i ovo je kao indie stidio? Svaka im cast

    Genesis

    Ja san igrao na losijoj televiziji pa nisan skroz vidio grafiku kako treba.

    Ispraviti cemo na ps5 sve

    Picek Trenutno 12 recenzija na Metacriticu i prosjek ocjena 94. Znači remek djelo.

    Srušit ćemo ocjenu da Blue Prince i dalje bude na vrhu Ha-Ha-Ha

    93% na Steamu. Uz ovakve komentare. Krivite leadership, ne devove

    nije mi dalo da uploadam vise od 3 slike…

    nema spoilera…samo ingame slike i likovi na mapi 🙂

    Uskoro krecem. Super da je pozitivan dojam, i izgleda predivno na slikama.

    Na sreću, nije za mene. Ovo je za ljubitelje JRPG i turn-baseda, a nisam ni jedan od toga. Igrao sam sat i pol, izgleda predivno, glazba odlična iako stvarno igra na početku previše toga pobaca prema igraču. Ali vidi se kvaliteta i nije upitno da će mnogi uživati. E da, i priča me nije baš uvukla ni motivirala da nastavim dalje.

    Odigrao nekoliko sati i početni dojam je vrlo pozitivan. Ono što mogu reći na temelju ovog što sam igrao do sada da je ovo jedna od najljepših igara koje sam imad igrao, art je vrhunski.

    Meni je bas prica toliko dobra da ne mogu stat, ali ipak se dela. Kakve scene ajme, brutala, turbo zanimljivo za sad sve, plus mjuza kida.

    Ono sto mi je cudno je neki blurry efekt i low res animacije na pocetku, a kasnije se cini bolje, i brightness ima grdih problema.

    Dodatno, inventory je cudan, ne vidim sta klikam i dosta je tamno u njemu.

    Combat super, tezak cak i nisam prijetio da qte (ne znam iskreno ni sta tu ima qte, ovo je cisti parry/dodge) narusava ista, bas mi je super sto svaki enemy drugacije napada i zakon mi se sve cini, ali tek 2-3h imam. Vikend ce reci vise.

    Predivna igra, art je cudo.

    Koliko vidim, razvoj igre je financirao Kepler Interactive, izdavačka kuća koja je u vlasništvu 7 nezavisnih studija. To im omogućuje solidan kapital na hrpi s kojim će riskirati i financirati projekte za koje misle da su vrlo dobar potencijal (unatoč riziku) + ne miješaju se uopće u razvoj igre. Neke igre koje su pogurali su npr. Sifu, Scorn, Pacific Drive, Tchia, Flintlock itd.

    Ovako na prvu, dosta dobar model da ekšueli nađeš financiranje za nešto što nije kopija svega što smo već odigrali 200 puta jer je tu najmanji rizik. Microsoft je naravno sigurno pomogao da razglase igru koja je eto, ispala očito remek-djelo.

    Isprobat ću za vikend svakako, iako trenutno pokušavam završiti South of Midnight.

    f_i_c_o meni je drago i nije da nije istina, ali nije skroz istina. Na jedan ovakav mega uspješni projekt dođe 10, možda i 50 neuspješnih koji također imaju na papiru sve što treba, a koje nikad ne vidiš, koji propadnu na početcima razvoja itd. Jer nemaju novca, marketinga ili najčešće oboje.

    Lijepa je priča kad se odvojiš od izdavača, ali najčešće to propadne.

      Nama bi najbolje bilo da indie devovi prave AAA igre. Finansije jbg…

      Fenix bio sam na ovogodišnjem izdanju reboot develop blue, pričao s indie developerima, kažu da je trenutno pronaći financiranje izuzetno težak poduhvat. U doba korone prošao bi ti već dobar koncept igre na papiru, danas trebaš skoro igrivu alfa da bi uopće netko razmotrio tvoj projekt (pa se čovjek pita što će mi uopće financiranje ako većinu igre napravim do onda). Zato kažem, ovo mi se čini dobar model financiranja, no s druge strane nema naravno nikakvih garancija i nekada jednostavno odlična igra ne uspije jer se ne poklopi 10 faktora na koje nisi uopće računao, a na koje imaš malo utjecaja. Brutalna inudstrija ako nisi pod otkriljem izdavača koji će progutati rizik umjesto tebe. Ono, na Steamu izađe 50 novih igara skoro svaki dan.

      Odigrah 4,5 sati, prica se idejom i prezentacijom jako izdvaja iz mora danasnjeg cestog mrtvila, obavijena je dramom, misterijom i intrigom te ce vam bas uvuc radoznalost u svoj svijet ako joj dopustite.

      Borba je takodjer vrlo kvalitetna, vizualno atraktivna i tecna, bas je gust nakon 4,5 parrya poslat dva metra pod zemlju jednim grupnim counterstikeom do tada jako cvrstog neprijatelja, koji su pak jako bogati svojom raznolikoscu.

      Muzika je zasad ipak ono sta mi najvise paznje krade, bas jako godi, dinamika joj je prikladna a tranzicija iz free roama u borbu skroz prirodna, neprimjetna, izvrsno prilagodjena.

      Vizualno se igra zbog svog bajkovitog artstylea moze smjestit u sam vrh trzista, estetski je materijal bas jako privlacan, o likovima da ni ne govorim.

      Jasno je vec nakon svega par sati zasto tako visoke ocjene, jos jedno obavezno stivo za svakog i, siguran kandidat za igru godine.

      P.s. tuheljski gamer jos u prologu, masta o svom momku, voli starije jbg, moje saucesce @Tuhy

      Mene iznenadilo kad su me satrali jer sam tipkao bezveze, rek'o budem samo popikao attack, i nije prošlo. Veseli me doza challenga i strategije u pristupu, nadam se da će buildovi bit raznoliki i oružje dobro - za sada je super i zanimljivo. Ove cake sa ability pointsima i pucanjem su zakon. Baš je igra inovativna u glavnim stvarima, a najviše me priča drži, nevjerojatno zanimljivo, mračno i zrelo. Nisam očekivao.

      Linearnost me ne smeta, barem za sada - vidjet ćemo kasnije.

        foggy meni je linearnost dobrodosla, muka mi sto stalno svaka igra mora bit open world 🤮

        Fenix

        Ma znam i jasno mi je to , moj komentar je više ciljao na retardiranu politiku koju vodi "Ubisoft", da je netko rekao ne može to tako i da je projekt koji je ta ekipa nakon toga napravila doživio ovakav uspjeh

        A što se same igre tiće ovo je vizualno jedan od ljepših što sam vidio u zadnje vrijeme, a soundtrack …