Ubisoft poslušao igrače i još jednom odgodio Assassin’s Creed Shadows
doctorfreak Ovako masaju poluproizvode i sada su u problemima.
Ako se mene pita, užasno loša strategija koja im se obila o glavu i za to su si nažalost sami krivi.
Linija manjeg otpora (copy/paste) u masivnom gaming konzumerizmu koji polako duši…vracaju se stare franšize, Indiana Jones je dobar pokazatelj, Robocop, Stalker i mnogi remake/remasteri…slicna stvar je u filmu i glazbi koji su došli blizu kreativne "singularnosti" ili rizika za eksperimentiranjem u moru vec viđenih ideja.
Meni su tornjevi i u Zeldi i u Horizonu sasvim ok. Nema ih puno i raznoliki su pa ne stignu postat naporni kroz igru.
Nije sam koncept penjanja da otkljucas mapu naporan vec copy paste istog tornja na kojeg se popenjes uvijek na isti nacin, bez ikakvog izazova koji je AC radio godinama.
- Uređivano
maverick ali čemu pobogu? U zeldi su isto čemu? Iako ih nema puno i isto svaki ima neku caku za popeti se, potpuno bi mogle igre bez njih. Ne razumijem koja je caka popeti se negdje da bih otkrio mapu? U RDR2 kako putuješ po mapi tako se otkriva. To mi je ispravan nacin koji tjera da istrazujes vise, ako hoces cijelu mapu otrkiti.
Ne vidiš svrhu mehanike koja zahtjeva od tebe da radiš zabavne stvari u zamjenu za otkrivanje još više zabavnih stvari?
U RDR2 je zabavna stvar ne znati kaj te očekuje bilo gdje. U Horizonu je zabavna stvar eksploracija, traversal, eye candy i konkretan robusni combat sustav.
Zašto igra ne bi igrala na svoje adute i uz to ti još ispričala neki lore ili nešto. Tallneckovi u Horizonu, neki više neki manje, su genijalne mini pričice. Interaktivne ilustrirane basne.
Uspoređivat to sa popni se na stvar da otključaš mapu je cinično i bezveze.
wooddiebone ne vidim. Malo je meni toga u tim igrama zabavno…
wooddiebone Tallneckovi u Horizonu, neki više neki manje, su genijalne mini pričice. Interaktivne ilustrirane basne.
Skocis sa stijene na robožirafu, popenjes se preko par štangi na glavu i zabodeš koplje. Basna zvana Šedou of Kolosus.
solidmerlin peak
Konačno iAssasini maju naziv dostojan stealth igre i odgode je. Jebemu miša.
Treba početi od prvog i ići po redu i baš se tada vidi napredak kroz svaki sljedeći nastavak. Jesu to sve isti patterni, gameplay ali neka. Mjesta, priča i ostalo je drugačije. Jednom će možda Assasinsi izađi sa radnjom u nekoj dalekoj budućnosti i to će bit vrhunac serijala.
Meni odgoda ne smeta, taman budem stigao još prije Mirage odigrati. I hrpa drugih igara na to do listi
Deadwalker Doslovno ista situacija kod mene!
za one koji neće ulazit u drugi topic
assassins creed izbacuju na godišnjicu:
https://en.wikipedia.org/wiki/Tokyo_subway_sarin_attack
iako vjerujem da ovi uz ubisofta nisu sigurno to išli raditi namjerno mislim da taj njihov expert saka kurac teški
Ja pozdravljam svaku odgodu. Dajte gotov proizvod a ne neku splacinu koju cete krpati jos 2 mjeseca do igrive razine.
somethingwrong odlicno. E sad, mislim da bi trebali odgodit igru barem do devetog mjeseca, mozda i duze. Vidjet cemo.