somethingwrong Neznamo jos sta Housemarque radi, navodno ide sljedeci miesec State of Disaster novi pa cemo vidjet mozda
Sony je otkazao još dva live service projekta. Jedan je bio God of War, a drugi se nastavljao na Days Gone
Ovo sa Bluepoontom kao developerom MP GoW naslova je u razini sa nominiranjem Primorca za predsjednika……
Bend Studio treba raditi na rebootu Syphon Filtera…
DarkPunisher Bezbrige vjerovatno jos jedan LS naslov
Taman mogu pocet radit za PS6 igre
Znaci nesto od Benda necemo vidjeti u iducih 6-7 godina. Sony je bas frustrirajuca firma, imali su dobitnu formulu s AAA single player igrama ali naravno treba uskociti na jebeni live service bandwagon, uloziti milijune a nebi me cudilo ni da je zbrojeno potroseno i milijardu samo da bi otkazali sve projekte.
Pogotovo ovo s Bluepointom je apsolutna debilana, trebali su ljudima dati da rade neki remake, ne znam, bubam, nesto poput Syphon Filtera ili The Getawaya.
Tzereen Ali najveći problem smo mi, jer nam svaki kurac smeta.
Apsolutno, jos ako je @fensisuperstar -ov
Najbolje za Sony bi bilo da iduću konzolu izbace bez ikakvog wifi modula i bez ikakvog načina za povezivanje na mrežu.
- Uređivano
Tzereen pa nisu morali svi u 16 na live service. Helldivers2 je bio dovoljan i mogli su mozda jos 1 razvijati.
Dalje su se mogli bazirati na po jedan horor, open world, movie like, jrpg, neka voznja ili sport, neki ps1/ps2 remake/reboot, wrpg, neki indie ala journey-inside-limbo, bluepoint se trebao oprobati u DeS DLCu (slomljeni archstone), Kratosa treba opet ributat, Horizon treba novi world/level dizajn i boljeg pisca, ideje su beskonacne…
Tzereen jer nam svaki kurac smeta.
foggy Apsolutno, jos ako je @fensisuperstar -ov
solidmerlin ja sam to već pisao ranije i to smatram i dalje. Kad s druge strane imaš nelojalnu konkurenciju kojoj nije problem spalit 70 milijardi dolara, što je iznos koji ti kao tržišni lider možeš zaradit u 10+ godina, i to eventualno ako ti sve ide dobro, onda moraš riskirat i često ćeš napravit pizdariju poput ove. Toga će bit sve više.
Kreativa i kreativna rješenja su izvlačila 20-ak godina, i bilo je super dok jesu, ali takvo tržišno natjecanje postepeno je rezultiralo time da PlayStation više ne djeluje kao nekad. Sve do nedavno je funkcionirao skoro poput startupa, ljudi koji su ga stvarali 90-ih, kreatori, inženjeri i nadasve i inovatori, bili su na čelnim pozicijama praktički svih odjela, ali to je gotovo i nije ni moglo bit drugačije. Zlatno doba je gotovo, jasno je to više nego ikad kad cijeli dio kompanije odgovara financijskom direktoru, on vodi PlayStation. Nije ni moglo drugačije.
PlayStation nikad neće propast, preveliki je brend da bi propao, ali samo je pitanje kad će ga progutat neki Google ili Amazon. Možda 5 godina, možda 20, vidit ćemo. Iskreno sumnjam da PlayStation više može bit uzbudljiv kao nekad. Malo tko više može
Fenix Iskreno sumnjam da PlayStation više može bit uzbudljiv kao nekad. Malo tko više može
pa nije nista vise uzbudljivo kao nekad, ako ces tako. Sve imali, sve probali, sve vidjeli.
Ovo je doba stagnacije nakon naglog tehnoloskog napretka od 80tih do recimo 2015. Rast je udario u plafon, do izlaska "next big thing". Ovo sve sta se dogadja su samo inkrementalni pomaci.
Jedini pomak koji se moze vrlo skoro dogoditi je na polju samih igara, a ne techa za igranje koji ce vrlo usporeno rasti do necega potpuno drukcijeg.
- Uređivano
Fenix Kad s druge strane imaš nelojalnu konkurenciju kojoj nije problem spalit 70 milijardi dolara, što je iznos koji ti kao tržišni lider možeš zaradit u 10+ godina, i to eventualno ako ti sve ide dobro, onda moraš riskirat i često ćeš napravit pizdariju poput ove.
Sta ako je konkurencija kupila bundle igara koje ce svakako doci i na PS. Jesu li na to odgovorili sa bundleom live serisa i zasto?
Hajmo kriviti Xbox ali na fer nacin. Xbox je maltene odustao od exkliziva pa je i PS ove godine ubacio mjenjac u manju brzinu. A mogli su da se ne obaziru. Niko im nije kriv. Niko nije trazio 10 online projekata. Valjda su misli iznjedriti neki dark horse i zlatnu koku ala Fortnite i Minecraft. Ko zna…
Muzika, filmovi, igre. Sve je teze nesto novo i znacajno izmisliti. Zadnje je valjda bilo battle royale…
Tzereen a ne znam, meni je jasno da su se i na to bacili ali pogledaj samo koliko studija je na kraju izgubilo to vrijeme za development necega sto nikad nece vidjeti svijetlo dana. Mozes postepenu tranziciju prema tome raditi ali forsirati nesto u cemu nemaju iskustva mi ne zvuci obecavajuce. Na kraju dana kritizirali smo EA sto je trazio od Biowarea da radi nesto sto ne zna, zasto ne bi mogli i Sony kritizirati? Pogotovo sto su mogli iz iskustva drugih nauciti da se ne moze samo tako napraviti live service hit igra.
Live-service igre kao da su postale sveti gral korporacijama pa sada svi žele pronaći svoju zlatnu koku. No jako je teško pogoditi zlatnu žilu, čak dok igra bude objektivno dobra, nema garancije za uspjeh.
Čudi me doduše da se Sony toliko na glavu bacio u traženje live-service čarobnih formula. Ne možeš preko noći preorijentirati hrpu studija da rade odjednom nešto sto nisu nikada radili (često niti nemaju želje raditi takve projekte) i očekivati da ćeš umjesto SP hitova raditi sada online hitove. Tržišna utakmica definitivno nije poštena, no u poslu traženje prilika treba nekako ići organski, a ne na silu. Na silu jedino možeš ići u akviziciju studija i IP-ova, no za to moraš imati de facto neograničen kapital.
Sony se treba fokusirati na holograme uz VR, to je next gen gaming interakcija
Morali su ispolirati MAG i lansirat ga cross platform 256 igraca bila bi ludnica