Stigao jucer Verdansk, e sad jeli je bio to jedan od onih dana kad igra radi savrseno i onda sve ode u kurac neznam ali jucer je jebeno radila.

I sve promjene koje su dosle su za mene pun pogodak.

Crossplay on off i on console only je pravi korak.

Nije bilo kineza i arapa tako da je i to spajanje na bolje moza je ublazen SBMM.

Za sad top ali bilo je tako da jedan dan radi pa 20 ne radi tako da je prerano za slavlje.

I Verdansk je savršen koja dobra mapa a koje je ruglo bilo ovo nakon njega

    StarFox_N

    Ja sam svjeze skidao cod samo za warzone i jebte led, ukupna tezina na PS-u 200gb.
    Ne znam mogu li sad neke stvari pobrisati, ali trenutno da bi usao u WZ toliko je trebalo 😮

    Miro znači u šoku sam bio kako je sve super radilo jučer. Mapa izgleda fantastično, nostalgija je prala jučer na maximum, di god dođes samo ti se scene u glavi vraćaju 😃

    Mogo bi ovo bit hit, izgleda da su sve popravili, što je stvarno nevjerojatno za ove tulipane.

    Al treba i nešto za prigovorit - premalo armor plateova i premalo para.

      Miro I Verdansk je savršen koja dobra mapa a koje je ruglo bilo ovo nakon njega

      Čisto radi znatiželje, pošto 99% vremena u Verdansku sam proveo unutar MW2019 Spec Opsa, po čemu se tebi osobno razlikovao Verdansk od drugih mapa? Je li po nekim specifičnim stvarima na mapi / odlukama u level designu ili zbog vibe-a cijele mape?

        • Uređivano

        StarFox_N Koliko je težak download za Warzone?

        Da me ubijes neznan znan da je van warzonea bilo 35gb bice je i ovo tu negdi

        DarkPunisher

        Valjda su dosli pameti jer ovo je bas kako triba nakon par godina gustanje sa ekipom u warzoneu.

        ZigguratVertigo Čisto radi znatiželje, pošto 99% vremena u Verdansku sam proveo unutar MW2019 Spec Opsa, po čemu se tebi osobno razlikovao Verdansk od drugih mapa? Je li po nekim specifičnim stvarima na mapi / odlukama u level designu ili zbog vibe-a cijele mape?

        A iskreno sve.

        Mapa je taman veličina da se ne desi kako se muvas 20minuta bez da metak ispališ, onda je nakako i setting pogođen sa dovoljno zgrada i otvorenog prostora. Sam izgleda mape di imas specificne lokacije na ovim novima je bilo nekako sve isto.

        Jednostavno Verdansk vidis koliko je dobar nakon sto su nam ga uzeli bili.

        Evo ja jedva cekan danas upaliti igru a to se nije desilo godinama

        Prije par dana sam uspio preć Main Quest nove Zombies mape koja je došla sa 3. sezonom Black Opsa 6, Shattered Veil!

        Nagrade za prelazak su puno bolje za razliku od S02 The Tomb mape: 5K XP, Double Tap weapon charm, Standard + Early calling card i Skin za Carvera, u stilu Pentagon Thiefa iz Black Ops 1 mape Five (one s JFK, Nixonom, Castrom i McNamarom)


        Mapa je ogromna, počinje izvan same ville u nekom vrtu pa se prolazi kroz vrt / staklenik, ovisno o putu, pa do ulaza u samu villu. Nakon toga mapa se značajno sužava ali se zato i tu postavljaju važniji perkovi i resorsi, risk-reward. Na kraju mape je podzemni tajni laboratorij + teleport koji vraća na početak.

        Ogromna vila puna zombija s podzemnim labosom totalno baca na Spencer Mansion is prvog Resident Evila.


        KONAČNO se Double Tap vratio, nije ga bilo još od Black Ops 3 dana! Double Tap povećava brzinu pucanja a uz augment sistem iz BO6 moguće mu je ubacit još kakav mini buff.


        Od Wonder Weapona na mapi imamo Ray Gun MK II (+ 3 varijante), bez kojeg se ne može dovršiti Main Quest i Wunderwaffe DG-2, totalni blast from the past.

        A i trebat će jer novi Elite Enemy, Elder Disciple (koji se vraća iz Cold Wara) je totalni gad. Ima dosta HPa, priziva nove zombije i daje im buffove, zatim ti zombiji se mogu evoluirati u Doppleghastove ako ih se ne ubije dovoljno brzo i uz SVE to, Disciple postaje jači što više zombija ima pod kontrolom. Njega apsolutno uvijek treba prvo riješt.


