renda pa da pratis gaming scenu skuzil bi da "random" likovi iliti gameri odlucuju, a to se u zadnje vrijeme itekak vidi sa hrpom igara koje flopaju jer guraju svakave bedastoce u igre.
Pratim i odlučuju developeri. Nek igre flopaju, ne zaslužuju sve uspjeti, nikad i nisu sve uspjevale, niti se sve treba svima sviđati. Nećeš kupit? Prošetaj lagano do sljedećeg štanda.
I tu se isto treba prisjetiti da je prije milijun prodan igara bio masivni uspjeh, neke all time great igre se nisu prodale u više od 2-3 milijuna. Većina njih nije nikad dosegla milijun.
Danas se proglašavaju flopom igre sa 10 milijuna prodanih primjeraka ili kao apsolutnu pobjedu, ovisno koja "strana" twitter influencera to koristi kao argument.
Evo 3 random primjera:
Space Marine 2: 4,5 milijuna prvi mjesec
Final Fantasy 16: 3 milijuna prvi tjedan
Black Myth Wukong: 20 milijuna prvi mjesec
BM:W uza sve te brojke i koliko god da je odlična igra(dvaput prešao) nije ni u top 10 u americi i europi u mjesecu izlaska.