chono CyberPunk ima veliku većinu impresivnih stvari i bez neke velike rasprave je vizualno i tehnički ukupno u top 3 igre ikad. Ako je igraš na max postavkama. Bez RTa je priča donekle drukčija u CP2077. Iako je masivno izvlače dobri likovi, setting i stil. Ali i dalje je u top 3.
Prešao sam svaki detalj i kutak na PS5 i dva PCa. Preko 300h igranja.
Dalje je tu i Horizon FW kojeg nema potrebe puno niti naglašavati i TLOU2. TLOU2 iz više razloga, ali najviše zbog apsolutno najboljih real time animacija ikad viđenih u igrama. I pogotovo što to sve radi na last-gen engineu.
Vjerojatno će sve to nadmašiti Death Stranding 2 i Intergalactic već ubrzo.

Alan Wake 2 , odigrao preko 100h plus DLC, iako je odlična igra, sa pogođenom atmosferom i pričom, realno govoreći i ukupno gledajući ne može ući u top 3 zbog drvenih animacija i zapravo vrlo ograničenih područja.
Indiana je OK, vrlo čisto izgleda, ali mi nema neki wow faktor. Jedino u samom otvaranju igre na momente. Da su dali još malo truda moglo bi se raspravljati.
Tu, u top 10 su još GOWR, Stellar Blade na Pro, Black Myth Wukong, GT7 i stari Death Stranding. Eventualno bi još spomenuo i AstroBota kojem je teško uopće naći manu, kako grafički tsko i tehnički

Iz svih ovih 10 igara se može uzeti screenshot koji izgleda kao scena iz filma. Tim više vidim problem za studije koji nemaju budget ili vrijeme za optimizaciju i koji se oslanjanju na tehnologije van njihovog utjecaja.
I da, ne mora se valjda ispod svakog posta pisati disclaimer da je ovo vlastito mišljenje nekoga koji je sve navedene igre odigrao bar jednom ili većinom i više puta

    somethingwrong CP77 vec na medium izgleda bolje od svega. Dodajmo najbolje facijalne animacije up to date u Hellblade 2 i impresivnu grafiku opcenito.

    Kakav Astro bot, minecraft u RTu daleko impresivniji

    Uzeo neki dan serious sam syberian mayhem jer mi se činio ok, reko ajde da podržim naše i da se zabavim.

    Nikada nisam igrao neoptimiziraniju igru na konzolama.

    U performance modu igra toliko često pada ispod 60 fpsa i trza da mi nije jasno kako se to uopce moze prodavati? Šteta je što igru ne mogu refandirati ali ovo je očaj i sramota.

    @chono "Kakav Astro bot, minecraft u RTu daleko impresivniji"

      • Uređivano

      solidmerlin

      Pusti fejk stereotipe, ovo su premise pravih pc gejmera

      <3333

      • Uređivano

      @Raziel samo ste neupuceni 😊 nista vise.

      Igra sa mapom nekoliko puta vecom od naseg planeta…

      @StarFox_N mali dio mogucnosti. Jos k tome su dodali path shadere, fiziku objekata i realisticno more. Edit: pod oni, ne mislim na Mojang. Da se razumijemo, ovo je vrlo vjerojatno najzahtjevnija igra danasnjice, jer se i 4090 muci sa ovim

        chono svaka čast. U topicu "Neoptimiziranje igara je postala praksa …" ti udaraš hvalospjeve hardwareski najzahtjevnijim igrama Ha-Ha-Ha

          • Uređivano

          somethingwrong najzahtjevnije ne znaci ne optimizirano… ja ne kuzim od kud tebi uopce poriv za vuci takve paralele, a cesto to radis… uopce ne citas niti razmisljas

          Pisemo o igri gdje mozes napraviti cijelo Meduzemlje i jos pored dodati mapu od Zelde, Witchera, RDRa i svih danasnjih igara i jos bi ostalo mjesta za napraviti potpuno funkcionalan PC ili HDD ili mobitel unutra. Uz to igra sa RTom moze izgledati ovako kako sam stavio video materijale.

          Edit: procitaj svoj post o Alan Wakeu, tlou2, astro botu i inima… to ima mjesta u topicu ili?

            chono apsolutno ima mjesta. Sve te igre, uz to što izgledaju i rade vrhunski, izgledaju vrhunski ne oslanjajući se na par tisuća eura hardwarea. Dakle optimizirane su. Možda se može Wukong izuzeti iz toga zbog svojih problemčića sa UE5.

            Usto, ovo maloprije je bila više šala jer sam vidio "ne može ni 4090 runati…"

              • Uređivano

              somethingwrong alan wake, cp77 i sve igre koje imaju path tracing trebaju takav HW…

              Minecraft sa RTom isto radi na tvojoj grafi primjerice. Minecraft sa RTom i gore spomenutom fizikom svega sto vidis na tako velikoj mapi i sa beskonacno mogucnosti, treba sam vrh HWa. Uzevsi u obzir da imas playground veci od stvarnog planeta na kojem zivis, to je poprilicno impresivno optimizirano.

              Wukong nema sta traziti na listi optimizacije, ako nista onda zbog uzasnog framepacinga

              chono Igra sa mapom nekoliko puta vecom od naseg planeta…

              Šta god da te usrećuje braca, važno je da si zadovoljan.

                4 dana kasnije

                When Sony Made Optimized Realistic Graphics By Fixing UE4 | An Urgent Frame Analysis.