Vezano za temu. Cijenim posvećenost detaljima.
RDR2 npr. me oduševio u tim stvarima ali moram priznati da ih puno nisam ni primjetio dok nisam pogledao video o tome.
Nisu svi detalji jednako bitni.
Ta famozna strijela… Lijepo je vidjeti da reagira kako treba na različite površine ali to nije baš važno za ukupni dojam o igri.
Nedavno sam odigrao The Outer Worlds. Mrtvi svijet gdje se ne događa ništa. NPC-i stoje ili se kreću od A do B točke lijevo desno. Nikakvu drugu radnju nemaju.
RDR2 ima živi svijet, floru i faunu, promjenjivo vrijeme, vjetar pomiče grane, NPC-i koji obavljaju razne radnje i reagiraju na igrača itd.
To su stvari koje su važne, podižu atmosferu i svijet (pa i igru) čine boljim i uvjerljivijim.
Što se strijela odbije od kamena, neka refleksija se dobro vidi, Arthur točno zagazi na stepenicu ili se konju stisnu jaja na zimi je dobro, pridonosi realizmu ali ne donosi puno ukupnom dojmu kada se pogleda šira slika.