- Uređivano
Vezano uz cijelu famu tog logotipa, meni je pomalo bezveze komentirati rad kolega iz branše i još gore, srati po tome. Par razloga:
1/ nemam pojma koji je brief / cilj kampanje;
2/ ne znam koji je proces odlučivanja i po kojim kriterijima;
3/ nisam ekspert u dizajnu, niti znam sve potencijalne (planirane) primjene ovoga;
4/ i još hrpa unknowsa.
Imajući u vidu da se rješenje biralo od strane struke (Hrvatsko dizajnersko društvo) i da je ovo jednoglasno odobrano, tim više. To je nažalost prokletstvo dizajna - svatko na internetu imat će neko mišljenje. Kao i oko nogometa / rukometa.
Za razliku od toga kako je ne znam, napisan neki pravni dokument ili programirana aplikacija ili konstruiran motor u automobilu.
Ono što mogu reći iz iskustva da je iza nečeg vrlo jednostavnog obično vrlo zahtjevan kreativni / stvaralački proces. A to ima svoju vrijednost i cijenu u konačnici.