To što bi napravili jedan MP naslov ne znači da bi postali live service studio.
Otkazan je The Last of Us Online projekt: “Ne želimo postati live service studio”
roxxorarmor Očito nikad nisu igrali tlou mp1, odnosno dali mu pravu šansu, jer se radi o jednom o ponajboljih mpa te generacije
Jedan multiplayer mod je konceptualno puno jednostavniji od punokrvne live-service igre.
roxxorarmor Ne razumiju koliko su se sony, noughty dog ali i gaming industrija opcenito srozala u kvaliteti ove generacije u odnosu na prethodne
Naughty Dogova najnovija igra je jedna od najboljih igara generacije. Sony izbacuje odlicne igre. Imali smo kriticki jednu od najboljih godina u gamingu ikada.
roxxorarmor Ne razumiju da ovo ne znači da će nd sad magično vratiti utrošeno vrijeme i napraviti kvalitetan sp (pripremite se na čekanje još godinama)
Tehnologija se moze primijeniti na drugu igru. Koncepti se mogu reciklirati. Dizajn se moze ubaciti u drugu igru. Govori se kao da sve sto su napravili odjednom ide u vatru.
roxxorarmor Ne razumiju da je sony očito u ozbiljnim problemima. Djele se otkazi u svim studijima, nemaju šefa mjesecima (pogledajte samo koliko im je trebalo da uvedu euro kod nas, to bi mala firmica od 5 developera napravila za mjesec dana)
Doslovno svi dijele otkaze.
roxxorarmor Ne razumiju da podržavajući ovaj potez pridonose negativnom trendu u industriji gdje se money grabing odjela bogate, a kreativni devsi se tjeraju na copy paste, crunch izrade igara prema nekih pustim statistikama a ne željama gamera
Molim? Doslovno se ide kontra live-service igara koje su stvorene da developera zakucaju za jednu jedinu igru na dugi niz godina.
Fico Kontra live servicea tako da štancaju isti žanr igara godinama sa milijun nastavaka i nepotrebnih remastera.
Kad pročitam tu neke komentare, točno vidim kaj frustrira neke od Sony usmjerenih ljudi ovdje.
Neki ljudi stvarno imaju sve skupa dva neurona.
Brijac Da ocito sad svaka MP igra mora imati roadmapu i najavljeni 8 sezona dayone… Neznam zasto je opce tako skupo i potrebno toliko ljudi da se postavi sezona na noge koja ce ti pruzit nekoliko skinova i mozda kojeg novog lika ili mapu Da to nemoze 20-50 ljudi odrzavat mi je nekako tesko za povjerovat…
Al zato su postali live remaster studio.
Brijac Al zato su postali live remaster studio.
To i mene smeta. Naughty Dog je izgleda krenuo neplanski u ovu generaciju. Je li to rezultat pokušaja pusha na live service ili neke unutarnje nestabilnosti otkad je (ili zbog koje je)Evan Wells otišao, a Druckman postao glavni. Koliko god da je Druckman sa svojom vizijom i realizacijom TLOU ispalio ND u malo društvo top svjetskih developera, toliko mu izgleda i šteti.
Jedan Insomniac je izbacio 3 igre za PS5. ND je napravio remaster. Santa Monica daje besplatni DLC. ND opet radi remaster.
Ne zavaravam se da bi The Factions bio dosta uspješan i Live Service igre su igre sa najviše aktivnih igrača već 20godina, velika je lova tu. Ali da bi takva igra bila uspješna mora biti bar i na PC, a to povlači cijeli niz problema oko kojih se mora brinuti svakodnevno. ND nema infrastrukturu za to.
I ovdje nema pobjede za ND, ako ne izdaju imaju backclash od fanova, ako izdaju imaju još gori backclash od urlatora , pardon, moralnih vertikala na Twitteru.
Nadam se da Guerilla neće uletiti u to. To je studio koji treba napraviti revival Killzone 2, umjesto nekog pokusaja LSa u Horizon svijetu. Insomniac sa Resistance remake bi napravio čuda
somethingwrong Je li to rezultat pokušaja pusha na live service
Ovo ti je rezultat Sony pohlepe i snobizma, prošlu generaciju im je išlo dobro pa su sada na putanji prema dolje pa će sa PS6 opet tući teško i onda samo tako u krug. Ista stvar sa PS2 na PS3.
- Uređivano
Kakva sjajna analiza à la Baba Vanga.
prayer Ovo ti je rezultat Sony pohlepe i snobizma, prošlu generaciju im je išlo dobro pa su sada na putanji prema dolje pa će sa PS6 opet tući teško i onda samo tako u krug. Ista stvar sa PS2 na PS3.
Ne vidim otkud izvlacis da su na putanji prema dolje kad sve govori suprotno. Al' ajd'.
A sto to govori suprotno?
Fico Šokantno je šta jedan studio očito zna raditi SAMO 1 tip igara. Upravo zbog toga imamo situaciju di svaki studio izbacuje svoja generična govna koja im donose lovu (Ubisoft,Ea…). Al ne krivim njih, nego vas.
- Uređivano
Istina je da je dosta igara i serijala postalo previše generično, ali neovisno o tome smatram da je idealno kad jedan studio radi samo određeni tip igara ako se u tome usavršava i konstantno pomiče vlastite granice, što ND i radi. Tako biznis funkcionira, specijaliziraš se za određenu mikro nišu u kojoj se razvijaš i nastojiš u tome biti među najboljima ili najbolji na tržištu. Što više širiš svoje područje rada riskiraš da upadneš u prosjek. Ne moraju i ne mogu svi biti za sve.
ND se posljednjih petnaestak godina fokusirao na linearne SP TPS igre i u tome razvaljuje. To je ono što tržište od njih želi i očekuje i cijeli ovaj pokušaj live service izleta je u startu bio nepotreban i osuđen na propast. Ne kažem da ovo ne bi bilo gušt za igrati, ali draže bi mi bilo da čim prije objave TLOU3 ili pokrenu neki novi linearni IP.
- Uređivano
RickBarry Šokantno je šta jedan studio očito zna raditi SAMO 1 tip igara.
Meni je šokantno što i dalje ogromna većina ljudi ne shvaća koliko je izrada video igre dugi i naporan posao. A posebno izrada video igre tehničkih kvaliteta kao što to Naughty Dog radi. A onda još malo posebnosti pa je bitno i to da je ND jedan od manjih AAA studija s samo 400ak zaposlenika, to što ne žele postat live service studio ne znači da ne znaju nešto odraditi, nego nemaju zaposlenih, vremena i volje biti taoci Sonyevih pizdarija.
Žele raditi ono što vole i što su specijalizirali i kapa dolje jučer na onom statementu i odluci.
Steta, Factions je bio vrhunski multiplayer.
greyback Ne kažem sad da trebaju malo radit sportske igre pa malo rts pa malo fps… Ali brate, kad u zadnjih 15 muzeš koliko, 2 IP-a istog žanra, i jednoga vrtiš kroz razne remastere onda to nije mikroniša nego cash grab kojeg se svi groze ali samo ako nije ND u pitanju.