Fenix ma nije do strelica i nije samo do Avoweda. Moderni naslovi su nekako sterilni, sve je samo kulisa za glavnu pricu. Nema interaktivnosti i detalja, nema posvete detaljima od objekata, NPCeva, AIa do samih ruta kojima se kreces.

    chono sve je samo kulisa za glavnu pricu

    Koja je pretežno isto tesko govno u igrama.

    maverick Sramotno je da igra stara 19 godina ima gotovo sve aspekte naprednije od igre izašle u 2025. od renomiranig deva.

    Ovo!! Nebitno kakva je igra, koji podzanr, sto je gameplay i kako bi se igra trebala igrati. Ovo, jebeno ovo sto si napisao!

    Fizika i interaktivnost bi trebali biti standard! A ne da branimo moderni naslov po nekim pravilima kako se on igra i da mu to ne treba

      Skyrim = 💩💩💩

      "Strijele se zabijaju u kamen u nekoj fantasy igri" popij brufen menstrual care.

      Giphy - Happy Nat Geo GIF by National Geographic Channel

      chono Neznam jesam li ja postao toliko star i gundav, ali ove danasnje igre su tako jebeno prazne i dosadne, bez interakcija i bez duse

      Čast iznimkma jer isplivaju pokoje iz mora recikliranih plastika i odu u legendu.

      chono Fizika i interaktivnost bi trebali biti standard! A ne da branimo moderni naslov po nekim pravilima kako se on igra i da mu to ne treba

      Ne znam kakva svemirska priča i grafika trebaju biti da kompenziraju za sve ofrlje u igri. Medjutim kao sto si rekao, to su boljke gotovo svih igara dns.

      Produkcija raste, features se gube.

      Ovaj klipić sve govori

      Tuga, jad i čemer.

      virty Strijele koje se zabiju u kamen

      u koljeno*

      Dakle Bethesdina najgora singleplayer igra još uvijek bolja od Obsidianovog "masterpisa" 🤣

        Usporedjujete AA igru sa AAA blockbusterom kojeg je napravil studio u naponu snage i koji je u tom trenu bil glavni fokus cijele Bethesde i kojeg je cijela gaming zajednica cekala ko ozebo sunce!

          renda trenutno usporedjujem ocjenu, a ona nema veze jel igra AA ili AAA.

            maverick dobro, i ta ocjena je nebitna, od 640 "revieowa" vjerojatno ih je 400 ovih kojima smetaju pronounsi koji se kolko citam mogu iskljucit, postal je standard srozavat ocjene iz osobnih razloga koji nemaju veze s igrama.

              renda pa i ocjena kritike je veca za Starfield. Pusti igrače koji vjerojatno srozavaju ocjenu kako kažeš i zbog nebitnih stvari.

              • Fenix

                •  
                •  
              • Uređivano

              maverick Dakle Bethesdina najgora singleplayer igra još uvijek bolja od Obsidianovog "masterpisa" 🤣

              Tko je ikad ovdje pa i na internetu nazvao Avowed "masterpisom"?

              Budući da ničem ne pridonosiš ovoj temi koja s prvim postom čak i ima smisla za neku smislenu raspravu, nego trolaš, nakon xyz upozorenja posljednjih mjeseci odi se malo odmori od foruma

              No da se vratimo na temu, jasna mi je usporedba i ima donekle smisla, ali drugačije su igre s nemjerljivim budžetima i timovima, pa i različitim vizijama i gameplay dizajna, bez obzira što je razlilka skoro 15 godina. Što ne znači da bilo koja igra ne može biti dobra i zabavna bez napredne fizike i(ili) brda ray tracinga.

              S druge strane, ok, nije skroz novi IP, ali nije ni nastavak i skoro pa je nova igra, pa to cijenim. Obsidian je zadnjih godina jedan od najproduktivnijih developera, često izbacuje dobre i originalne igre. U samo nekoliko godina survival Grounded, GOTY kandidat 2D RPG Pentiment, baš pravi RPG Pillarsi, The Outer Worlds (koji je smislenija usporedba s tim famoznim Starfieldom i u puno toga bolja igra) itd.

              Obsidian ni Avowed nisu problem, većina ostatka industrije, pa i cijele zabavne industrije je problem. Remasteri, rebootovi kako filmova tako i igara, beskonačni nastavci itd i opći manjak kreative.

                Ja isto mislim da ne bi trebali smanjenu interaktivnost uzimati kao veliki minus Avowedu.

                Igra nikad nije ni marketirana kao Bethesda sandbox.

                Creation Engine je vrlo specifičan engine zbog čega čak i Bethesda ima problema sa nalaženjem alternative.

                A sjećam se, jako puno ljudi koji se sad ismijavaju iz Avoweda su pljuvali po Bethesdi i njihovom zastarjelom game dizajnu i engineu kojeg treba što prije mjenjati zato jer je clunky.

                Razine interaktivnosti koje postiže Bethesda, može dostići samo nekolicina developera u industriji koji imaju ogromne resurse.

                Naravno, to ne znači da se igra zbog toga nekom mora svidjet. Tko ne želi, nek ne kupi. Ja ću isprobati na Game Passu. Ovo kaj sam vidio izgleda dosta dobro.

                  Obje igre su ako ništa drugo barem vrlo dobre, jedino što je za Obsidian očekivano da im igre budu oko 80% (nekad naravno i bolje), dok je za Bethesdu očekivano da to bude 90% i više za projekte koje priremaju jako dugi niz godina, da svaki detalj bude logički i na mjestu (bez obzira na tehnikalije), da naglasak bude na world buildingu odnosno istraživanju koje nagrađuje igrača i pruža inicijativu da se to često prakticira te uz prostor za modanje, smislenu slobodu pristupa bez nepotrebnog napucavanja proceduralno generiranih gluposti i sl. Da je sve to bio Starfield u trenutku izlaska, već tad bih složio novi PC jer sam imao ogromna očekivanja. Sad mi je više u rangu "odigrat će se nekad ako baš ništa zanimljivije ne budem imao pri ruci". To nije dovoljno dobro za igru koja bi morala pomicati granice a ne uvlačiti se u ista ograničenja prethodnih igara koja su i previše dobro poznata igračima.

                  Meni je uz Obsidianov broj proizvedenih igara koje su kvalitetne tim više impresivnije kad izbace i jedan Grounded koji uopće nije RPG i onda opet pokupe vrhunske ocjene. Mogu još samo dodati da imam visoka očekivanja za Outer Worlds 2.

                  Ekipa, ako je neki dev zapeo u prošlosti, onda bolje sagledajte situaciju i okolnosti. Jer Obsidian nije jedan od njih.