Nemam, al imam firmu i radio sam u dućanu na webshopu i reklamacijama.
Svi koji su to radili se slažu s onime kaj pričam.
Otišli ste u nekakve glupe priče, a ja sam samo htio reći da se takve stvari dešavaju i da nisu neobične pogotovo u ovakvim situacijama.
Ne znamo ni na kakav je način cura bila bezobrazna, ne znamo doslovno ništa osim da se radi o reklamaciji krivo isporučenog proizvoda.
Također, nitko ne tvrdi da je Picekova žena bila bezobrazna nazad ili i na koji način uzrokovala bezobrazluk s druge strane.
Sve kaj govorim je da se takve stvari događaju, događat će se kolko god puta ti ponovio da se ne smiju događati i jedino rješenje tog problema je bit razuman i strpljiv.
Sve kaj se ne smije se događa. Inače se ne bi govorilo da se ne smije.
Ako je tebi život pokvaren i pretrpio si nepovratnu financijsku ili materijalnu štetu zbog pogreške ili bezobrazluka nekog zaposlenika imaš opciju pravnog rješavanja stvari.
Sve ispod te razine severiteta je glupost oko koje se ne isplati zajebavat i inzistiranje na pravdi oko takve sitnice samo pokazuje da si ti taj koji traži konfrontaciju.
Zamisli da svi na provokacije reagiraju sa "kaj si to reko o meni pičko, hoćeš da te sad prebijem". Takve ljude se trpa u zatvore.
I da radi se o ekstremnom primjeru, ali na bilo kojoj razini se ipak samo radi o tome što je najproduktivnije za napravit tebi da ti se problem riješi što prije, a to je biti razuman i strpljiv.
Uvijek, uvijek, uvijek. Bez iznimke.
Ti pričaš s 3-5 osoba na telefon vjerojatno taj cjeli dan, a ta osoba priča sa njih 200 dnevno.
Vjeruj mi da je ona pod više stresa nego ti kao kupac.
doctorfreak Za smijeh nitko nije nista pisao, to je spomenuo woodie iz samo njemu poznatih razloga.
Gdje sam spomenuo smijeh?