• Gaming Vijesti
  • Ubisoft poslušao igrače i još jednom odgodio Assassin’s Creed Shadows

Ubisoft je za mene top kompanija koja žestoko faila u nekim područjima a imaju kapacitet biti doslovno top 1.

Čemu 266363 ac naslova? Zašto svaki mora bit po 100 sati dug?

Zašto motorfest koji se naziva kopijom horizona nije zabavan kao horizon?

Zašto po meni najbolja mmo pucačina iz treceg lica the division nema dovoljno supporta? Igra je top tier po atmosferi i igrivosti i sjebu je jer ne slušaju igrace.

Cemu onaj ac koji se igrao kao super mario?

Cemu one utrke biciklima, skijama kada dosade za pola sata???

Čemu uporni storovi za dodatnu mužnju love koje zapravo igraci mrze??

Imaju ok ideje, odlične devove ali kao da šefovi iz uprave nemaju pojma o zabavi u igrama.

Ovo sve pišem laički…jer sve njihove igre izgledaju jako dobro i imaju super ideja…ali realizacija na svakoj je baš ono očaj…

    doctorfreak Ovo sve pišem laički…jer sve njihove igre izgledaju jako dobro i imaju super ideja…ali realizacija na svakoj je baš ono očaj…

    Fokus na široke mase/novac/nove igrace…prije su radili igre sa dubokom pricom i poneki point&click naslov, ali industrija je prerasla u konzumerizam i prilagodili su se…tehnologija/internet je dvosjekli mac,

      stitrek Prijatelju sve to ja znam, ali da pola naslova nisu pustili van…i na ostale se fokusirali sada bi bili vrlo vjerovatno broj 1 studio za igre.

      Ovako masaju poluproizvode i sada su u problemima.

      Ako se mene pita, užasno loša strategija koja im se obila o glavu i za to su si nažalost sami krivi.

        Brijac Ako pitaš za Horizon, možda Tallneck ima neko vidno polje jer je visok pa nakon što ga “hakiraš” dobiješ taj info u focus?

        Ne mislim u tom smislu. Općenito koja je fora u toj mehanici da gotovo sve open world igre traže da se popnes ko majmun negdje da bi otključao mapu? Koja je logika iza toga?!

        Tallneck su mogli biti u igri kao jedan od strojeva (sto i jesu) za savladati bez da iza toga stoji glupa mapa i nista ne bi na tome izgubili.

        Tuhy Eldem Ring ima još banalnije otkrivanje mape, samo pokupiš map fragment na onim stupovima

        Apsolutno, ali mi barem nije bilo naporno. U AC mi je nakon nekog vremena postalo i vise nego naporno i uradio bih to samo da skinem s k***a.

        Odigrao sam Far Cry 3 i nisam imal zelju da idem igrat FC4,5,6…
        Horizon mi je bio zabavniji tj. po meni su bolje napravili ubisoft igru od ubisofta

        FC 4, 5, 6 i oba Horizona na hrpu i zapaliti

        Giphy - True Detective Smoking GIF

        doctorfreak Ovako masaju poluproizvode i sada su u problemima.

        Ako se mene pita, užasno loša strategija koja im se obila o glavu i za to su si nažalost sami krivi.

        Linija manjeg otpora (copy/paste) u masivnom gaming konzumerizmu koji polako duši…vracaju se stare franšize, Indiana Jones je dobar pokazatelj, Robocop, Stalker i mnogi remake/remasteri…slicna stvar je u filmu i glazbi koji su došli blizu kreativne "singularnosti" ili rizika za eksperimentiranjem u moru vec viđenih ideja.

        Meni su tornjevi i u Zeldi i u Horizonu sasvim ok. Nema ih puno i raznoliki su pa ne stignu postat naporni kroz igru.

        Nije sam koncept penjanja da otkljucas mapu naporan vec copy paste istog tornja na kojeg se popenjes uvijek na isti nacin, bez ikakvog izazova koji je AC radio godinama.

          sanzo Meni su tornjevi i u Zeldi i u Horizonu sasvim ok

          Jesu i svejedno su nepotrebni i kopija AC, iako uspješnije izvedena.

          maverick ali čemu pobogu? U zeldi su isto čemu? Iako ih nema puno i isto svaki ima neku caku za popeti se, potpuno bi mogle igre bez njih. Ne razumijem koja je caka popeti se negdje da bih otkrio mapu? U RDR2 kako putuješ po mapi tako se otkriva. To mi je ispravan nacin koji tjera da istrazujes vise, ako hoces cijelu mapu otrkiti.

          Ne vidiš svrhu mehanike koja zahtjeva od tebe da radiš zabavne stvari u zamjenu za otkrivanje još više zabavnih stvari?

          U RDR2 je zabavna stvar ne znati kaj te očekuje bilo gdje. U Horizonu je zabavna stvar eksploracija, traversal, eye candy i konkretan robusni combat sustav.

          Zašto igra ne bi igrala na svoje adute i uz to ti još ispričala neki lore ili nešto. Tallneckovi u Horizonu, neki više neki manje, su genijalne mini pričice. Interaktivne ilustrirane basne.

          Uspoređivat to sa popni se na stvar da otključaš mapu je cinično i bezveze.

            wooddiebone ne vidim. Malo je meni toga u tim igrama zabavno…

            wooddiebone Tallneckovi u Horizonu, neki više neki manje, su genijalne mini pričice. Interaktivne ilustrirane basne.

            Skocis sa stijene na robožirafu, popenjes se preko par štangi na glavu i zabodeš koplje. Basna zvana Šedou of Kolosus.

              Konačno iAssasini maju naziv dostojan stealth igre i odgode je. Jebemu miša.

              Treba početi od prvog i ići po redu i baš se tada vidi napredak kroz svaki sljedeći nastavak. Jesu to sve isti patterni, gameplay ali neka. Mjesta, priča i ostalo je drugačije. Jednom će možda Assasinsi izađi sa radnjom u nekoj dalekoj budućnosti i to će bit vrhunac serijala.

              Meni odgoda ne smeta, taman budem stigao još prije Mirage odigrati. I hrpa drugih igara na to do listi 😃

                Ja pozdravljam svaku odgodu. Dajte gotov proizvod a ne neku splacinu koju cete krpati jos 2 mjeseca do igrive razine.

                  somethingwrong odlicno. E sad, mislim da bi trebali odgodit igru barem do devetog mjeseca, mozda i duze. Vidjet cemo.