- Uređivano
wooddiebone opet ponavljam ekskluzivne igre, sve ostalo ima svugdje
wooddiebone opet ponavljam ekskluzivne igre, sve ostalo ima svugdje
Zero Što se tiče praktički "on shoulder" kamere i dizajna, puno veći utjecaj na TPS žanr je imao RE4.
Gears of War je, ako pričamo o TPS mehanikama, tolko monumentalno napredniji i za žanr bitniji od RE4 da ovo zvuči ko provokacija.
somethingwrong opet ponavljam ekskluzivne igre
Pa MS ekskluzive su gore. Master Chief Collection je skup prvoklasnih igara, svaka MS ekskluziva.
I opet, da ih nema ili da ih je malo, koja je svrha tog argumenta?
somethingwrong pa imaju ponajbolje ocijenjen FPS zadnjih godina toga tipa. Imaju najbolji Flight Simulator, najbolju arkadu, ponajbolju Metroidvaniju, ponajbolju AA igru u vidu Hi-Fi Rusha, ponajbolji RTS. Ono što im fali su Story driven Hollywood like igre kao što ima Sony.
Sve to možeš igrati za sicu na Gamespass. Ili ne moraš. Svatko radi sa svojim novcem šta hoće.
wooddiebone Gears of War je, ako pričamo o TPS mehanikama, tolko monumentalno napredniji i za žanr bitniji od RE4
Kao najveći fan ovdje Resija 4 koji mi je u top 5, možda i top 3 igara svih vremena, moram reći da se slažem s ovim.
maverick Đirsi su zakon, to nije sporno. Prvi sam odigaro na X360 i kasnije na PC-u, dvojku također i bilo je u planu i barem trojku prije nego mi se dogodio RROD. Ogromna produkcija Epica i ispoliranost su bili vrh tada (a i danas se serijal sasvim solidno drži), definitivno se može reći da je GeoW tada bio system seller (tako i za mene). Ali prvi Halo na Xboxu je ajmo reći imao još veći udar s obzirom da je promijenio način na koji konzolaški FPS-ovi funkcioniraju, dok je kod GeoW-a ipak bilo manje inovacija ako to idemo direktno uspoređivati.
Što se kaže "moj jedan cent", i to je to od mene.
Halo je sam redefinirao FPS žanr na konzolama i zahvaljujući njemu imamo FPS-ove na konzolama kakve imamo.
Gearsi su redefinirali TPS žanr. Oživjeli iti, uveli nove mehanike koje se dan danas koriste i kopiraju.
X360 je uvođenjem Livea redefenirao pojam online igranja na konzolama. Party chatovi itd itd itd. Xbox Live je bio miljama ispred svega do tada na konzolama. Od lakoće zajedničkog igranja i komuniciranja do inovacija na svakom mogućem polju online igranja na konzolama. Dakle, imao je već tada od samog početka party chat za 8 ljudi. Što je imala konkurencija? Ništa.
XSX je barem donio, predstavio potpuno funkcionalnu quick resume funkciju koje nema na drugim platformama. Naravno da zbog toga nije bolja konzola od PS5, ali da to treba biti standard - treba. I sramota je što ga PS5 nema.
Mogu i dalje ako treba, ali ne treba.
Zero vec se qualcomm izlajao za w12
somethingwrong I ako me već želiš kvalificirati,
Sam si se kvalificirao, jbg.
Opet će Fenix pizdit lol. Ja dižem sidro dečki i ostavljam vas u pola borbe.
prayer Trollao ili ne, spominjati tuđu djecu u bilokakvom kontekstu pogotovo na gaming forumu je dno dna.
Nije lijepo, ali čisto za kontekst, prvo je Flipper spomenuo svoje dijete (pa obrisao)
Što se tiče @somethingwrong u puno toga se mogu složiti, ali nikako ne u ovome da bi zbog nekih loših poteza Microsofta trebalo obezvrijediti sve dobro što je napravio, pa čak i inovirao. U manjini si i zapravo mislim da jedini ovdje držiš takvo stajalište.
Fenix nisam pratio dramu i ne znam otkud to sad sa djecom. Ali ajde de,ako treba izeditiraj .
Ne mislim da treba obezvrijediti sve, zapravo mi ne smeta niti sekunde kad netko kaže : volim halo, gears of war i slično, nego taj PR bullshit koji se uvukao u svaki post gdje se govori: na gamepass sve nove igre besplatne, a vi debili kupujte igre za 70eura(karikiram, ali nažalost ne puno)
Štos je u tome da ni ta dva najveća obilježja xboxa su potpuno odbačena, outsourceana i kreatori napustili MS. Ne bih rekao da se radi o par pogrešnih poteza, već o samom pristupu gamingu kao pukim brojkama i katastrofalnim marketingom. Možda jedini tako vidim, šta reći.
Flipper rekao sam već da se neću spustiti na taj nivo komunikacije.
Pa bome koliko puta se mogu remastirati poneki naslovi i iznova prodati valjda jedino prolazi na sony platformi, postali su specijelizirani za prodaju pizdarija.
Napisalo se ovdje svašta od svakoga,osobno poštujem sve platforme a mogu imati samo jednu,a zbog mog ukusa u igrama to je PS,jedino zbog čega sam ljubomoran na X su Gearsi….to neka mi Phil prebaci i ja sretan…
turok99 ma Gearse svakako bi trebao. Prva tri su stvarno vrh (barem tada bili), ali i zadnji je jako dobar. Posebno u co-opu je zabavno.
