantno, a ako i nema ima predivan okolis, cvrkut ptica, rika jelena, šum potoka, magla kako se spušta, duga nakon kiše…

                  Masterpis!

                  wooddiebone pretjerivas. Ne doživljavaju svi igre jednako i ako je netko dao novce, apsolutno ima pravo izraziti svoje mišljenje o igri, svidjelo se to nekom ili ne. Neki od vas ne zele cuti nista o igri koju drze na pedestalu, cak i kada su neke od kritika objektivne. Chill malo, nitko vas time ne napada na osobnoj razini.

                    Najveće mane zadnje dvije Rockstarove igre je to što u main misijima imaš ful malo slobode. Dok je u prijašnjim igrama (čak i GTA IV) bilo puno veće slobode. Imate i nekoliko videa na yt di ful u detalje pokažu primjere.

                    Volio bi da se to vrati sa GTA VI.

                      resident_evil Najveće mane zadnje dvije Rockstarove igre je to što u main misijima imaš ful malo slobode.

                      Upravo to neki od nas govore. Struktura misija je kao da igras linernu igru, sto nije uvijek loše, ali zna biti naporno jer cim pokušas nesto drugo sto igra nije zamislila eto Mission failed.

                        maverick pretjerivas. Ne doživljavaju svi igre jednako i ako je netko dao novce, apsolutno ima pravo izraziti svoje mišljenje o igri, svidjelo se to nekom ili ne. Neki od vas ne zele cuti nista o igri koju drze na pedestalu, cak i kada su neke od kritika objektivne. Chill malo, nitko vas time ne napada na osobnoj razini.

                        Ljudi izmišljaju probleme i pripisuju igri koja ni po čemu nije unikatna po tom pitanju.

                        Taj konkretan "problem" je karakteristika open world igara, ne Red Dead Redemptiona 2. To si i sam napisao.

                        Osobno mislim, a vjerujem da će se velika većina složiti, da bi ta igra puno više izgubila micanjem open worlda nego što gubi nekonzistentnim pacingom main misija.

                        I apsolutno ne držim RDR2 na pedastalu. Mislim da je recimo upravo to što su main misije tolko opresivno linearne da dobiješ mission failed screen ako se dva koraka pomakneš u krivom smjeru vrlo konkretan i primjetan problem direktno poveziv sa Rockstarom i njihovom dev filozofijom.

                        To je problem koji Rockstar može popravit.

                        Ali zamjerat RDR2 brljanje po mapi dok nam se u priči kao žuri je isto kao zamjerat MGS3 kaj ima EZ Gun sa beskonačno municije na Easy težini.

                        Doslovno sve kaj treba da eliminiraš problem je da ga ne stvoriš sam in the first place.