Fenix kaj je najbolje, kažem supruzi da maloprodaja i webshop nemaju veze jedno s drugim (barem je tak u dobrom dijelu firmi) no kaže ajmo pitati kad nam je već usput. Tako da se slažem s tobom da je prodavač u prvom prodajnom centru jednostavno trebao reći kako oni nemaju veze s tim već da se popuni obrazac za raskid ugovora putem weba i to je to, sve pet. No kad nam je dao informaciju koju nam je dao, rekoh OK, idemo onda tak odraditi. Na kraju nam je napravio sam dodatni trošak i izgubili smo nešto vremena.
Big Bang (Sancta Domenica)
Meni su iz Sancta webshopa poslali krivi joystick, kriva boja pa je i krivi broj i odma posao do ducana pa su mi zaminuli bez problema
A sto se tice ovoga meni se cini da ces ti voditi gadnu borbu oko mobitela
- Uređivano
Ti mrš otkud si i došo
Kolega @Tuhy sve sredio i svaka pohvala na susretljivosti!
@Miro inače se rijetko kad prijetim da bum nekoga tužio, inspekcije i slično. Čak i ako je prema meni bezobrazan ili me ljuti, ali nisam nikad slao pritužbe i prigovore šefovima itd. da bih na taj način nekome radio štetu. Definitivno se ne slažem kad je netko nekorektan i bezobrazan prema meni, ali neću mu se prijetiti i slati pritužbe da dobije kakve sankcije. Jebiga, i ti radnici imaju doma familije, kredite itd. i kakav bi bio čovjek da sad nekoga poimenice idem blatiti inspekciji ili njegovom šefu.
Ali da se neke stvari trebaju promijeniti u poslovanju, jebiga, trebaju jer može stvarno naletiti netko i dići frku. Ja se radije ovako ispušem preko foruma
Tuhyju svaka čast. Koliko ga davimo godinama kao direktni customer support i sve, a to mu nije ni posao niti je plaćen za to. Često pomaže i komentira čak i izvan radnog vremena, ima da mu svi plaćamo pive
TV sam narucio 16.11. mail za obradu sam dobio tek 21.11. u pripremi za slanje, i jos uvijek nista….
- Uređivano
Picek uvjeravao nas kako je nemoguće da je isporučen krivi mobitel jer da se kod pakiranja mobitel skenira i ako je krivi mobitel da bi im to odmah javilo i da ne mogu spakirati krivi mobitel za isporuku
Bullshit. Ja ih idem branit da rade greške i da je to normalno, a oni se ovak ponašaju.
Kolko puta sam osobno poslao nešto krivo uz sve moguće opreze i pažnje.
Picek kaže prodavač u tom drugom prodajnom centru da supruga treba podmiriti trošak dostave da se mobitel vrati nakon odobrenja raskida ugovora
Isto bullshit. Kakav uopće raskid ugovora treba raditi? Na krivo isporučen uređaj se odmah šalje dobar uređaj uz obavezni prikup krivoga i kurir je odgovoran da se to sve obavi i sve je gotovo za dva dana kolko traje dostava.
Zašto bi raskidali ugovor ako je prodaja obavljena i dobar uređaj je naplaćen i skinut sa stanja skladišta, izdan je korektan i važeći račun sve štima samo treba fizički zamjeniti uređaje.
Cirkus.
Draho mi je da si rješio.
Svaka pohvala @Tuhy koji mi je riješio problem koji sam imao od 12.12. ekspresno i bez puno muke glede pegle koja nikako da stigne. Hvala ti još jednom na pomoći momak
@Tuhy prvi
ivan Pavao Drugi
Scameri su i reklame za fejk stranice počeli plaćati. Toliko im se isplati scamanje.
Brijac bilo mi je cudno da se nisi pohvalio da si kupio 10 komada :-D
fensisuperstar bilo mi je cudno da se nisi pohvalio da si kupio 10 komada :-D
Kad bi se upecao na ovako nešto ne bi došao na forum godinu dana od sramote