Zero I one mech dionice su zakon. Prelagano je definitivno, ali predstavlja i dobrodoÅ”lo osvježenje od uobiÄajene rutine tamanjenja. Apsolutni kaos nastaje kad sa Doomguyom poÄneÅ” Å”aketati ostale grdosije od demona te razbijati zgrade.
E da, rijeÅ”io juÄer taj level, cijela dionica me podsjeÄala kao da igraÅ” neku QTE animaciju, samo su dodali ipak malo viÅ”e slobode u takvom gameplayu. Da, fora je igrati s ogromnom mech grdosijom, no nema realno tu nekog gameplaya. Nadam se da toga dalje neÄe previÅ”e biti jer samo oduzima prostor pravom Doom gameplayu. š
InaÄe da, na veÄim težinama parry + charge je obavezna gameplay mehanika bez koje je jako teÅ”ko napredovati. Meni je inaÄe combat odliÄan - nije neÅ”to pretjerano zahtjevan, a opet pruža izazov gdje moraÅ” kontinuirano mijenjati oružja koja koristiÅ”, strateÅ”ki Äistiti mini bossove dok paziÅ” na minione koji ti ujedno rechargaju streljivo te izmeÄu combata mogu se rjeÅ”avati sitne level zagonetke za dodatno streljivo, armor ili gold s kojim se otkljuÄavaju nadogradnje.
StarFox_N Koliko god dobra igra ne mogu se oteti dojmu da je 80 eura previŔe.
Posebno za igru od 15 sati.
PreviÅ”e je. Da nema GamePassa, Äekao bih za ovo veÄi sale koji bi cijenu doveo na nekih razumnijih 40-50 EUR. ImajuÄi u vidu koliko s godinama sve manje zapravo repriziram igre, ovakve cijene su dodatni overkill.