Fenix Minimalne konfiguracije rastu, a igre u osnovi nisu ništa ljepše niti detaljnije
Dodaju se razne kerefeke ko npr RT i ostalo sto tereti hardver.
Fenix Minimalne konfiguracije rastu, a igre u osnovi nisu ništa ljepše niti detaljnije
Dodaju se razne kerefeke ko npr RT i ostalo sto tereti hardver.
Fenix izgubio me sa usporedbom Stalker 2 vs Fallout 4.
Gotovo sve teksture su high res i to stvarno visoke kvalitete. U kombinaciji sa lightningom ponekad se dobiju fotorealisticne scene.
Mogu se donekle sloziti generalno sa ovime, ali ima dobrih primjera i danas. Indy, Stalker 2, Hellblade 2, Alan Wake 2, SH2 remake, CP77, Horizon FW, Wukong… nije bas sve tako crno. Ono sto je i od cega mi se sere su ovi hero shooteri i ostala govna koja zagaduju industriju i za koje devovi misle da se moraju igrati.
Obrati pozornost na KCD2 kad izade, Avowed ce izgledati jako lijepo isto, ceka se novi Doom, Fable, ima lijepih i graficki naprednih igara.
Mislim da na tom istom redditu ovaj komentar dobro sumira situaciju:
Graphics are hitting diminishing returns. The more realistic graphics get, the more incremental and less noticeable improvements will be.
Games from about 10 years ago like GTA V and Fallout 4 still look pretty damn good today for example. Sure, you can tell they've aged a bit, but they could probably pass for something a lot more recent. Meanwhile, a 10 year old game in 2015 was something like San Andreas, which looked ancient.
Around 2015 or so, we started getting to a point where the best graphics were already photorealistic enough for the vast majority of gamers, and improved textures or more complex models started too become harder to spot. Improvements at that point became more of a gradual refinement of lighting, particles, and shadows. Also, a lot of gamers seemed to shift focus from the fidelity of the graphics to performance and framerate. Less immediately noticeable things and more stuff that doesn't jump out as much as those huge leaps in realism between past generations.
We will never see something like the jump from PS2 to PS3 graphics again because there's only so "good" graphics can get as they get closer and closer to reality.
Fenix imaj u vidu da je cross-gen generacija trajala jako dugo + donekle Xbox Series S konzola, a upravo najslabija karika za koju se igra radi obuzda na neki način grafički potencijal. Možeš naravno skalirati grafički prikaz, no ima i to svoje limite. Doduše, ima naravno nešto i u tome da se zbog upscaling i FG tehnologija sve manje resursa ulaže u optimizaciju igara. I ovo što Yakuza kaže. Mislim da će idući “next-gen” u igrama biti AI koji bi mogao igre učiniti još daleko imerzivnijima. Manji će fokus biti dalje na grafici (jer smo već sada na fotorealizmu), a veći na stvaranju dojma kako si u vrlo reaktivnom virtualnom svijetu, a ne “samo u igri”.
Uglavnom, samo argument više da je ovo bezglavo jurenje nekog tobože realizma umjetnim napucavanjem brojki dvosjekli mač i nepotrebno što se tiče šire skupine igrača te igranja u nekim nazovimo ih normalnim okvirima, kako budžeta tako i igračeg iskustva
Pogledao sam cijelu Nvidia CES prezentaciju i po meni su postali svrha sama sebi. Moja reakcija je bila od RTX 5070 kojem kad sam vidio cijenu i specifikacije rekao sam da će ovo bit moja grafička, pa do kompletne ambivalentnosti kad sam skužio manipulacije brojkama
Tako da se nadam da će iduća generacija konzola pronaći neki sweetspot po pitanju AI tehnologija, neku poziciju gdje će olakšati razvoj i dovesti ga u neku optimalu, ali neće (p)ostati driver razvoja igara, a fokus vratiti na artistički pristup i inovacije u igranju.
chono koje igre na konzolama su po tvom misljenju donijele inovacije u igranju?
Ja ću te zamolit da ne idemo u tom smjeru, a ako se nećeš moći suzdržati, zabranit ću ti ulazak u temu da imamo barem jednu diskusiju na forumu koju nećeš privatizirat
Moj post nije konzole vs pc, niti u jednom djelu to nisam ni sugerirao osim što pišem u kontekstu KONZOLA nove generacije i ove teme, ako je išta onda je nešto tipa PC vs PC, ili još točnije GTX vs RTX
chono a ja se nadam da barem jednom u životu nećeš glumit nevinašce koje misli da smo im ostali glupi pa ne vidimo što je tvoj idući post, odnosno u kojem smjeru pokušavaš odvući raspravu. To radiš u svakoj temi
Zašto bi uopće radili distinkciju u inovativnim igrama na konzolama ili PC-j. I da poentiram da ne moraš ti dva, tri ili četiri posta kasnije, inovacije u igrama u posljednje vrijeme najviše žive na PC-ju ili od tamo krenu. I nisu inovativne zbog RTX-a, frame generatora i ineg.
