Odradio sam nekih 5-6 sati u igri. Na trećoj lokaciji sam i igra je stvarno dobra i tjera na još. Naredio sam ultra wide mode tako da stvarno odiše na momente filmskim iskustvom.
Lokacije su zasad predivne, glazba pogođena, atmosfera odlična, a cutscene vrlo dobro režirane. Neki likovi na žalost, a samim time i scenarij, pokazuju znakove lošeg modernog isforsiranog pisanja, ali zasada nije kritično i tek ću na kraju dati konačni sud.
Igra stvarno želi da igraš stealth i do sada sam valjda dva puta samo pištolj koristio. Bič je zgodan tool kojeg Indie primarno koristi kod platforminga, ali ima svoju korist i kod borbe.
Hand to Hand combat kako se moglo vidjeti iz trailera i nije bog zna šta, ali kako igra ionako potiče da ne ideš u direktnu konfrotaciju sa protivnicima, već da koristis neke od mnogih objekata po levelima koje možeš skupiti i s leđa poslati stražare u svijet snova, to i nije toliki problem koliko nam se nekima činilo na prvu. Kod bosseva bi zato mogla biti malo napornija borba kada te traži da se boris golim rukama, a takvu sam već jednu imao, no nije bilo katastrofa, ali isto tako ni kvalitet jednog Uncharted pa čak ni puno starije Indie avanture "Emperor's Tomb".
Istraživanje je name od the game i to me jako veseli. Igra nije još jedan Tomb Raider, a pogotovo Uncharted gdje se skoro svaki level pri kraju svede na čisto napucavanje. Samim time ljudi trebaju znati u šta ulaze s ovom igrom i iako zagonetke do sada nisu bile nešto preteške, ima ih prilično mnogo, a i mape su dosta otvorene pa ima tu i side aktivnosti ako netko želi izvući više iz same igre i satnice. Platforminga naravno ima također dostatan omjer za sada, a Indie je puno tromiji i ima grip mjerač. Kada pak padne sa većih visina ili dobije po lampi igrač mora prvo pokrpati rane bandazama da bi mogao health dići na maximalnu razinu jer se ne regenerira samo od sebe do full kapaciteta.
Igra stvarno podsjeća mnogo na spomenuti "Emperor's Tomb" i to me veseli što dečki iz Maschine Games nisu išli više kopirati moderne Tomb Raidere i Sony-ev popularni Uncharted.
Tko god ima pristup Gamespass, stvarno nema razloga ne probati barem ovu igru jer produkcijski je ovo jedna zavidna razina i pravo osvježenje. Jedva čekam kasnije ponovno zaigrati, a to je jako dobar znak i rijetko mi se to dogadja zadnjih godina u igrama.