Digital Foundry: Na PS5 Pro ne očekujte 4K i 60 FPS-a u GTA 6
Neki developeri guraju granice u okvirima sistema za koji rade igru do te mjere da im se igra vrti u 30fps. Da Rockstar gura granice na PCu igru bi moglo igrat 10% gaming populacije. Još odavno se zna da je njihov odabir konzola i u tom okviru podižu ljestvicu nekoliko razina iznad svih . Isto tako se npr MGS2 vrtio dosta fluidnije od MGS3. Ali se realno na to nije imao ko šta žalit jer smo dobili kompleksniju i ambiciozniju igru u pogledu gameplaya i dizajna
PROseri samo
stitrek ok, preseravanja na stranu, Rockstarovih i Naughty Dogovih 30fpsa je jebeno dobro izvedeno, zapravo najbolje u industriji. To je tako fluidno pod prstima jer su im igre ispolirane do boli, pune animacija, sitnih interakcija i detalja. Brza akcija u GTA ne pati zbog 30fpsa, jer ih ne osjetis odnosno ne vidis. Da se bolje izrazim nije izrazena razlika izmedu 30 i 60 kao kod recimo Ubisofta ili CDPRa.
GTA6 moze komotno izaci na 30fpsa na PS5 Pro i opet ce se izvoditi fluidnije nego vecina danasnjih napucanih naslova sa stutterom, loadinzima i inim problemima u izvedbi. Gta je sam temelj moderne gaming kulture, nebitno je li u 30 ili 60 fpsa, prodat ce se milijunski prvih nekoliko minuta nakon izlaska, a pouceni iskustvom sto su dostavili tehnicki sa RDR2, ja bi se iznimno veselio sa 30fpsa u jednoj takvoj igri sa te strane.
chono 30 fps izaziva bolove u mojim očima pa da igru radi i bog isus.
U pocetne dvije minute napravili bolju reklamu za pro nego sugavi sony
Zaboravio sam kolko je odvratno ovo izgledalo u performance modeu
U današnje vrijeme gdje je na konzolama sama grafika na visokoj razini, fokus bi trebao biti na nekakav 40-60fps mode, vecina igraca to odabire što potvrđuje smjer u kojem bi trebali ici (snažniji Cpu)…uz to razvoj igara bi bio jeftiniji, manje trošenja resursa na pore, face-dlacice i bling efekte a više na pricu, likove, gameplay i viši fps.
stitrek da bi imao 40 do 60 fps moras imati dobar frame pacing, u suprotnom ces imati katastrofu kao sto ima Black Myth Wukong, a to je onako vecina naslova.
Kakve veze ima cijena razvoja igara ako art tim odluci napraviti detaljnije i oku ugodnije likove? Odnosno, da preformuliram, kako pobogu moze model lika biti skuplji od razvoja inovativnog gameplaya, upecatljive price uz jaku tehnicku stranu igre?