chono Po meni rade ogromnu gresku jer misle vise i vece je uvik bolje, Vallhala je toliko napunjena sa glupim, razvucenim i ponavljajucim contentom da je to strasno, ja sam odigra nekih 20h i onda sam skuzio da nisam ni 1/3 igre rjesio i odustao,da su skratili igru za 50% možda bi i zavrsio bar mainstory ako nista. Odesey nisam ni pokrenuo jer sam citao da je po tom pitanju jos gora od Vallhale.

Iako za mene osobno ovo sta su napravili od AC serijala je cista katastrofa…

    pravednik ženskih vojnika je bilo prilično, pratizanke također u Ruskoj vojsci. Crnci su imali svoju borbenu eskadrilu, crveni repovi koji su se debeli dokazali na bojištu.

    Ne treba sve gledati doslovno i 1/1 nego dozvoliti interpretaciju i posvetu na različite oblike

      sanzo

      Ne znam od kud si shvatio da žalim za tak nečim ili uživam u tome.

      Assasin's Creed serijal je tolko pretjerano eksploatiran od strane Ubisofta da me je samo ime počelo odbijat od igara.

      Nešto kao svojevremeno Call of Duty. Možda se dogodi jednom neki one night stand kao sa Modern Warfare 2019, ali za mene je AC pozadinski šum industrije.

        Sterlok

        Netočno osim partizana ali nećemo o tome jer se brišu postovi. Hvala! Ovo je ipak AC tema.

        Ako te zanima javi se na PM.

        Genesis Ako se nevaram main story traje oko 50h, nema ubisoft kvalitetu pisanja i samog gameplaya da me zadrzi vise od 20h.

          wooddiebone Ne znam od kud si shvatio da žalim za tak nečim ili uživam u tome.

          Uvijek se trudim ljude zamislit u najboljem mogućem svjetlu.

          Imače meni Shadows izgleda ok. Razdoblje je već sto puta korišteno u igrama, ali ne smeta, sigurno će super izgledat. Mislim da je Japan najtraženija lokacija još od izlaska dvojke i konačni su odlučili poslušat ljude.

          escoban

          Assasins Creed se igra radi open worlda, side questa, grafike i dizajna svijeta, nije neka napeta priča nakon Ezzia i Desmonda.

          Ak vas zanima neki storyteling i nevjerojatna drama stvarno tražite na krivom mjestu.

          Odigral sam AC Mirage i tu priča ima potencijala jer se bazira na Basimu, manjeg je obujma.

          Nađite mi open world igru koja ima dobru priču osim ponekih misija i endinga u Red Dead Redemption 2.

          Ne postoji. Dizajn igre ograničava u tome.

          Nije mi palo igrat AC ili Far Cry i proletit kroz glavnu priču kad je sporedni kontent prava stvar. Ako to radite zakidate se za iskustvo.

            Tzereen

            Zaboravil si GTA 5. Dobar story mode o trojici poslovnih kompića koji se raziđu i nakon nekoliko godina se počnu ponovo susretati i otkrivati što se u međuvremenu dešavalo. Meni je to solidna priča.

            Tzereen

            Witcher 3 također, ali po meni su priče u takvim igrama dobre unatoč open worlda. Vjerujem da bi bile bolje da su više fokusirane na priču i da im ne trebaju sati dodatnog sadržaja.

              sanzo Vjerujem da bi bile bolje da su više fokusirane na priču i da im ne trebaju sati dodatnog sadržaja.

              Kako ce Ubisoft opravdat cijenu AC igre od 70-80$ dollara ako ne stavi open world setting i masu side questova, AC nije Uncharted ili Tlou level da može naplatiti igru od 15-20 sati po full cijeni, svaka cast starijim AC naslovima.

              pravednik Assassins creed je nakad imao imerziju kao glavni adut, izgubio se u preogromnim svjetovima, losim side aktivnostima i totalno drugom imidzu skojim su se odrekli korjena igre.Vise nisi Assassins iz sjene koji bi neprimjetno triba ubijat ciljeve, sad ides glavom kroz zid kao viking/samuraj/gladiator koji se btw. bori i protiv neki mitski bestija.

              Neocekivam ni ja neku extra pricu, al daj napravi main story od 15-30h i jos 10h side aktivnosti i to je to.

              Par puta sam vec govorio da bi im Unity treba biti neki smjer za fransizu, jedan extremno detaljan grad sa puno npc-eva medu koje mozes nestat, parkour koji je nemjerljivo bolji od ovog trenutnog ,podebljat i fokus stavit na stealth element igre, a otvorene borbe bi ja dizajnira nesto kao Ghost of Tushima di si jako ranljiv ali i ubijas iz 1-2 hita.To su moje zelje kao igraca koji je neopisivo obozava ovaj serijal i volio bi da naprave comeback.Ovo trenutno sta rade po meni je vise Witcher nego Assassinscreed.

                Flipper Ovo će biti hit. Nemojte voditi stalno jedne te iste rasprave.

                Osvrcemo se na razne analize oko igre, bilo bi naivno da se samo spominje hype bez nekakvog kritickog osvrta…

                Oprostite, morao sam 😄.

                Neću više.

                Uglavnom, radujem se novom AC-u. Valhalla mi je bila prva igra na PS5, a originalni AC mi je bila druga na ps3. Vjerujem da će shadows biti pravi eyecandy. Samo treba combat još malo ispolirati, i ovo bi mogao biti hit samo takav.

                Unity je poluproizvod koji se cini puno kvalitetnijim kada se odigra onih sitnih 10h koje ima kampanja. Igranjem kooperativnih misija i ciscenjem grada se vidi koliko je neispunjenog potencijala i neintuitivnih i neresponzivnih kontrola prisutno.

                escoban Par puta sam vec govorio da bi im Unity treba biti neki smjer za fransizu, jedan extremno detaljan grad sa puno npc-eva medu koje mozes nestat, parkour koji je nemjerljivo bolji od ovog trenutnog ,podebljat i fokus stavit na stealth element igre, a otvorene borbe bi ja dizajnira nesto kao Ghost of Tushima di si jako ranljiv ali i ubijas iz 1-2 hita.To su moje zelje kao igraca koji je neopisivo obozava ovaj serijal i volio bi da naprave comeback.Ovo trenutno sta rade po meni je vise Witcher nego Assassinscreed.

                Meni upravo suprutno od ovoga, RPG usmjerenje mi je mnogo bolje leglo od xy puta prožvakane AC formule koja se potrošila kroz bezbroj nastavaka. Baš su mi fino nadogradili serijal koji nakon Syndicatea više nije imalo smisla gurati u tom smjeru. Recimo Mirage se nisam ni trudio odigrati, neda mi se vraćati na nešto što sam već prošao 10 puta.