StarFox_N Poserem se na one američke spike "kupac je uvijek u pravu". Nije.

Zato što i nije 😃 Selfrige je rekao "the customer is always right in matters of taste."
Slažem se s ostalim btw.

Idete u čiste ekstreme.

Nitko nije spominjao svađanje sa kupcem niti vrijeđanje od strane djelatnika. Kolko god da su nas stiskali, nitko od naših se nije spustio na razinu vrijeđanja i vulgarnih psovki, odnosno, nije bilo spuštanja na razinu kupca. Ako i jest, to se sankcioniralo.

U godinama rada s ljudima se nauči kako se postaviti i do koje se razine može i smije ić. Nauči se kako riješiti eskalaciju, nauči se kako hendlat onog koji dođe u dućan i s vrata već počne sa "jebem vam mater". Sve će se probat riješit na miran način što je sasvim logičan slijed situacije, ali ako vi stvarno očekujete da će takav dobit ponizan smiješak i da ću mu se klanjat dok će on udarat po meni…bome neće.

Mislim, oko čega se uopće povela rasprava? Jedna od cura je bila bezobrazna na telefon? Bezobrazna u kom smislu? Svi se tu predstavljate ko najveće cvijećke, nikad niste bili neugodni prema nekom, nikad niste mrava zgazili, nikad niste došli loše volje na posao, sve situacije ste shendlali na najbolji mogući način…de ono, cut the crap.

    Genesis koliko puta sam na slusalici dozivio prijetnje, pozivi se snimaju, moram ga upozorit jedno 7x da se pocne ponasat i tek onda smijem spustit slusalicu jer ako to ne ucinim meni opada qualityi i nema bonusa itd….

    Tu ima jedan bitan detalj. Nisi mu vratio istom mjerom. A ti znaš zašto i to jako dobro.

    Valja naglasiti da ima bolesnih ljudi koji idu jako daleko. Ali opet takvih nema puno i treba ostat pribran do kraja. Tako da si postupio ispravno mada ti je bila zajebana situacija.

    Tuhy Sve će se probat riješit na miran način što je sasvim logičan slijed situacije, ali ako vi stvarno očekujete da će takav dobit ponizan smiješak i da ću mu se klanjat dok će on udarat po meni…bome neće

    Pa ovo je bit svega što ne neki ne kuže. Apsolutno sve si napisao i najbitnije to znaš u praksi jer u tome imaš iskustva.

    Za smijeh nitko nije nista pisao, to je spomenuo woodie iz samo njemu poznatih razloga.

    Ja sam imao jednu situaciju gdje sam uz blagi osmjeh dobio pitanje da što je smiješno i da li je to neka provokacija?

    Od tog dana osmijeh vracam na osmjeh. Tako da ni to forsiranje osmjeha nije uvijek dobro.

      fensisuperstar Jedino prikladno pitanje je:
      "A koliko ih ti imaš?"

      Nemam, al imam firmu i radio sam u dućanu na webshopu i reklamacijama.

      Svi koji su to radili se slažu s onime kaj pričam.

      Otišli ste u nekakve glupe priče, a ja sam samo htio reći da se takve stvari dešavaju i da nisu neobične pogotovo u ovakvim situacijama.

      Ne znamo ni na kakav je način cura bila bezobrazna, ne znamo doslovno ništa osim da se radi o reklamaciji krivo isporučenog proizvoda.

      Također, nitko ne tvrdi da je Picekova žena bila bezobrazna nazad ili i na koji način uzrokovala bezobrazluk s druge strane.

      Sve kaj govorim je da se takve stvari događaju, događat će se kolko god puta ti ponovio da se ne smiju događati i jedino rješenje tog problema je bit razuman i strpljiv.

      Sve kaj se ne smije se događa. Inače se ne bi govorilo da se ne smije.

      Ako je tebi život pokvaren i pretrpio si nepovratnu financijsku ili materijalnu štetu zbog pogreške ili bezobrazluka nekog zaposlenika imaš opciju pravnog rješavanja stvari.

      Sve ispod te razine severiteta je glupost oko koje se ne isplati zajebavat i inzistiranje na pravdi oko takve sitnice samo pokazuje da si ti taj koji traži konfrontaciju.

      Zamisli da svi na provokacije reagiraju sa "kaj si to reko o meni pičko, hoćeš da te sad prebijem". Takve ljude se trpa u zatvore.

      I da radi se o ekstremnom primjeru, ali na bilo kojoj razini se ipak samo radi o tome što je najproduktivnije za napravit tebi da ti se problem riješi što prije, a to je biti razuman i strpljiv.

      Uvijek, uvijek, uvijek. Bez iznimke.

      Ti pričaš s 3-5 osoba na telefon vjerojatno taj cjeli dan, a ta osoba priča sa njih 200 dnevno.

      Vjeruj mi da je ona pod više stresa nego ti kao kupac.

      doctorfreak Za smijeh nitko nije nista pisao, to je spomenuo woodie iz samo njemu poznatih razloga.

      Gdje sam spomenuo smijeh?

        renda "Stav da ako ti kupac jebe mater ti moras imat smjesak"

        Daj jbt nije bitno..idemo totalno OT.

          renda Ne nisam. Malo bolje pročitaj. To si ti izvukao iz toga kako se JA ponašam na poslu. Malo malo čitaj.

          fensisuperstar On meni pokaže fakića ja mu se nasmijem.
          On meni kaže puši kurac ja njemu želim vam ugodan ostatak dana.

