renda Kak mozete tavku igretinu krenut od drugog nastavka, ne kuzim. Prvi dio je stvar opce kulture, remek djelo gaminga( osim borbe koja je meh).
Ne bih baš rekao da je samo problem u borbi u prvom djelu, a ona je priličan problem kad je enemya više od 1. O luku i strijeli da ne pričam.
Svi sustavi su nepotrebno zakomplicirani ili loše izvedeni, do granice teške frustracije, najviše zato jer direktno utječu na istraživanje i imerziju. Htjeli su što više toga približiti realizmu, ali da mi se realistično htjelo zajebavati s potrganim hlačama u šumi, otišao bi u šumu.
Najveći problem koji imam je da sat vremena real time igranja izgleda ovako svaki put - odlučim odraditi neki quest ili istražit neki dio mape, to traje 15, 20min uključujući fight koji se dogodio ili u questu ili me nešto napalo tokom putovanja. Sljedećih 40,45min igranja igre je - pregled zdravlja, zdravlja armora, zdravlja oružja, stamine, inventorya, planiranje i odlazak u kupku, apotekaru, krojaču, izrađivaču oružja, u armory, traderima, restoran na gablec… i tako stalno. Ali stalno. Ove mehanike potrošnje zdravlja, energije, glad, potrošnje opreme i oružja su toliko invazivne da uništavaju samo igranje igre i sve što nudi. Igra s ovim pretjerivanjem sama sebi podmeće nogu da se u njoj uživa još više.
A uživati se može jako puno jer je napisana vrhunski, kreirani svijet i setting su izrazito zanimljivi i atmosfera je odlična.
Ali uživati se može pola sata, pa sljedećih pola sata obavljaš kućanske poslove i tako ukrug.