Ova igra mi sad služi ko benchmark i kad išćem hardver samo je ubacim u generator da vidim može li se pokrenut na tom i tom hardveru. Rezultat je za mene zadovoljavajući. Obično na minimalnim postavkama i to u full hd kvaliteti slike što na mom monitoru bi izgledalo svemirski dobro.
Indiana Jones and the Great Circle
Ženska je užasno iritantna. Jebat ću se ako budem morao više slušati Strambo ovo Strambo ono.
- Uređivano
prayer ja sam poceo pustat camac sa upaljenim motorom i onda ne izlazi iz njega ako bas pristanes na dock, onda se iskrca
Ali ima dosta detalja, primjerice ako prica pita da dodu fasisti, ona pobjegne sa camcem i kada je pozoves da te pokupi, kaze kako je morala pobjeci zbog neprijatelja
Haha a u Gizi sam sada, bio sam očistio skoro pa cijeli Vatikan i muzej. Igram onu misiju gdje trebaš spustiti zastavu da ne spojlam previše i jedina njezina uloga u svemu tome je da te prati, nervira i onako možda jednom, dva puta lock pick-a neka vrata. Ono jebeni Indie je retarda pa ne zna lock pickati lokote. Doslovno ženska do sada nije imala nikakvu svrhu igri u smislu companiona. Volio bih da stave neki mod gdje su još teže zagonetke i gdje nju ne moram slušati kako se ponavlja kao papagaj.
Ovu noć skinul na XSX, sutra jubilarno počinjem s igranjem. Nadam se da bude opravdala tu čast.
Gotovo! Fantasticna igra! Raspisem se kasnije
37.7h
- Uređivano
Najvece iznenadenje godine! Apsolutno nista nije ukazivalo (hvala MS jos jednom) da se radi o ovako dobrom naslovu.
Nakon filmskog uvoda (doslovno), igra je samo nastavila u Spielbergovom tonu. Sarmantno, humoristicno i zabavno.
Prvo lice pun pogodak, a gameplay me totalno odusevio, jer nisam ocekivao bas takvu igru, barem ne po trailerima. Nekako je u podsvijesti zvonio Uncharted i Tomb Raider, a dobio sam vise Thief i Dishonored. Kako to funkcionira? Pa vrlo dobro!
Vecinu vremena sam se suljao. Koristio razne obleke kako bi se uklopio u trazenu lokaciju. Jedino sam morao izbjegavat vise rankove vojske, jer zapovjednik onda postane sumnjicav i ide provjeravat tko sam zapravo ja, pa moram smugnut u tom slucaju.
Naglasak je na melee fight i izbjegavanje konflikta. Uzimao sam sve redom iz okoline, muhomlate, svijecnjake, cekice… sve kako bi se prisuljao protivniku iza leda i odradio knockout. Bic je uvijek dobrodosao za osamutiti protivnika ili mu izbiti oruzje iz ruke. Cesto sam bacao i predmete na njih i lomio inventar njihovim tijelima. Pistolj sam koristio jako rijetko, samo u nuzdi i kada mi je dopizdio stealth pristup. Ponekad sam pistolj okrenuo naopacke i obio pokoji lokot da uznem lovu.
Saketanje je glavni oblik borbe u igri, cak postoje i underground ringovi za boks. Svidjelo mi se kako su izveli facijalne ekspresije kod borbe sakama, kako vidljivo nastaju modrice i krv na licima i kako je izvedena kosa, sve zajedno jako karizmaticno i filmski.
Lokacije necu spoilat, samo cu napisati da imaju jako jako puno ruta i sitnih stvari koje mozete odraditi na njima. Od misterija, side misija, do skupljanja itema.
Kad smo vec kod itema, sve je vrlo imerzivno. Svaki predmet se vidi u Indyevim rukama. Stisnete sake i koza na zglobovima pobijeli od manjka krvi, vrhunske animacije. Nema inventara u klasicnom stilu, Indy ima sve u rukama, barata zavojem kada se lijecite, drzi slike u rukama, drzi mapu, predmete. Skillove otkljucavate pronalaskom odredenih knjiga, tipa pronadete knjigu, imate dovoljno exp bodova, potrosite na citanje knjige i dobijete skill.
Pronalaskom medicine bocica po mapama, kupujete knjige za max HP i staminu. Imate i fotoaparat u inv s kojim slikate znamenitosti, rjesavate puzzle i dobijate hintove. Zgodan boost za dodatni exp za otkljucavanje skillova.
Puzzleovi nisu teski, vecinom su zabavni i Indy komentira apsolutno sve sto napravite. Velike pohvale Troyu na odradenom poslu, maestralno!
Nemogu dalje pisati o lokacijama, likovima i radnji, jer bi spoilao i otkrio previse. Samo cu reci da mi je osobno prica jako dobra, na razini filmova. Nista grandiozno, ali dovoljno upecatljivo.
Produkcijski je to tocno izmedu TRa i Uncharteda. Jos fali mesa da to bude poput ND igre, vide se limiti, posebno van "cinematica" i kada su likovi direktno ukljuceni u gameplay. Malo u nekim trenutcima podsjeca na Metro Exodus i clunky feeling.
Kao minus cu svakako navesti AI i glavnog companiona. AI je stvarno upitan i blesav. Ne vide mog companiona, ne reagiraju na zvuk 2m od njih, ne vide me kada sam na povisenom. A companion vise puta iritantan, smeta u sceni i dosaduje. Minus je i zbugan achievement za 100%.
Ostatak likova i likovi opcenito iznimno dobri i uvjerljivi. Glazba predivna, kao i vizuali. Meni osobno goty 2024. godine i preporuka svima koji su zeljni avanture od 30tak sati.
Super osvrt. Igra je fantastična.
Samo mali ispravak, ton je Lucasov. Spielberg je htio da serijal ide u puno mračnijem i gritty smjeru.
Riješio Gizu danas ali su dva ona papira glitchana
Jedini bug koji sam imao je kad dolazis kod svecenika da odneses dnevnik onoj casni koja ceka u kapelici. Uspio rijesiti tako da promjenis outfit
bosscorelli nije bug, nego gameplay. Ne mozes u crkvene prostore kao civil, moras biti svecenik
chono Eh, ne sjecam se u kojem outfitu sam bio. Nit se sjecam da mi je bila ikona da sam u zabranjenom podrucju. Ali moguce.
- Uređivano
bosscorelli nije zabranjeno podrucje kao kad udes u nazi ili fasisticko podrucje, vec jednostavno nemozes uci u crkvene prostore bez tog outfita
- Uređivano
chono Aha , ali ja sam usao u ured od svecenika znaci imao sam dobar outfit ali svejedno nisam mogao razgovarati sa njim, sve dok nisam probao promjeniti outfit. Zasto , ne znam. Sreca bio je side quest i uspio rijesiti.