          😃

          Ja sam lijepo napisao da kad netko prijeđe granicu treba zvati šefa.

          Više neznaš ko koga hebe ovdje.

          Ali ajde barem ste me dobro nasmijali 🙂

            doctorfreak Više neznaš ko koga hebe ovdje.

            Uspjesno ste se vratili na temu Sancta Domenice.

            Nastavak sage s krivo isporučenim mobitelom. Rekao sam neki dan kako je ženska iz call centra bila neugodna prema supruzi, i samo da napomenem da je supruga bila izuzetno pristojna. Osim kaj sam navedeno napisao na forumu supruga nije poduzela nikakve sankcije i ništa u smislu da bude je nekome tužakala, prijavila itd.

            No u petak smo otišli do jednog prodajnog centra SD-a i pitali prodavača kako možemo brže riješiti navedeni problem. Naime, novac je kod SD-a, došao je krivi uređaj i da li postoji mogućnost da se to riješi na prodajnom mjestu i da se dobije ispravan uređaj. Mobitel nismo imali kod sebe jer je naručen punici u Pulu i trebalo ga je poslati za Zagreb. Također, punica je otvorila kutiju jer nije skužila da je došao krivi mobitel no mobitel nije vađen iz kutije, paljen, nije skidana folija itd. Bio sam sa suprugom u dućanu i sve smo to rekli prodavaču. On je rekao da nema problema da je otvorena kutija i da imamo mobitel kod sebe da bi nam sve odmah riješio. Nakon toga smo ga pitali da li isto možemo napraviti i u bilo kojem drugom prodajnom centru jer smo dan iza išli na drugi kraj grada i u drugi prodajni centar. Prodavač je rekao da možemo.

            U subotu smo organizirali hitnu dostavu mobitela u Zagreb, platili trošak dostave i u subotu otišli u drugi prodajni centar jer nam prvi nikako nije bio usput. U tom drugom prodajnom centru rekli smo prodavaču da smo dan prije bili u njihovom prodajnom centru, što nam je prodavač ispričao i da slobodno sve provjere s tim prvim prodajnim centrom. Prodavač u tom drugom centru zvao je prvi prodajni centar i rekao da nam on to ne može odraditi, da to treba ići preko procedure preko weba i raskid ugovora itd itd. Prodavač je bio čak i lagano živčan i uvjeravao nas kako je nemoguće da je isporučen krivi mobitel jer da se kod pakiranja mobitel skenira i ako je krivi mobitel da bi im to odmah javilo i da ne mogu spakirati krivi mobitel za isporuku. Mi mu pokazujemo mobitel koji je došao i narudžbenicu/račun no njega to ne zanima i on je uvjeren kako je nemoguće da je isporučen krivi mobitel.

            I sad, prvo situacija sa ženskom u call centru i onda ovo pravljenje majmuna po dućanima, plaćanje troškova transporta mobitela iz Pule za Zagreb radi krivih informacija itd. I najbolje od svega, kaže prodavač u tom drugom prodajnom centru da supruga treba podmiriti trošak dostave da se mobitel vrati nakon odobrenja raskida ugovora iako je greška isključivo SD-a. Nažalost tako se ne radi posao.

            I da napomenem, u oba prodajna centra i supruga i ja bili smo vrlo ljubazni, čak bih rekao i preljubazni s obzirom na situaciju. I sam sam radio u prodaji i nikad nisam bio neugodan prema prodavačima.

            Primjera radi, nedavno sam naručivao preko jednog webshopa tenisice za trčanje. Došla je ispravna ambalaža, ali u njima je bio pogrešan broj tenisica. Odmah sam to prijavio, oni su o svom trošku organizirali GLS koji je došao dva dana nakon reklamacije na moju adresu i pokupili su tenisice. Povrat novca je pokrenut onog trena kada je GSL pokupio tenisice (poslao sam webshopu potvrdu da je GLS pokupio tenisice) i još su mi u znak isprike dali kod za 10% popusta kod iduće kupovine. Tako se radi posao i odnosi prema kupcima.

              Picek zato ja volim sve na email i isključivo email. Uživo ili preko telefona svatko će reći što treba da te se riješi, kao i ovaj u prvoj trgovini koji stvarno jest debil. Ovaj drugi se naživcirao s razlogom jer ima kolegu debila

                Fenix kaj je najbolje, kažem supruzi da maloprodaja i webshop nemaju veze jedno s drugim (barem je tak u dobrom dijelu firmi) no kaže ajmo pitati kad nam je već usput. Tako da se slažem s tobom da je prodavač u prvom prodajnom centru jednostavno trebao reći kako oni nemaju veze s tim već da se popuni obrazac za raskid ugovora putem weba i to je to, sve pet. No kad nam je dao informaciju koju nam je dao, rekoh OK, idemo onda tak odraditi. Na kraju nam je napravio sam dodatni trošak i izgubili smo nešto vremena.

                Meni su iz Sancta webshopa poslali krivi joystick, kriva boja pa je i krivi broj i odma posao do ducana pa su mi zaminuli bez problema

                A sto se tice ovoga meni se cini da ces ti voditi gadnu borbu oko mobitela

                  Miro A sto se tice ovoga meni se cini da ces ti voditi gadnu borbu oko mobitela

                  Ja sam tu, ne boj te se.

                  Ti mrš otkud si i došo 😃