Super osvrt. Igra je fantastična.
Samo mali ispravak, ton je Lucasov. Spielberg je htio da serijal ide u puno mračnijem i gritty smjeru.
Super osvrt. Igra je fantastična.
Samo mali ispravak, ton je Lucasov. Spielberg je htio da serijal ide u puno mračnijem i gritty smjeru.
Riješio Gizu danas ali su dva ona papira glitchana
Jedini bug koji sam imao je kad dolazis kod svecenika da odneses dnevnik onoj casni koja ceka u kapelici. Uspio rijesiti tako da promjenis outfit
bosscorelli nije bug, nego gameplay. Ne mozes u crkvene prostore kao civil, moras biti svecenik
chono Eh, ne sjecam se u kojem outfitu sam bio. Nit se sjecam da mi je bila ikona da sam u zabranjenom podrucju. Ali moguce.
bosscorelli nije zabranjeno podrucje kao kad udes u nazi ili fasisticko podrucje, vec jednostavno nemozes uci u crkvene prostore bez tog outfita
chono Aha , ali ja sam usao u ured od svecenika znaci imao sam dobar outfit ali svejedno nisam mogao razgovarati sa njim, sve dok nisam probao promjeniti outfit. Zasto , ne znam. Sreca bio je side quest i uspio rijesiti.
Kada čekaš nastavak serijala, čiji si fan više od dva desetljeća, onda su želje jasne, želiš da ta igra bude vrhunska i uspješna, a to se upravo dogodilo sa The Great Circleom
Veliki sam fan akcijskih arheologa poput Lare Croft, odnosno Tomb Raidera i Indiane Jonesa, no potonjeg malo ipak više, a kako Indiana Jones nikada nije kvalitetnih igara koliko primjerice Tomb Raider serijal, predugo sam čekao da dođem na svoje! No i to se napokon dogodilo te sada imamo vrhunsku Indiana Jones igru.
Čim je igra bila najavljena internet ratnici/gameri su shitstormali odluku da Indiana Jones igra bude u prvom licu, što meni uopće nije bilo bitno, ako se dobro odradi. U niti jednom trenutku prilikom igranja nisam požalio što se igra iz prvog lica, pogotovo što su nas počastili prelaskom i traznicijom u treće lice, prilikom penjanja. Zašto je u potpunosti uspijela ta odluka iz prvog lica? Pa zbog hrpe cutscena i animacija u kojem vidimo najdražeg junaka u punom sjaju. Moram priznat da me oduševila činjenica da u prvih pet sati nisam niti obratio pozornost da Indiani ne daje glas Harrison Ford, nego Troy Baker i to najviše govori o tome koliko je kvalitetno odradio svoju rolu! Osjećaj prisutnosti u prostoru je kudikamo imerzivniji iz prvog lica i ne moguće mi je zamisliti sada ovako kvalitetnu igru iz trećeg lica. Tranzicija iz prvog u treće lice je uvijek prirodna i nekako glatka, bravo MG! Ono što igra vrhunski radi, jeste osjećaj napredovanja, istraživanja i zavirivnje u apsolutno svaki kutak lokacija na kojima se nalazimo. Prve dvije lokacije - Vatikan i Gizu sam u potpunosti riješio sa 100% riješenosti, a kasnije je igra, odnosno developer malo zakazao pa zbog nekih glitcheva i bugova nisam uspio kompletirati igru 100%. Primjer kako mi igra nije dala da uzmem ove cogwheelse za daljni napredak koji je potreban za secret ending! Tako da se čeka patch ili ponovni prelazak! Kada već spominjem nedostatke, neuspješne stvari i bugove, defitivino je glitch Gine u Sukhotaiu, kada svaki pet sekundi ponavlja jednu te istu frazu, to je izuzetno iritantno budući da se vozimo s njome na čamcu. Nadam se da će to popeglati, jer stvarno šteta da igra ovog kalibra ima takve problema.
