Nastavak sage s krivo isporučenim mobitelom. Rekao sam neki dan kako je ženska iz call centra bila neugodna prema supruzi, i samo da napomenem da je supruga bila izuzetno pristojna. Osim kaj sam navedeno napisao na forumu supruga nije poduzela nikakve sankcije i ništa u smislu da bude je nekome tužakala, prijavila itd.
No u petak smo otišli do jednog prodajnog centra SD-a i pitali prodavača kako možemo brže riješiti navedeni problem. Naime, novac je kod SD-a, došao je krivi uređaj i da li postoji mogućnost da se to riješi na prodajnom mjestu i da se dobije ispravan uređaj. Mobitel nismo imali kod sebe jer je naručen punici u Pulu i trebalo ga je poslati za Zagreb. Također, punica je otvorila kutiju jer nije skužila da je došao krivi mobitel no mobitel nije vađen iz kutije, paljen, nije skidana folija itd. Bio sam sa suprugom u dućanu i sve smo to rekli prodavaču. On je rekao da nema problema da je otvorena kutija i da imamo mobitel kod sebe da bi nam sve odmah riješio. Nakon toga smo ga pitali da li isto možemo napraviti i u bilo kojem drugom prodajnom centru jer smo dan iza išli na drugi kraj grada i u drugi prodajni centar. Prodavač je rekao da možemo.
U subotu smo organizirali hitnu dostavu mobitela u Zagreb, platili trošak dostave i u subotu otišli u drugi prodajni centar jer nam prvi nikako nije bio usput. U tom drugom prodajnom centru rekli smo prodavaču da smo dan prije bili u njihovom prodajnom centru, što nam je prodavač ispričao i da slobodno sve provjere s tim prvim prodajnim centrom. Prodavač u tom drugom centru zvao je prvi prodajni centar i rekao da nam on to ne može odraditi, da to treba ići preko procedure preko weba i raskid ugovora itd itd. Prodavač je bio čak i lagano živčan i uvjeravao nas kako je nemoguće da je isporučen krivi mobitel jer da se kod pakiranja mobitel skenira i ako je krivi mobitel da bi im to odmah javilo i da ne mogu spakirati krivi mobitel za isporuku. Mi mu pokazujemo mobitel koji je došao i narudžbenicu/račun no njega to ne zanima i on je uvjeren kako je nemoguće da je isporučen krivi mobitel.
I sad, prvo situacija sa ženskom u call centru i onda ovo pravljenje majmuna po dućanima, plaćanje troškova transporta mobitela iz Pule za Zagreb radi krivih informacija itd. I najbolje od svega, kaže prodavač u tom drugom prodajnom centru da supruga treba podmiriti trošak dostave da se mobitel vrati nakon odobrenja raskida ugovora iako je greška isključivo SD-a. Nažalost tako se ne radi posao.
I da napomenem, u oba prodajna centra i supruga i ja bili smo vrlo ljubazni, čak bih rekao i preljubazni s obzirom na situaciju. I sam sam radio u prodaji i nikad nisam bio neugodan prema prodavačima.
Primjera radi, nedavno sam naručivao preko jednog webshopa tenisice za trčanje. Došla je ispravna ambalaža, ali u njima je bio pogrešan broj tenisica. Odmah sam to prijavio, oni su o svom trošku organizirali GLS koji je došao dva dana nakon reklamacije na moju adresu i pokupili su tenisice. Povrat novca je pokrenut onog trena kada je GSL pokupio tenisice (poslao sam webshopu potvrdu da je GLS pokupio tenisice) i još su mi u znak isprike dali kod za 10% popusta kod iduće kupovine. Tako se radi posao i odnosi prema kupcima.