solidmerlin ja sam to već pisao ranije i to smatram i dalje. Kad s druge strane imaš nelojalnu konkurenciju kojoj nije problem spalit 70 milijardi dolara, što je iznos koji ti kao tržišni lider možeš zaradit u 10+ godina, i to eventualno ako ti sve ide dobro, onda moraš riskirat i često ćeš napravit pizdariju poput ove. Toga će bit sve više.
Kreativa i kreativna rješenja su izvlačila 20-ak godina, i bilo je super dok jesu, ali takvo tržišno natjecanje postepeno je rezultiralo time da PlayStation više ne djeluje kao nekad. Sve do nedavno je funkcionirao skoro poput startupa, ljudi koji su ga stvarali 90-ih, kreatori, inženjeri i nadasve i inovatori, bili su na čelnim pozicijama praktički svih odjela, ali to je gotovo i nije ni moglo bit drugačije. Zlatno doba je gotovo, jasno je to više nego ikad kad cijeli dio kompanije odgovara financijskom direktoru, on vodi PlayStation. Nije ni moglo drugačije.
PlayStation nikad neće propast, preveliki je brend da bi propao, ali samo je pitanje kad će ga progutat neki Google ili Amazon. Možda 5 godina, možda 20, vidit ćemo. Iskreno sumnjam da PlayStation više može bit uzbudljiv kao nekad. Malo tko više može