Priča je izuzetna kao i likovi, koji su osebujni, sjajno okarakterizirani i imaju dušu. Gluma u igri je fantastična, scene i animacije su na razini filmova o Indiana Jonesu i poprilično nose cijelu igru na razini AAA blockbustera. Pohvale svakako za sve jezike u igri, jer pridonosi autentičnosti. Koncept misija, Indianinog putovanja mi se jako svidio. Nakon prve dvije velike lokacije i open world kretanja kroz iste, usljedile su dvije linearne lokacije u kojima ne provodimo previše vremena, ali izazvale su klasičan jaw-dropp moje gubice. Istraživanje, batinjanje neprijatelja, fotografiranje, riješavanje zagonetki, sakupljanje itema i razno raznih informacija, donekle je pokvario gunplay koji nisu najbolje odradili, pogotovo hit detekciju iliti samo napucavanje. Ali to su neke sitnice oko kojih se ne treba zamjeriti puno developeru, ali dovoljne su da ne dobije savršene ocjene. Jedna od najboljih ingame odnosno gameplay scena koje sam ikada vidio kada sam bacio nakon tridesetak sati igranja u neprijatelja nekakvu metlu, a on ju je primio u zraku?! Isto tako gađanje jabukama i onim molotovljevim bombicama, je toliko opcionalno i igra ti ne govori ništa, da su vjerojatno puno igrača zaobišli tu opciju. Obožavam što te igra ne vodi za ruku, nego kao prije 20 i više godina igre, sam istražuješ, riješavaš situacije i puzzleove! Većina lokacija je Indianin playground i broj oruđa za nokautiranje ili distrakciju je razbacano na svakom koraku mape!
Prerušavanje u stilu Hitmana poprilično olakšava Indianino navigiranje mapama, pa preporučam da što prije nabavite neprijateljske uniforme. Sporedni zadaci i misterije koje su dakako opcionalne daju pravi šarm, jer su pune animacije, a to sam već spomenuo koliko su vrhunski napravljene! RPG sustav napredovanja je odličan i stvarno služi svrsi. Igra izuzetno nagrađuje da istražite apsolutno sve. Fast travel na većim lokacijama je mogao biti malo lakši, jer mi se nebrojeno puta dogodilo da moram proći do putokaza koji jesu fast travel. Igra izgleda jako lijepo, pogotovo wow utisak mi je bio oko vegetacije na nekim mapama. Machine Games nam je dostavio vrhunsku Indiana Jones avanturu i na tome im veliko HVALA. U izradi i procesnoj fazi je story DLC kojemu se jako radujem. Priča u igri je bolja nego u filmskim adaptacijama i to je za fanove Indiana Jonesa u igrinom obliku najveća pobjeda! Igra ima prostora za popeglavanje sitnica, pogotovo audio djela, gdje se nekad dojma traljav posao, no sve se to da popraviti. Radujem se najavi DLC-a, ali i nastavka, jer bi bili ludi da stanu samo na ovom projektu. Indiana Jones and the Great Circle je dokaz da se može napraviti igra s dušom kakvu su imale igre prije par desetljeća. I nakon dugo vremena sam se nekako upustio u gejmanje, poput malog mene koji je uživao u igrama u svojem djetinjstvu. Igra koja je pomakla granice različitosti, jer nije igrala na sigurno, nego je ponudila unikatno iskustvo s vrhunskom atmosferom!
Došao u Šangaj. A Harsh Climb je bila genijalna misija, a vidim da je i Šangaj super.
Super, super igra. Uživancija. Naslov koji je vise Indiana od 90% filmskih adaptacija. Nadam se da će se prodati jako dobro na PS. Da je ovo PS ekskluziva, prodaja bi bila davnih dana milijunska.
Flipper Nadam se da će se prodati jako dobro na PS.
Virujem da oce. Ja ju uzimam day one a i vecina ljudi s kojima komuniciram. Drago mi je da su se odlucili na taj smjer, kvalitetni naslovi stvarno zasluzuju sta bolju zaradu i da ne budu ograniceni po platformama. Dobro je da je to sve cesce praksa.
Nisam nikad pretražival sadržaj Game Passa a niti me to zanimalo jer nemam iksboks i ne zanima me ništa u vezi njega a nisam ni mogel novije PC igre ni pokrenut a kamoli igrat sve do sad kad bih mogel poneke koje su mi ovak zanimljive.
Pa me zanima pošto imam uključenu pretplatu na određeni period na Game Passu i dal je i Indijana na tom jarcu, tj. uključena u GP kao što su recimo neke igre na PS+?
Dal mi treba kakav njihov launcher za pokretanje ili instantno radi nakon downloada, nemam pojma.
Indijana me baš zanima, vidim stavljate već neko vrijeme svakojake primamljive sličice a ja sam mogel samo sanjati i gledati Pa da onda iskoristim dok mi je pretplata aktivna.
Evo jesam upravo!
TITANXIS e hvala. Odgovorice vam neko u najkracem mogucem roku iz PC divizije od kolega. Ja sam za Box oblast. Lp