• Gaming Vijesti
  • Digital Foundry: Na PS5 Pro ne očekujte 4K i 60 FPS-a u GTA 6

stitrek ima smisla analizirati i ne treba nasjedati na provokacije. I ako se ne uhvatis na iste i sami će početi normalnu komunikaciju. I sam znam se sprdati, ali znam biti i ozbiljan i volim ući u raspravu ako nije suvisna.

    3/4, ali nije ni stvar u tome da se preferira veći framerate pa sad to treba pošto-poto forsirati (pogotovo kad ti s istom premisom pokušavaju uvaliti napredniju konzolu i to naplatiti s premium cijenom te pri tome ne dobiješ ni osnovni hardver koji treba biti u paketu) već da će igrači kupovati i igrati odličnu/e igre bez obzira bile u 30 ili 60 sličica. Već dokazano u hrpi slučajeva.

    I kao što je rečeno, jedan moder je već napravio patch za 60 fpsa za RDR2 na PS5. Neke stvari su samo stvar dobre volje i corpo politike, ali neki i dalje u glavi žive u nekom drugom "Alisa u zemlji čudesa" idealnom svijetu. No evo, sačekajmo GTA6 pa ćemo biti pametniji.

      Zero 3/4, ali nije ni stvar u tome da se preferira veći framerate pa sad to treba pošto-poto forsirati

      To mislim da nitko od nas ni ne kaže. Medjutim ljudi se neki baš ne kuže u tech i onda ga lupaju i kada kažeš nešto ispada da se ideš raspravljati samo rasprave radi.

      maverick

      Da slažem se, ali kad vidim da pojedinci stavljaju posprdne reakcije na konstruktivni post/pitanje koji imaju direktnu vezu sa temom, zapitam se jeli uopce ima smisla…podržavam zezanciju i gluping, ali u posebnim temama.

        stitrek to ti je tak na dječjem forumu gdje imaš reakcije, prst dolje, gifove i sl. Da to sve ukinu ljudi bi morali i napisati neki vrag.

          Sterlok

          Korektno moderiranje i usmjeravanje fokusa na konstruktivnost u takvim temama bi puno pomoglo, uz to neke od funny reakcija ukinuti kada je tema oko tehnologije.

          Neki developeri guraju granice u okvirima sistema za koji rade igru do te mjere da im se igra vrti u 30fps. Da Rockstar gura granice na PCu igru bi moglo igrat 10% gaming populacije. Još odavno se zna da je njihov odabir konzola i u tom okviru podižu ljestvicu nekoliko razina iznad svih . Isto tako se npr MGS2 vrtio dosta fluidnije od MGS3. Ali se realno na to nije imao ko šta žalit jer smo dobili kompleksniju i ambiciozniju igru u pogledu gameplaya i dizajna

            dormin

            Kljuc je imati balans između fidelitya, kompleksnosti i fps-a…to se na PC-u puno lakše podesi a Pro konzola zaslužuje veci fokus na 30+fps u 2025. ili barem 40fps za 120hz TV-monitore (Insomniac👍) ili nekakva varijacija 40-60fps uz VRR + LFC da fps bude u skladu sa refresh-rate ekrana.

            chono

            Preispitaj svoje prethodne nekulturne odgovore pa onda možemo ozbiljno sa pitanjima i analizama, do tada da si Mark Cerny ne interesira me dijalog sa tobom, poštivam ignore opciju i nadam se da ces je i ti poštivati, hvala🙂

              stitrek ok, preseravanja na stranu, Rockstarovih i Naughty Dogovih 30fpsa je jebeno dobro izvedeno, zapravo najbolje u industriji. To je tako fluidno pod prstima jer su im igre ispolirane do boli, pune animacija, sitnih interakcija i detalja. Brza akcija u GTA ne pati zbog 30fpsa, jer ih ne osjetis odnosno ne vidis. Da se bolje izrazim nije izrazena razlika izmedu 30 i 60 kao kod recimo Ubisofta ili CDPRa.

              GTA6 moze komotno izaci na 30fpsa na PS5 Pro i opet ce se izvoditi fluidnije nego vecina danasnjih napucanih naslova sa stutterom, loadinzima i inim problemima u izvedbi. Gta je sam temelj moderne gaming kulture, nebitno je li u 30 ili 60 fpsa, prodat ce se milijunski prvih nekoliko minuta nakon izlaska, a pouceni iskustvom sto su dostavili tehnicki sa RDR2, ja bi se iznimno veselio sa 30fpsa u jednoj takvoj igri sa te strane.

                chono 30 fps izaziva bolove u mojim očima pa da igru radi i bog isus.

                U pocetne dvije minute napravili bolju reklamu za pro nego sugavi sony Ha-Ha-Ha

                Zaboravio sam kolko je odvratno ovo izgledalo u performance modeu 😳

                  DarkPunisher

                  U današnje vrijeme gdje je na konzolama sama grafika na visokoj razini, fokus bi trebao biti na nekakav 40-60fps mode, vecina igraca to odabire što potvrđuje smjer u kojem bi trebali ici (snažniji Cpu😁)…uz to razvoj igara bi bio jeftiniji, manje trošenja resursa na pore, face-dlacice i bling efekte a više na pricu, likove, gameplay i viši fps.

                    stitrek da bi imao 40 do 60 fps moras imati dobar frame pacing, u suprotnom ces imati katastrofu kao sto ima Black Myth Wukong, a to je onako vecina naslova.

                    Kakve veze ima cijena razvoja igara ako art tim odluci napraviti detaljnije i oku ugodnije likove? Odnosno, da preformuliram, kako pobogu moze model lika biti skuplji od razvoja inovativnog gameplaya, upecatljive price uz jaku tehnicku stranu igre?