- Uređivano
Zero ne vidim zašto su zadovoljni, u minusu su
Treba netko pregristi jednom i startati sa 40€ day one. Garantirano će prodati daleko više. Evo recimo taj Palworld, bi ga moj k.. kupilo toliko ljudi da nije bio 25€
Zero ne vidim zašto su zadovoljni, u minusu su
Treba netko pregristi jednom i startati sa 40€ day one. Garantirano će prodati daleko više. Evo recimo taj Palworld, bi ga moj k.. kupilo toliko ljudi da nije bio 25€
Igra je kostala 60eura, masterpiece je i ovako se proda…nismo ni zasluzili ovakve igre.
S obzirom koji se hype dizao radi samih tehnikalija pogotovo pored očito dobrih gameplay elemenata ne mogu ne pomisliti koliko su zapravo potencijalnih prodanih primjeraka izgubili time što ju nisu izdali na Steam.
Igra se ne bi dogodila da je nije financirao Epic.
somethingwrong Samo 1.3 milijuna prodano na 4 platforme. Katastrofa.
Htio ovo napisati, ali rekoh ma ja sam nešto zabrijao, to su dobre brojke, ali izgleda da stvarno nisu. Stvarno sam očekivao barem par milijuna.
Šteta. Igra je odlicna
Besmisleno je uspoređivati Palworld i slične igre s Alan Wakeom, bez obzira na cijenu. AW je oduvijek bio fokusiran na uže ciljanu publiku i igrače među kojima nikako nisu djeca. Mislim da je veliki kritički uspjeh glavna nagrada Remedyju koji je svaki element igre napravio vidljivo iz ljubavi prema tom svijetu. Zarada će s vremenom doći, a nadam se i nastavak.
A ono, igra je de facto psihološki horor te imajući u vidu da obrađuje tematiku ritualnih ubojstava, na početku igre vadiš predmete iz golog leša u mrtvačnici i što sve ne, nije baš privlačan materijal za široke mase poput Spider-Mana. I naravno, nije imala marketinški budžet poput razvikanijih IP-eva. Bitno da je Remedy zadovoljan prodajom u ovoj fazi, bit će sigurno novih kupaca kada krenu prvi popusti i novi sadržaji koji su već u razvoju.
I ono najbitnije, igra nije na Steamu… toliko o omjeru Epic shit shop vs Steam…
Fico Stovise, sam Remedy je zadovoljan prodajom. Njihova najbrze prodavana igra u koju vjerojatno nisu morali puno vlastitog kapitala ulagati zbog Epic Gamesa i vjerojatno ce taj novac uloziti u igru koju mogu ili samostalno izdati ili uz nekog manjeg izdavaca.
Nek nastave i dalje suradnju sa Epicom na zadovoljstvo svi, igrači su je uz kupon plaćali 35 eura, Remedy je imao stabilno financiranje i kreativnu slobodu a Epic je imao dobru reklamu zbog cijele situacije. win-win za sve.
Sterlok čuj ako su oni zadovoljni sve 5. Očito je igra previše niche za neki veći uspjeh i da im je ovo super.
somethingwrong A gle, nije to ni izbliza kraj prodaje. Popusti i ekspanzije će svakako pridonijeti daljnjoj prodaji. Info koji sam našao iz 2015. kaže da se AW1 skupa s American Nightmare ekspanzijom prodao u preko 4,5 milijuna primjeraka samo na X360 i PC-u. Ima tu prostora da se prodaja poboljša, samo što je zarada tijekom pune cijene igre dosta bitna, jel.
somethingwrong da su je izdali PARALELNO na Steam, prodaja i brojke bi bile daleko vece. Ovako Epic spasava stvar financijski
Zato što je izašla na Epic i vjerovatno zato što je horror sa kompliciranom pricom i sporim gameplayem, treba usporediti sa drugim ibrama u tom žanru a opet uzeti u obzir da su neki stariji naslovi puno poznatiji i izdani u više nastavaka.
somethingwrong Mislim da je i ulogu odigralo to sto nisu izdali fizicke verzije. Ja osobno znam 2 lika koji uzimaju 90% sve na disku i odbijaju kupit dok ne dode.
DarkPunisher Nisam znao za ovo ali sigurno ima puno ljudi koji kupuju samo na disku.
Plus što nije izašlo na Steamu…
Sigurno je dosta utjecalo na prodaju.
zadnja remedy igra koja je mene uhvatila je bila Max Payne 2. proba sam control - 2 puta i nije islo, posebice me mapa izludjivala i u vise navrata nisam znao kuda, sta i kako, pa onda story koji isto zbunjujuc posebice jer bi se trebalo citati sve zivo i nezivo, a ja to u jednom tps gdje mi je najbitnij combat jednostavno ne zelim. budni alan mi ima klasicni zapadnjacki punih gaca govana hod te mlacenja prazne slame u nedogled. kada usporedim njega i resi 4,2,3 remakeove, u svako doba dana bih igrao radije resi.
e sada, poznato je da rade na remake max payne 1 i 2 i ako to "useru" i idu na tu foru ultra realnog hoda, aimacija lika, prevsie storya i prekidanja gp-a, osobno odustajem od studija i njihovih igara. znam da su kvalitetne i sve, ali nemam snage za takve igre vise.
tako da drzim fige studiju i drago mi je da se odrzavaju na zivotu, posebice jer sam volio njihov max payne, ali vjerujem da slabiji sale nije samo povezan uz neke gore navedene razloge drugih clanova, vec i to da im igre bas i nisu za siru publiku.