DFQ???
13 postova za redom...
Jedan gameplay video
4k/Ultra
Korišteni modovi:
SoftCores - podešavanje zdravlja, stamine i deadeye barova da zahtijevaju više razmišljanja i taktike. Health se sporije puni, pogotovo ako je "unutarnji" dio na dnu, stamina također te sama stamina i deadeye reagiraju na vremenske uvijete i temperaturu te se ovisno kako smo obučeni i šta radimo prazne.
Npr, ako držimo nekog dugo na nišanu nakon vašnjeg dijela i unutarnji dio stamine će se početi prazniti te će preciznost kod nišanjenja nestajati.Isto tako i sa deadeye opcijom: pada koncentracija...
Pošto je R* sa igrom u nekim segmentima krenuo na wild west simulator, a u drugim to totalno izbacio mislim da je ovaj mod savršen za onoga tko želi više izazova i veću "simulaciju".
No sa modom nakon odmora i kada se sve "refila" baš se tako i osjećaš; pune baterije i može krenut sljedeća avantura.
Spavanje obnovi staminu, maneštra u kampu health i kupka u hotelima deadeye. Naravno tu su razni tonici i hrana, pogotovo ona koju kuhamo kada odlučimo prenoćiti u divljini jer može regenerirat sva tri statsa.
Treba reći da i mi možemo dobit headshot te jedan ili dva znače da smo gotovi. A kod smrti gubimo oružje koje je bilo taj trenutak odabrano kao i metke za njega. Plus nešto novaca. Pa ti vidi dali ćeš isplanirat akciju i pametno trošit resurse ili uletit ko muha bez glave...
Isto vrijedi sa konjem; više mu se troši stamina i treba paziti na njega tokom avanture i jahanja. Davati mu dobru hranu i imati kvalitetnu opremu znači da će konj lakše izdržati relaciju za koju ga koristimo. Tu razne vrste konja i razna kvaliteta opreme jako dolazi do izražaja kao i opcija lead tj kada sa rukom mi vodimo konja; tada mu se stamina i health regeneriraju do neke granice; onda list hrane i opet je spreman za akciju.
I ovako su ovo najbolje odrađeni konji u video igri i djeluju "živo", a sa ovom dodatnom brigom još više djeluju kao prava životinja a ne GTA konj.
Defintinvno mod nije za svih i to je to; netko želi samo laganu avanturu i da se ne sekira koliko će metaka pobrat i graha pojest...
Pošto sa takvim modovima, moderi eto idu u ekstreme, ja sam to podesio sa statsima koji će biti što bliže R* viziji no da ipak treba malo razmišljati tokom igranja i akcije.
Isto vrijedi sa konjem; puno više mu se troši stamina i treba paziti na njega tokom avanture i jahanja. Davati mu dobru hranu i imati kvalitetnu opremu znači da će konj lakše izdržati relaciju za koju ga koristimo. Tu razne vrste konja i razna kvaliteta opreme jako dolazi do izražaja kao i opcija lead tj kada sa rukom mi vodimo konja; tada mu se stamina i health regeneriraju do neke granice; onda list hrane i opet je spreman za akciju.
U ovom videu prije snimanja sam već proveo cca 6 sati sa konjem i vidi se da je pogotovo kod dolaska u kamp bio nemoćan; ni glavu nije mogo držat gore.
I ovako su ovo najbolje odrađeni konji u video igri i djeluju "živo", a sa ovom dodatnom brigom još više djeluju kao prava životinja a ne GTA konj.
Longer Days - normalno je jedna minuta u igri, dvije sekunde u pravom vremenu.
Sa ovim modom sam stavio da to budu tri sekunde jer ne mijenja puno, ali opet dobijemo 12 minuta duži dan.
Također u igri dan traje od 7 - 19 sati te sam to stavio da bude od 7 - 20 sati. To još produži dan za tri minute te dobijem duži dan od 16 minuta šta previše ne mijenja sam dizajn developera a opet dosta znači jer napokon nema onih tranzicija da odjednom samo padne mrak i sve se zamrači već se može uživati u zalasku sunca kao šta bi i trebalo biti.
Dan sa modom traje 39 minuta noć kakvih 24 minute jer već oko 6 ujutro je zora...
Bez moda dan traje 24 minute, a noć kakvih 20 minuta...
Ped Damage Overhaul - nadogradnja sustava ozljeda kod NPCa. Razne reakcije, ozljede, ponašanja i slično kada dođe do okršaja. Daje dubinu i imerziju kod raznih situacija; ovaj video najbolje pokazuje kako je to dobro napravljeno.
Lower Ammo Limit - jednostavan mod koji smanjuje količinu municije koju možemo nositi na neke realne brojke da to ne bude 400 komada oko pojasa...
Selling Guns - mogućnost prodaje oružja na Fence lokacijama.
Ne znam zašto R* nije stavio opciju da oružja možemo ostaviti u kampu nego treba listati kroz sve to šta smo pokupili!
Neke takve odluke poput automatskog stavljanja oružja prije misije su zbilja nejasne; ideš na teški realizam i neke stvari napraviš glupima da je to strašno. Jedino obrazloženje je da "casual" igrač ne ode u misiju bez puške pa se malo namuči, pa možda i pokupi koju sa poda ili nedajbože pogine pa mora napraviti reload! Uf, užas!!
Non-Sticky Hats - jednostavno - šeširi nama i NPCovima nisu zalijepljeni za glavu već lete posvuda. Može se vidjet u videu čim se počnem tući i dobijem prvi kacot šešir odmah odleti, kao i ovom drugom.
Tu su još Kill Children, (realnost ovo ono haha), [Horse Holster], No Autoreload i Quiver