        Main Quest prati tipičnu formulu za BO6, kreće otključavanjem Pack-a-Puncha, zatim pronalaženjem i upgradeanjem Wonder Weapona. Prolazi se kroz par rituala sa svakom varijantom od Ray Guna (kroz Main Quest se otključava još par soba kojih nije bilo na početku, fora detaljić). Nakon svega može se započeti boss fight i pogledati cutscene koji traje jedno 2-3 minute prije same borbe, a sam boss fight je protiv JEBENOG ZOMBIE T-REXA U ARENI Možda jedan od lakših boss fightova, ali zna biti napet jer se nikako ne smije stat na jednom mjestu.

        Nakon fighta je još jedan cutscene, koji najavljuje (vjerojatno) zadnju zombies mapu iz BO6, Janus Towers (name not final, lol), u kojoj ćemo vidjet likove i iz Liberty Fallsa.


        Shattered Veil je među boljim mapama u Zombiesima, ako gledamo samo BO6, među top 3 sigurno. Početak nije toliko spor kao i The Tomb, ima dovoljno širih arena i uskih prolaza na mapi, odlaskom u samu vilu po neki perk ili upgrade i manevriranjem po uskim prolazima dosta dobro pokazuje odnos između rizika i nagrade. Kad se Disciple spawna uvijek promijeni prioritete u igri, ništa više nije važnije od njega, tako da nije uvijek toliko monotono po pitanju prioriteta neprijatelja. (Plus, ne može se healat kao neki i dosađivat cijelu rundu KHM Amalgam KHM)


        I na kraju fun fact, znate li da za 12 dana, 20.04.2025 kreće Campaign iz Black Opsa 2?

        19 dana kasnije

        Nakon sad vec dosta igranja nove sezone da dadem svoj osvrt.

        Mp i dalje na granici ne igrivog

        Warzone više neigriv nego igriv

        Warzone casual je pun pogodak botovi i pravi igraci ne umres odma radi veze cak i relativno dobro radi jer je manje igraca.

        Da nije casuala nebi se puno igralo

        A Verdansk je savrsen mapa za 10

          Miro Mp i dalje na granici ne igrivog

          Pojasni. Meni potpuno normalno radi. Bolji dvadeset puta od MW2. Možeš igrati s bilo čime. Sva sam originalna oružja riješio na max camo prvi mjesec.

          Što se tiče verdanska i rebirtha, napokon su riješili velike probleme koje su sami napravili nakon Cold Wara. Igra opet ima onaj MW1 feeling, da ne kažem Covid feeling Ha-Ha-Haha

          Jedino što ima previše teških kampera u verdansku. Čim moraš prijeći kakav otvoren prostor 800 kampera blica sa svih strana, kao da sam na modnoj reviji Ha-Ha-Ha

            Ja na nekih 30h multiplayera, i dalje sve najnormalnije radi što se tiče veze i pinga.

            somethingwrong Pojasni. Meni potpuno normalno radi. Bolji dvadeset puta od MW2. Možeš igrati s bilo čime. Sva sam originalna oružja riješio na max camo prvi mjesec.

            Sva oruzja su mi dark matter osim par onih melee kiji trebaju 2 udarca za kill.

            Nekad radi ali to ne potraje pogledas kill cam i tamo nisi niti pucao na njega. U hardcoreu uvik treba metak vise nego protivnik ispaliti.

            Sad HDR dignuti u dark matte je bilo jako iritantno radi konstantnih hit markera a trebao bi ubijati jednim metkom.

            Debelo san preko 200h igranja i veza je konstantno govno kao i svake godine.

            Peer to peer plus SBMM vode do toga dva najveca govna spojena skupa i nemores niti dobiti nesto normalno

              Miro nemam nekih problema sa vezom u novom CODu, ima situacija, naravno, ali su puno rjeđe nego prije .
              Što se tiče killcamova, oni su jedino korisni za skužiti jel neko wallhacka. Sam sistem killcama ima 2 razine problema:

              Latenciju host to server i p2p: zbog koje ti na killcamu u određenim situacijama npr. pucaš kraj lika ili on pokraj tebe, a ubio te
              Tick rate statističkog servera : gdje server bilježi kill cam puno manje puta u sekundi nego što se igra zapravo vrti, npr. na kill camu ti može izgledati da te netko ubio s 2 metka, a ti njega pogodio s 10 i nisi ga ubio.

              Kako je gameplay jako brz događaju se ti problemi mjestimično

              23 dana kasnije