• renda

    •  
    •  
    •  
    •  

chono day one!

Zero Meni je to baš jadno za konzole…em imaš zatvorenu platformu i hardver, em sada idu u smjeru da ti onemoguće da pored toga imaš ikakvu "ostavštinu" ili neku vrijednost u obliku zasebnih igara, jer ako se veže za account ili igra na disku nije potpuna, na gubitku smo samo mi gameri/kupci. Plus cijena igara ostaje ista (još gore ako na zatvorenoj platformi jedini izbor ostane kupiti igru digitalno) i k tome nitko ne jamči da ćeš istoj imati pristup kroz neki duži period. Ma super budućnost.

Solucija je PC platforma ili sljedeci X-box/eventualni Steam-Machine 2 te igre koje izađu na GoG. Sony ce valjda izbaciti nekoliko velikih igara kroz par godina jer ako se budu previše oslanjali na Xbox naslove, PC platforma i sve što spada pod nju ce polako postati dobra alternativa PS-u.

Iako imam svašta za igrat, znam da ću sjrst u auto i pljunut 80 eura….

Zagonetke su bolje nego u Uncharted serijalu i zadnjoj Tomb Raider trilogiji?

    resident_evil zagonetke su trivijalne i rijetko zapnes, omo sto je fora je nacin rjesavanja, prilagoden first person modu.

    17 dana kasnije
    • prayer

      •  
      •  
      •  
    • Uređivano

    Flipper

    Igra sama po sebi na Xbox je vrlo dobro optimizirana gdje je nudila čvrste performanse doduše pri manjoj rezoluciji uz RTGI koji je i ovdje dostupan.

    Lijepo je vidjeti ovdje tih nativnih 4K ako nekome to nešto znači, ali vjerujem da bi možda bilo bolje da su te resurse za višu rezoluciju bolje uložili u neke ekstra RT efekte, jer čini dosta veliku razliku iako RTGI donosi odlične rezultate.

    Kako god, tko nije igrao do sada i namjerava čeka vas odlična pustolovina i baš me zanima mišljenja za sva područja u igri jer mi osobno neka nisu niti malo pasala.

      Yebo sam ja to davno. Sad nek je zeni ko hoce.

      prayer Koliko god okrenuli priču na multiplatformski pristup, ne čine si uslugu tako da značajnije poboljšavaju iskustvo na konkurentskoj platformi. I ovo je već dosta jer ono, bilo je za očekivati obični port i eventualno bolju rezoluciju/stabilniji framerate za Pro uz PSSR. A očito ima i prostora da bude poboljšan i RT.

        Zero

        Napisali su Advanced RT, tj samo spomenuli RTGI u tom članku tako da pretpostavljam da je to to tako da nema neke značajne promjene, a i da ima šta bi trebali osakatiti igru da se slabije vrti na jasno jačem HW-u? Ali uz nativnih 4K na 60 puno je očekivati i više od ovoga za Pro konzolu tako da pored bumpa u rezoluciji nema nekog velikog pomaka, pa samim time i moje njurganje za manjak RT efekta.

        Doduše bit će zanimljivo vidjeti kako će implementirati Dualsense vibracije jer bi moglo sigurno poboljšati iskustvo pogotovo ako pametno sve naprave.

        Zero

        This obviously raises very legitimate preservation concerns, as should any of Sony’s servers ever be disabled in the future, your game will become useless. Obviously, that’s extremely unlikely to occur in the near-future, but behaviour like this does render the entire purpose of physical media pointless

        U slučaju nezgode nećeš igrati…

          pravednik A mislim i dalje je bolje od jednokratnog koda, ali sa da su uspjeli utrpati samo 20 GB na disk…koristi li itko danas više kompresiju?

            Zero ali sa da su uspjeli utrpati samo 20 GB na disk…koristi li itko danas više kompresiju?

            Pripitomljavanje na non-disk gaming na konzolama, X box je vec duže u tom smjeru a izgleda da ce i PS6 izbaciti disk potpuno, njima paše jer nema preprodaje igara i jeftinija je distribucija. PC barem ima GoG, Piratstvo i Steam, stotinu igara stane na desetak backup diskova i igraš što hoces bez download/interneta…

            Zero

            Koristili ili ne koristili kompresiju 20 GB je 20 GB.

            Prije bi rekao da se radi o ciganjenju da ne moraju trošit na skuplji blu-ray medij nego mogu koristiti onaj bazični single-layer sa 25 GB i zaradot više po komadu.

            • renda

              •  
              •  
              •  
              •  

            135GB, koji k, ajde imam brz net, ali svejedno katastrofa.

              renda Na PC-u je 120 GB.

              The PlayStation 5 has one of the smallest storage sizes of any console over the last decade, but it's not as bad as it seems. Sony is reportedly using a specialized data compression technology that can shrink game file sizes by as much as 60%. This would more than compensate for 825GB of storage on the console.

              Twisted Voxel reported that the survival game Subnautica has just a 5GB file size on the PS5. Compare this to 14GB on the PlayStation 4 and you're saving more than 60% of storage space.

              TechRadar reports that Control: Ultimate Edition also benefits significantly from Sony's compression tech, coming in at just 25.79GB on the PS5 compared to 42.5GB on the Xbox Series X. That's a 39% reduction in file size.

              A lot is still unknown about Sony's compression technology, all we know at this time is Sony's name for the tech, so-called "Kraken". We don't know if all PS5 games are supported, or if games need to be optimized for this compression tech. Kraken could also extend to support PS4 games and older but we're making educated guesses at this point.

              Traditionally, compression technologies have never required game developers to optimize for compression, so technically all games running on the PS5's built-in SSD should support Kraken.

              Toliko o Krakenu. 😂

              Ocekivah dobru igru ali ne bas ovoliko dobru. Zbilja je veliki pothvat napravit igru s 500+ collectiblsa, a da ih niti ne osjetis od gusta s kojim sve istrazujes i skupljas. Pravo filmsko iskustvo, vjerno prikazane sitnice i indy momenti, ocito su im filmovi obiljezili djetinjstvo, osjeti se da je igra radjena s puno osjecaja. Skoro pa savrsena igra, AI je malo trul, neki scene su malo pretjerane, ali svejedno je najbolja igra ovog žanra koju sam igra.