Fenix bio sam na ovogodišnjem izdanju reboot develop blue, pričao s indie developerima, kažu da je trenutno pronaći financiranje izuzetno težak poduhvat. U doba korone prošao bi ti već dobar koncept igre na papiru, danas trebaš skoro igrivu alfa da bi uopće netko razmotrio tvoj projekt (pa se čovjek pita što će mi uopće financiranje ako većinu igre napravim do onda). Zato kažem, ovo mi se čini dobar model financiranja, no s druge strane nema naravno nikakvih garancija i nekada jednostavno odlična igra ne uspije jer se ne poklopi 10 faktora na koje nisi uopće računao, a na koje imaš malo utjecaja. Brutalna inudstrija ako nisi pod otkriljem izdavača koji će progutati rizik umjesto tebe. Ono, na Steamu izađe 50 novih igara skoro svaki dan.

  • BBlitz

    •  
    •  
  • Uređivano

Odigrah 4,5 sati, prica se idejom i prezentacijom jako izdvaja iz mora danasnjeg cestog mrtvila, obavijena je dramom, misterijom i intrigom te ce vam bas uvuc radoznalost u svoj svijet ako joj dopustite.

Borba je takodjer vrlo kvalitetna, vizualno atraktivna i tecna, bas je gust nakon 4,5 parrya poslat dva metra pod zemlju jednim grupnim counterstikeom do tada jako cvrstog neprijatelja, koji su pak jako bogati svojom raznolikoscu.

Muzika je zasad ipak ono sta mi najvise paznje krade, bas jako godi, dinamika joj je prikladna a tranzicija iz free roama u borbu skroz prirodna, neprimjetna, izvrsno prilagodjena.

Vizualno se igra zbog svog bajkovitog artstylea moze smjestit u sam vrh trzista, estetski je materijal bas jako privlacan, o likovima da ni ne govorim.

Jasno je vec nakon svega par sati zasto tako visoke ocjene, jos jedno obavezno stivo za svakog i, siguran kandidat za igru godine.

P.s. tuheljski gamer jos u prologu, masta o svom momku, voli starije jbg, moje saucesce @Tuhy

  • foggy

    •  
    •  
    •  
    •  
  • Uređivano

Mene iznenadilo kad su me satrali jer sam tipkao bezveze, rek'o budem samo popikao attack, i nije prošlo. Veseli me doza challenga i strategije u pristupu, nadam se da će buildovi bit raznoliki i oružje dobro - za sada je super i zanimljivo. Ove cake sa ability pointsima i pucanjem su zakon. Baš je igra inovativna u glavnim stvarima, a najviše me priča drži, nevjerojatno zanimljivo, mračno i zrelo. Nisam očekivao.

Linearnost me ne smeta, barem za sada - vidjet ćemo kasnije.

    foggy meni je linearnost dobrodosla, muka mi sto stalno svaka igra mora bit open world 🤮

    Fenix

    Ma znam i jasno mi je to , moj komentar je više ciljao na retardiranu politiku koju vodi "Ubisoft", da je netko rekao ne može to tako i da je projekt koji je ta ekipa nakon toga napravila doživio ovakav uspjeh

    A što se same igre tiće ovo je vizualno jedan od ljepših što sam vidio u zadnje vrijeme, a soundtrack …

    Igram i uživam. Za sada jako dobro, a čini mi se da će tako i ostati.

    Priča izuzetno zanimljiva, mračna i melankolična. Poprilično zrela rekao bi.

    Borba apsolutno perfektna. Duboka, prepuna zanimljivih mehanika koje tjeraju na taktiziranje i pravovremenu reakciju. Moram priznati da mi parry malko šteka ali zato dodgeam sve u šestnaesst. Ciljanje i traženje weak pointova te razumijevanje na koji način određeni protivnici funkcioniraju su izuzetno dobro odrađeni. Posebno mi je drago što je igra ovako toplo dočekana, i to u vremenu kada se na turn based combat gleda kao na neko zastarjelo smeće. Kao netko tko je igrao turn based RPG-ove od ranog djetinjstva dođe mi posebno toplo oko srca što je ovaj projekt polučio ovakav uspjeh.

    Linearnost je ovdje, barem za mene, veliki plus. Lokacije tako nose više osobnosti, a opet ima dovoljno prostora za istraživanje.

    Ne znam je li do ovog tmurnog, kišnog vremena vani ili nečeg drugog, ali Prolog me satrao. Jedan od najboljih uvoda u posljednjih nekoliko godina. Postavili su ljestvicu jako visoko.

    Za kraj, ne patim na grafiku ali igra je prekrasna. Igram na high postavkama i naprosto je predivna. Jedna od vizualno najljepših igara koje sam vidio unazad nekoliko godina. Art je priča za sebe.

