chono
Jebi ga. Prije su sve to bili neovisni studiji koji su tržištu dostavili proizvod uz pomoć izdavača koji je uložio novac računajući na dio prihoda.
Danas je izdavač taj čije je ime najbitnije, čiji splash screen je unskippable i uzima 30 sekundi života i koji određuje kreativni smjer onoga što izdaje jer je vlasnik studija.
Evo Remedy, jedan od rijetkih još živućih neovisnih studija koji proizvodi vrhunske igre i opet za svaki naslov moraju tražit izdavača i na kraju da bi zadržali prava na svoj rad i IP moraju se naguzit recimo Epicu koji im skrši prodaju igre sa EGS ekskluzivnosti.
Takvi studiji bi trebali imati 10 ogromnih izdavača koji se bore za njihove igre, a ne da veliki izdavači izdaju gotovo ekskluzivno igre developane od studija u njihovom vlasništvu.
Ja mislim da bi npr. EA napravio ogromnu stvar kad bi odlučio izdati Control 2 ili KCD3 iki nešto takvo bez da zauzvrat poždere sve kaj od toga ima dobro.