Od nove generacije očekujem isto kao i od ove.
Odličnu vrijednost (performanse) za novac iako ne vjerujem da će sljedeća gen. biti povoljna kao ova. Moglo bi to biti skuplje 100-150 eura.
Već sam postao sit priča o rezolucijama, frejmovima, RT-u itd.
Želim napredak na polju AI-a, da svjetovi u igrama budu bolji, interaktivniji, uvjerljiviji i življi. Da vidimo neke inovacije itd.
Kako sam s PSVR2 krenuo u VR vode i svidjelo mi se viđeno ipak to još zaostaje u dosta stvari.
Zanima me koliki će napredak donijeti neki novi PSVR i sljedeća verzija Questa.
I naravno ono najvažnije za VR koliko će porasti interes za tim.
Veliki interes je najveći preduvjet za boljom ponudom i kvalitetom igara.
Fenix zato jer konzole nose gaming, zato jer nista inovativno u indie sceni nece postati mainstream ako nije doslo na konzoli prvo. Ali ok, glumi frajera i dalje, nema smisla s tobom kad si u ovakvom modu…
@pravednik dark souls po meni isto
StarFox_N I naravno ono najvažnije za VR koliko će porasti interes za tim.
Veliki interes je najveći preduvjet za boljom ponudom i kvalitetom igara.
Kad bude spretniji za korištenje i kad bude dolazio upakiran sa konzolom. Teško je povećat interes za skupim proizvodom koji je neugodan dobrom dijelu ljudi. Trenutno je to uređaj za entuzijaste, a kao takav nikad neće imat veliku ponudu kvalitetnih igara jer njihov razvoj jednostavno nije isplativ.
Nije problem grafika, pa tako (ponekad) ni performanse koliko je manjak inovacija i višak jednoličnosti u velikoj većini igri. Onda dođe jedna indie igra tipa Balatro i pokupi GOTY nominaciju pa se svi čude kao pura dreku. Treba se prvo poraditi na gameplay elementu pa onda na grafici, no dok god postoji formula koja je zastarijeva iako donosi novaca, neće ni jedan grafički pomak pomoći trenutnom stanju gaminga.
Pogledao sam sinoć DF-ov video o RTX 5080 i po svemu sudeći iznimno je impresivno što su uspjeli eliminirati skoro sve mane DLSS-a i tek minimalno povećati latenciju i frame pacing na X4 frame generatoru s uključenim DLSS-om.
Ali na kraju dana niti su zbog toga prethodne serije postale obsolete niti su konzole izgubile smisao (AMD kaska, ali uvjeren sam da će u suradnji sa Sonyjem i Microsoftom složiti sasvim solidne i sposobne strojeve do 2027. uz očekivanu cijenu od 600-800 eura). AI i ML rješenja su top i nesumnjivo će sve više dobivati na značaju pa se isto tako možemo nadati i nekim inovacijama u igrama ako se već oslobodio veći prostor u prikazu gdje je to moguće. Samo što slobodno možemo reći da ovo nije mainstream i da se igre neće posebno raditi za Nvidijinu seriju 5000.
native 4k, full RT, 60-120fpsa…to je nesto pod muss sto mora biti, ak ponude performance mode onda barem 120fpsa te obavezno NOVE IGRE
Ne može biti native ali baš nikako. Još od PS4 imamo checkboard metodu i sl., od PS5 FSR i sada s Pro PSSR. Gurati veliku razinu prikaza, efekata, RT-a i ostalog je prevelik zalogaj i za današnje najjače kartice u nativnoj 4K rezoluciji a da to bude na 60 fpsa. Pogotovo ako će još kompleksnost prikaza rasti (a hoće). Na to možemo zaboraviti.
Nema ni smisla realno. Razlika u kvaliteti je jedva primjetna kod dosta igara na prosječnom TV-u, a potrebni resursi da vrtiš native 4K s full RT-om su blago rečeno ogromni.
upravo ste si sami dali odgovor…po tome bi bio skok naspram trenutne generacije, a za sve ostalo sjetite se pljuvanja po PRO….