Završio Campaign na Veteranu danas, pa samo da se nakratko osvrnem:
- Priča ima 15 misija (ne uključujući safehouse segmente, uz to, zadnje dvije misije su podijeljene na malene komadiće, tako da je konačan broj oko 11)
- Usudio bih se reći da bi bilo bolje da su stavili još challengesa u campaignu, ima ih dovoljno da bi mogli svi biti riješeni u jednom ili dva playthrougha (ne računajući Dark Ops)
- Priča kao priča mi se sviđala, za kodaru je okay, iako su mi neke stvari baš ostavile gorak okus u ustima (npr. Ending - masu toga nisu riješili i ostalo je neobjašnjeno, Cold War je imao isti problem, i onda ga je Seasonal Story više objasnio, valja će tako i tu… / Also, glavni motiv iza Pantheona je uhhhhh, well, da ne budem previše drzak, nema mi nikakvog jebenog smisla. Iskoristit jebeno BIOLOŠKO ORUŽJE u glavnom gradu SAD-a samo da bi zamijenili direktora CIA, bogte ima i boljih i bržih metoda, jesu si ga zakomplicirali ej… Ne samo to, nego i njihov cilj je napravit neki new world order type shit, al zašto biš onda samo bio na čelu CIA? Će ti to fakat bit dovoljno za ono šta želiš postić? Jesus man come on… Ali ne samo to, nego i cijela priča s Caseom, ne znamo niš, a cijeli dio oko njegove prošlosti je skroz ignoriran, a mogao je bit predobar plot point i uvest malo drame kod likova u priči. Moglo je bit napeto između svih i slično ali nope.)
- Primjeti se da su ovoga puta stavili dosta stealth misija, meni osobno ne smeta, zapravo me i barebones stealth sistem vuče da nakon ovog idem igrat neki bolji stealth game, kao neko predjelo lmao
- Safehouse je zanimljiv za trčkaranje uokolo i istraživanje, ima skrivene sobe i puzle od kojih nisam samo odmah trčao iz misije u misiju, međutim, nagrada za rješavanje svih tih zagonetki je baš gadni letdown, a i volio bih da je bilo više koraka za one koji vole lutat okolo
- Veteran mi je čak bio i prelagan, armor system stvarno previše olakšava situaciju, a kasnije se mogu kupit razni upgradeovi koji još više olakšavaju stvar, nisam se ni jednom frustrirao u Campaignu (za razliku od multija lmao)
- Klasični Black Ops Mindgames se vraćaju, meni su jedni od najdražih djelova igre
- Oružja su gooooooood ajme, kao da igram MW19 prvi put ispočetka, stvarno je super vidjeti Black Ops na novom enginu
- Iskreno neke od misija iz BO6 će mi vjerojatno postat jedne od dražih iz cijelog COD serijala, open world misija (samo jedna) kao i u MW3 ali s masu side stvari za istraživat, random patrolama i koja nagrađuje istraživanje tako da se svi benefiti prenose i na slijedeću misiju??? Bomba!
- Jedan od levela me potaknuo da odmah krenem igrat Control
- Novi likovi su čak i dobri, a ističe mi se Felix po humoru, Sev je okay, Adler je Adler (that's a good thing), Woods je nadrkan kao i uvijek, jedino mi se Marshall nije nešto dopao jer se uvijek ponaša kao neka dobrica u Black Ops igri, jednostavno ne paše uza ostale likove
Ne znam šta bih više dodao ili komentirao, uskoro kreće drugi playthrough da dovršim sve challengeve i achievemente, sve u svemu ful sam uživao u priči, imam problema s nekim stvarima u njoj ali dobar broj misija koje su me ful oduševile mi generalno ostavlja dobar dojam kad razmišljam o campaignu. Primjeti se da je ovo neki spy/heist triler a ne klasični military fantasy kao MW serijal.
Treyarch i Raven su imali puno dobrih ideja, samo mi je dosta žao šta ih nisu proširili, ono, stealth misije s više izbora, ruta, izbora u dijalogu?? Sve je vrlo površinski razrađeno ali drago mi je to vidjet takav tip "inovacija" u CODu