Ako su pametni i ako će ići u tome smjeru, Sea of Thieves moraju obavezno kao i kompletnu Halo kolekciju. Grounded bi isto super prošao, a o nadolazećem Indiju da i ne pričamo. Fable isto obavezno.
Zero Ali prvi Halo na Xboxu je ajmo reći imao još veći udar s obzirom da je promijenio način na koji konzolaški FPS-ovi funkcioniraju, dok je kod GeoW-a ipak bilo manje inovacija ako to idemo direktno uspoređivati.
Halo je neupitno pokazao da FPS igre mogu bit jednako jake na konzolama kao i na PCu. Pogotovo sa unikatnim gunplayom i shield sistemom koji zbog smanjenog fokusa na preciznost jednostavno funkcioniraju na kontroleru.
Ali ti si usporedio GeoW sa RE4, ne sa Halo. RE4 je remek dijelo od igre, ne znam jel bi itko ikoga mogao uvjeriti u drugačije.
Ali nemreš izjavit da je igra u kojoj moraš stat da bi pucao donjela više u TPS žanr.
GeoW je napravio ono kaj danas znači TPS i igrati fa danas je jednako moderno kao i tada dok RE4 djeluje zastarjelo. Da ne djeluje, ne bi ga mjenjali u remakeu.
wooddiebone posebice kada znamo da su Gersi izašli samo godinu ipo dana poslje Resi 4 i toliko drastično sve promijenili.
wooddiebone Ne umanjujem vrijednost niti jedne od te dvije igre, ali RE4 je donio puno, možemo se ne složiti, ali subjektivno i veći utjecaj na industriju od GeoW (koji ponavljam, nije prvi cover TPS). RE4 je prvi donio imerzivnu over the shoulder kameru koja dotad nije bila u upotrebi u žanru (ujedno i stavljajući fiksnu kameru za RE serijal u mirovanje), redefinirao je akcijski horor žanr (kretanje tijekom pucanja namjerno nije bilo omogućeno iako je ta odluka povučena u remakeu), za dobro ili loše dao je velik poguranac QTE u animacijama. Dalje, strašno je utjecao na realističniji i ograničeniji pristup inventoriju u igrama (makar su to radili i prethodnici), za razliku od mnogih igara RE4 je savršeno balansirao između ozbiljnosti i komedije u dijalozima. I konačno, RE4 je sadržajno ogromna igra za ovaj žanr i imao je toliko različitih dionica i područja da je to čudo. Sjeti se koliko varijacije je imao GeoW i koliko je trajao. Da…ako je bilo 6h manje više istog napucavanja s jako deficitarnim brojem bossova (eto, meni je jedino general Raam ostao u pamćenju).
Uglavnom, stojim iza onoga što sam naveo. Kritički i kulturološki, RE4 je diskutabilno puno veća revolucija u gamingu nego što se na prvi pogled čini. Da nije bilo GeoW-a, bio bi neki drugi GeoW, ak me bereš. Ideja je bila tu, trebala je samo egzekucija na visokom produkcijskom nivou. Ono što je Capcom napravio je ipak puuuno hrabrije i na koncu im se to i isplatilo u svakom pogledu, bez obzira na grintanje nekih fanova starijih igara s većim naglaskom na horor. I da, originalni RE4 je igra za sebe i bez obzira na remake i dan danas može samostalno stajati i igrati se bez problema jer: a) nije uopće toliko zastario i b) remake neke dionice odrađuje dovoljno drugačije da original ne bude totalno u drugom planu, odnosno nije remakean 1:1.
Ti si naveo hrpetinu dobrih razloga zašto je RE4 jedna od najboljih igara ikad, al koje od tih mehanika koje je RE4 uveo i odradio perfektno, su se zadržale do danas u obliku drugih igara inspiriranih time?
Gearsi su definirali kompletan smjer TPSa do danas.
Više nego iti jedna je popularilizira taj pogled poviše ramena pri napucavanju. Nije prva igra koja je to uvela ali je daleko najbolje izvedeno kada se uzme u obzir produkcija, popularnost i ikonski status koja ta igra ima i danas. Bez obzira što se nisi mogao kretat pri ciljanju. Brojni developeri TPS igara su kasnije naveli RE4 kao jedan od glavnih uzora.
Gearsi su po meni najviše popularizirali pucnjavu iza zaklona, koja je na mala vrata uveo Kill Switch a Gersi su to digli na jednu veću razinu.
Evo:
"Production started as another first-person shooter, but early graphics tests convinced Bleszinski to shift to third person...the better to show off his hero's grizzled charms. Resident Evil 4's over-the-shoulder view became a working model, slowing the game's pace. Gunfights would take a more tactical approach than Unreal's non-stop kill-o-thons, but needed a faster brand of action than Capcom's thriller.
The missing piece showed up when Senior Designer Lee Perry brought in a small, flawed PlayStation 2 game called Kill.Switch and demoed its cover-focused combat system. Bleszinski immediately paired it with Bionic Commando's fluid point-to-point movement. "Stop and pop" was born. Epic soon brought in Chris Esaki, Kill.Switch's lead designer, to join the team"