doctorfreak nisam niti ja nikakv smjeh spomenul.
Big Bang (Sancta Domenica)
renda "Stav da ako ti kupac jebe mater ti moras imat smjesak"
Daj jbt nije bitno..idemo totalno OT.
doctorfreak pa to je @fensisuperstar napisal
renda Ne nisam. Malo bolje pročitaj. To si ti izvukao iz toga kako se JA ponašam na poslu. Malo malo čitaj.
fensisuperstar On meni pokaže fakića ja mu se nasmijem.
On meni kaže puši kurac ja njemu želim vam ugodan ostatak dana.
Ja sam lijepo napisao da kad netko prijeđe granicu treba zvati šefa.
- Uređivano
Više neznaš ko koga hebe ovdje.
Ali ajde barem ste me dobro nasmijali
doctorfreak Više neznaš ko koga hebe ovdje.
Uspjesno ste se vratili na temu Sancta Domenice.
- Uređivano
Nastavak sage s krivo isporučenim mobitelom. Rekao sam neki dan kako je ženska iz call centra bila neugodna prema supruzi, i samo da napomenem da je supruga bila izuzetno pristojna. Osim kaj sam navedeno napisao na forumu supruga nije poduzela nikakve sankcije i ništa u smislu da bude je nekome tužakala, prijavila itd.
No u petak smo otišli do jednog prodajnog centra SD-a i pitali prodavača kako možemo brže riješiti navedeni problem. Naime, novac je kod SD-a, došao je krivi uređaj i da li postoji mogućnost da se to riješi na prodajnom mjestu i da se dobije ispravan uređaj. Mobitel nismo imali kod sebe jer je naručen punici u Pulu i trebalo ga je poslati za Zagreb. Također, punica je otvorila kutiju jer nije skužila da je došao krivi mobitel no mobitel nije vađen iz kutije, paljen, nije skidana folija itd. Bio sam sa suprugom u dućanu i sve smo to rekli prodavaču. On je rekao da nema problema da je otvorena kutija i da imamo mobitel kod sebe da bi nam sve odmah riješio. Nakon toga smo ga pitali da li isto možemo napraviti i u bilo kojem drugom prodajnom centru jer smo dan iza išli na drugi kraj grada i u drugi prodajni centar. Prodavač je rekao da možemo.
U subotu smo organizirali hitnu dostavu mobitela u Zagreb, platili trošak dostave i u subotu otišli u drugi prodajni centar jer nam prvi nikako nije bio usput. U tom drugom prodajnom centru rekli smo prodavaču da smo dan prije bili u njihovom prodajnom centru, što nam je prodavač ispričao i da slobodno sve provjere s tim prvim prodajnim centrom. Prodavač u tom drugom centru zvao je prvi prodajni centar i rekao da nam on to ne može odraditi, da to treba ići preko procedure preko weba i raskid ugovora itd itd. Prodavač je bio čak i lagano živčan i uvjeravao nas kako je nemoguće da je isporučen krivi mobitel jer da se kod pakiranja mobitel skenira i ako je krivi mobitel da bi im to odmah javilo i da ne mogu spakirati krivi mobitel za isporuku. Mi mu pokazujemo mobitel koji je došao i narudžbenicu/račun no njega to ne zanima i on je uvjeren kako je nemoguće da je isporučen krivi mobitel.
I sad, prvo situacija sa ženskom u call centru i onda ovo pravljenje majmuna po dućanima, plaćanje troškova transporta mobitela iz Pule za Zagreb radi krivih informacija itd. I najbolje od svega, kaže prodavač u tom drugom prodajnom centru da supruga treba podmiriti trošak dostave da se mobitel vrati nakon odobrenja raskida ugovora iako je greška isključivo SD-a. Nažalost tako se ne radi posao.
I da napomenem, u oba prodajna centra i supruga i ja bili smo vrlo ljubazni, čak bih rekao i preljubazni s obzirom na situaciju. I sam sam radio u prodaji i nikad nisam bio neugodan prema prodavačima.
Primjera radi, nedavno sam naručivao preko jednog webshopa tenisice za trčanje. Došla je ispravna ambalaža, ali u njima je bio pogrešan broj tenisica. Odmah sam to prijavio, oni su o svom trošku organizirali GLS koji je došao dva dana nakon reklamacije na moju adresu i pokupili su tenisice. Povrat novca je pokrenut onog trena kada je GSL pokupio tenisice (poslao sam webshopu potvrdu da je GLS pokupio tenisice) i još su mi u znak isprike dali kod za 10% popusta kod iduće kupovine. Tako se radi posao i odnosi prema kupcima.
Fenix kaj je najbolje, kažem supruzi da maloprodaja i webshop nemaju veze jedno s drugim (barem je tak u dobrom dijelu firmi) no kaže ajmo pitati kad nam je već usput. Tako da se slažem s tobom da je prodavač u prvom prodajnom centru jednostavno trebao reći kako oni nemaju veze s tim već da se popuni obrazac za raskid ugovora putem weba i to je to, sve pet. No kad nam je dao informaciju koju nam je dao, rekoh OK, idemo onda tak odraditi. Na kraju nam je napravio sam dodatni trošak i izgubili smo nešto vremena.
Meni su iz Sancta webshopa poslali krivi joystick, kriva boja pa je i krivi broj i odma posao do ducana pa su mi zaminuli bez problema
A sto se tice ovoga meni se cini da ces ti voditi gadnu borbu oko mobitela
- Uređivano
Ti mrš otkud si i došo
Kolega @Tuhy sve sredio i svaka pohvala na susretljivosti!
@Miro inače se rijetko kad prijetim da bum nekoga tužio, inspekcije i slično. Čak i ako je prema meni bezobrazan ili me ljuti, ali nisam nikad slao pritužbe i prigovore šefovima itd. da bih na taj način nekome radio štetu. Definitivno se ne slažem kad je netko nekorektan i bezobrazan prema meni, ali neću mu se prijetiti i slati pritužbe da dobije kakve sankcije. Jebiga, i ti radnici imaju doma familije, kredite itd. i kakav bi bio čovjek da sad nekoga poimenice idem blatiti inspekciji ili njegovom šefu.
Ali da se neke stvari trebaju promijeniti u poslovanju, jebiga, trebaju jer može stvarno naletiti netko i dići frku. Ja se radije ovako ispušem preko foruma
Tuhyju svaka čast. Koliko ga davimo godinama kao direktni customer support i sve, a to mu nije ni posao niti je plaćen za to. Često pomaže i komentira čak i izvan radnog vremena, ima da mu svi plaćamo pive
TV sam narucio 16.11. mail za obradu sam dobio tek 21.11. u pripremi za slanje, i jos uvijek nista….