Clair Obscur: Expedition 33
Evo za tebe i sve koji cekaju francuze
Nece vam pokazati igru uopce da je imaju ako je jezik na engleskom
Kad dodete na stranicu da je francuski jezik onda ima i košta 125e 5 eura više nego ova druga ali morate sve na francuskom drkati i onda dode hladan tuš jer im je postarina 85e
Pa sve skupa 210e znaci 60e skuplje
Ja san uzeo kod engleza pa cemo se jebati sa carinom kad dode vrime za to
- Uređivano
Napokon mi je stigla igra! Jedva čekam noć da pokrenem ovo čudo.
Frendu sam danas pokazao trailer kojeg nisam gledao niti sam htio gledati s njim.
Prije nego je pokrenuo sam mu malo pričao o igri i rekao sam da je i soundtrack brutalan (iako ga nisam čuo). I kad je krenula mjuza na traileru, trnci su me prošli. Doslovno na prvi takt me oduševilo.
Odma na Endless Tower!!
- Uređivano
Završena francuska ekspedicija u Painted World of Ariamis.
Nekad su Japanci napravili WRPG (Souls), a danas su Francuzi napravili JRPG — ali s preokretom. Borba na poteze oplemenjena je QTE elementima: potez koji briljira svježinom i dinamizmom, ali i umara. Nestala je ona stara, odmorna turn-based borba koja se mogla igrati satima bez zamora i frustracija.
Priča je originalna i snažna — prava prilika za Ubisoft Originals branding koju su, naravno, propustili. Iako nisam fan iluzija, duhova, metaversa i alternativnih stvarnosti, priča je ipak dovoljno dobra da me zadrži do kraja. Volio bih samo da je ispričana drugačije, s manje ezoterije, a više emocionalne nastrojenosti.
Kasting je među najboljim koji sam vidio u jednom JRPG-u — ne toliko po naraciji i dijalozima, koliko po vizualnom i umjetničkom dizajnu. Svaki lik izgleda kao remek-djelo, iako je neko viška (gledam tebe, Yeti s naramkom drva).
Lokacije su vizualno impresivne, ali prostorno tek korektno uređene. Lijepo za gledati, ali ne i pamtiti po dizajnu prostora. Muzika je vrlo lijepa, a kampovski "small talk" ne ostavlja dojam — funkcionalan, ali bez duše.
Nedostaci? Ne možeš mijenjati članove tima u borbi. Kad kupuješ oružje, ne znaš kome pripada ni je li bolje od trenutnog. Neprijatelji imaju previše poteza i komboa, što katkada više frustrira nego izaziva.
Ocjena: 8/10 — artistički briljantno, tehnički nesavršeno, emocionalno ponekad hermetično. Ali lajkabilno, misticno, zanimljivo i vrijedno igranja.
Igru skinuo, pa malo isprobao. Završio prolog i započeo Act 1 te došao do dijela kad se mogu raspoređivati skill pointi i atributi. Što reći nego da daje jako, jako dobar dojam. Prolog je jednom sekvencom već bio... udarac... Melankoličan ugođaj čemu doprinosi odlična glazba, glasovna gluma izvrsna, a i estetski je vrlo ugodno. Borba na poteze mi je također dobra sa QTE sekvencama koje doprinose dinamici, a već vidim da će biti ovdje eksperimentiranja sa skillovima, pictosima i sl. Uglavnom, za sada zadovoljan, nastavljam kad dovršim Dragon Age: The Veilguard što bi trebalo biti valjda kroz kojih tjedan dana (trenutno blizu 80 sati, gotov part 9).
- Uređivano
Gotov ovaj Sajmon
To su strahovi.
3 sata mi trebalo
Vidi se da su refleksi slabi
Sad jos ostalo neki questovi,pa ono zlo od penjanja na Gestral Beachu.
solidmerlin Priča je originalna i snažna — prava prilika za Ubisoft Originals branding koju su, naravno, propustili
Sta ovo uopce znaci?
foggy Ne zna ni on, oce ispast kul coek
DarkPunisher Svatko ima pravo na svoj dojam, ali ovaj odudara od svega sto sam vidio.
foggy znaci da je mogla biti Ubisoftova igra da su pitali developere sta ima novo kod vas?
solidmerlin Ne bi, jer oni ne rade dobre igre, ali po tebi izgleda da je mogla bit jer je 8/10.
- Uređivano
foggy Ne bi, jer oni ne rade dobre igre
To znam ali da su kojim slucajem imali svoju slobodu a Ubi budžet, mogla je biti rijesena tehnicka problematika.
Ja bi tu jos lektorisao par stvari i bilo bi 9/10. Po meni.
DarkPunisher Ne zna ni on, oce ispast kul coek
Da sam htio ispast kul pridruzio bi se vasem unakrsnom svr$avanju i pobrao masu lajkova. Zahvatila me erektilna disfunkcija i foggyjev poop
solidmerlin Vjerojatno i jesi onaj uvik kontra lik. Kad svi pohvale ti moras umanjit