    Kada sam vidio world map… pa suza mi je gotovo potekla. Takav love letter svakom fanu old school JRPG-ova.

    I soundtrack… jako držim do muzike u igrama općenito, a ovo je već sada GOTY po tom pitanju.

    Vraćam se avanturi. Vidio se!

      • foggy

        •  
        •  
        •  
        •  
      • Uređivano

      kabegami Kada sam vidio world map… pa suza mi je gotovo potekla. Takav love letter svakom fanu old school JRPG-ova.

      Naježio sam se kad sam ovo pročitao jer sam i sam tog dojma 🙂 Svaka im čast, bodu gdje najviše boli i rade to maestralno.

      Mene isto linearnost ne smeta, i ne mislim pritom da mi ne treba još jedan open-world naslov - vise mislim na FF13 bruku gdje ideš samo ravno. Ovdje ima grananja, no za sada je jako bazično i volio bih chestove, no to je sve nitpickanje. Zbog predivnog arta i mjuze ništa me ne smeta, mjuza je nešto brutalno, a prologue i emocije, te scena kad landaju u expedition su mi top ponude, i unazad ne sjećam se osim par naslova da me nešt tak razvalilo tako brzo. I odmah brzo u Actu 1 ima par scena… Kakav spektakl, predivno, melankolično… Feeling su pogodili 10/10.

      I da - Pro verzija ne postoji, ne vidim ništa Pro Enhanced. Fali mi Balanced mode, ovaj Performance nije za mene, Balanced me razmazio lately, volim više filmsku imerziju nego taj PC-fluid-feel

      Kako vi stignete sve nove igre odma igrati? Backlog, obaveze, proljece?

        Pa kaze ajmooʻ

        Brojim sitno do kraja posla

        Još evo 1h 52min i 33 godine…

        Jel ima neka stilbuc varijanta?? Baš bi ovo uzeo

          • foggy

            •  
            •  
            •  
            •  
          • Uređivano

          solidmerlin Kako vi stignete sve nove igre odma igrati? Backlog, obaveze, proljece?

          Ak ti krenem pisat što sve kroz dan stignem napravit, nećeš mi vjerovat. Organizacija, za mene osobno. I nekad manje spavanja, makar nisam kratio dugo već, i sve stignem.

            foggy Svaka cast. Isti sam. Samo ne volim do kasno igrati. Bice da mene proljece vuce na vanjske aktivnosti plus poslovi, pa i kad imam vremena, nemam volje. To je to.

            Ovo ne vjerujem da cu igrati prije 9 ili 10og mjeseca…🥲

            Nego moje pitanje je za backlogaše. Prvo nove igrate a stare gurate da budu jos starije?

            Uzeo deluxe na storeu jer nema ovih boljih izdanja više nigdi pa jebiga

            Sutra bi moga krenuti

            Tek sam zadnjih par dana krenuo proučavati igru.

            Ne mogu vjerovati koliko dobro izgleda i čini se inovativno u moru razno raznih copy/paste igara.

            Svi ste ovdje oduševljeni. Imam backlog ali čak sam u iskušenju da kupim da podržim ljude + cijena je sasvim okej.

            Svaka čast!

            • renda

              •  
              •  
              •  
              •  

            Pocel igru, ne kuzim, ne kuzim od kud se ovo stvorilo, fakat je sve savrseno, od atmosfere, gameplaya, vizuala pa do te predivne, jedinstvene, srcedrapajuce glazbe, kakvi vokali, klavir, strasne skladbe. Imam osjecaj da igram najbolju igru iz 2010ih i to mislim u najboljem mogucem smislu.

            Ukoliko želite kupiti soundtrack (8 £):

            • foggy

              •  
              •  
              •  
              •  
            • Uređivano

            Igra je sve manje linearna a i dalje je linearna (govorim to u najpozitivnijem smislu). Nije sve samo drama, igra ima i odličan humor. Fajtovi su do sada svi bili drugačiji i zabavni, napadi su odlični i jedino što malo iskače je taj brightness. Ovi mogu bit uzor velikim korporacijama, napravili su igru kakvu sam čekao svako malo, a nitko ju nije isporučio.

            Peremo dalje.

              foggy Igra je sve manje linearna a i dalje je linearna

              Baš sam to došao napisati. Uvijek ima neko račvanje, neka špilja, neki skriveni item.

              Dizajn neprijatelja je za svaku pohvalu. Odlično su ih osmislili i baš imaju neki svoj poseban, apstraktni štih.

              K tome, voice acting je maestralan.

              Moram se pohvaliti, parry ide puno bolje. Jednom kad se uhvati ritam i kad vidite na koji način neprijatelji napadaju biva puno lakše.

              Baš igretina i pol.