• Gaming Vijesti
  • Otkazan je The Last of Us Online projekt: “Ne želimo postati live service studio”

Brijac Al zato su postali live remaster studio.

To i mene smeta. Naughty Dog je izgleda krenuo neplanski u ovu generaciju. Je li to rezultat pokušaja pusha na live service ili neke unutarnje nestabilnosti otkad je (ili zbog koje je)Evan Wells otišao, a Druckman postao glavni. Koliko god da je Druckman sa svojom vizijom i realizacijom TLOU ispalio ND u malo društvo top svjetskih developera, toliko mu izgleda i šteti.

Jedan Insomniac je izbacio 3 igre za PS5. ND je napravio remaster. Santa Monica daje besplatni DLC. ND opet radi remaster.

Ne zavaravam se da bi The Factions bio dosta uspješan i Live Service igre su igre sa najviše aktivnih igrača već 20godina, velika je lova tu. Ali da bi takva igra bila uspješna mora biti bar i na PC, a to povlači cijeli niz problema oko kojih se mora brinuti svakodnevno. ND nema infrastrukturu za to.

I ovdje nema pobjede za ND, ako ne izdaju imaju backclash od fanova, ako izdaju imaju još gori backclash od urlatora , pardon, moralnih vertikala na Twitteru.

Nadam se da Guerilla neće uletiti u to. To je studio koji treba napraviti revival Killzone 2, umjesto nekog pokusaja LSa u Horizon svijetu. Insomniac sa Resistance remake bi napravio čuda

    somethingwrong Je li to rezultat pokušaja pusha na live service

    Ovo ti je rezultat Sony pohlepe i snobizma, prošlu generaciju im je išlo dobro pa su sada na putanji prema dolje pa će sa PS6 opet tući teško i onda samo tako u krug. Ista stvar sa PS2 na PS3.

      Kakva sjajna analiza à la Baba Vanga.

      prayer Ovo ti je rezultat Sony pohlepe i snobizma, prošlu generaciju im je išlo dobro pa su sada na putanji prema dolje pa će sa PS6 opet tući teško i onda samo tako u krug. Ista stvar sa PS2 na PS3.

      Ne vidim otkud izvlacis da su na putanji prema dolje kad sve govori suprotno. Al' ajd'.

        Fico Šokantno je šta jedan studio očito zna raditi SAMO 1 tip igara. Upravo zbog toga imamo situaciju di svaki studio izbacuje svoja generična govna koja im donose lovu (Ubisoft,Ea…). Al ne krivim njih, nego vas.

          RickBarry

          Istina je da je dosta igara i serijala postalo previše generično, ali neovisno o tome smatram da je idealno kad jedan studio radi samo određeni tip igara ako se u tome usavršava i konstantno pomiče vlastite granice, što ND i radi. Tako biznis funkcionira, specijaliziraš se za određenu mikro nišu u kojoj se razvijaš i nastojiš u tome biti među najboljima ili najbolji na tržištu. Što više širiš svoje područje rada riskiraš da upadneš u prosjek. Ne moraju i ne mogu svi biti za sve.

          ND se posljednjih petnaestak godina fokusirao na linearne SP TPS igre i u tome razvaljuje. To je ono što tržište od njih želi i očekuje i cijeli ovaj pokušaj live service izleta je u startu bio nepotreban i osuđen na propast. Ne kažem da ovo ne bi bilo gušt za igrati, ali draže bi mi bilo da čim prije objave TLOU3 ili pokrenu neki novi linearni IP.

            RickBarry Šokantno je šta jedan studio očito zna raditi SAMO 1 tip igara.

            Meni je šokantno što i dalje ogromna većina ljudi ne shvaća koliko je izrada video igre dugi i naporan posao. A posebno izrada video igre tehničkih kvaliteta kao što to Naughty Dog radi. A onda još malo posebnosti pa je bitno i to da je ND jedan od manjih AAA studija s samo 400ak zaposlenika, to što ne žele postat live service studio ne znači da ne znaju nešto odraditi, nego nemaju zaposlenih, vremena i volje biti taoci Sonyevih pizdarija.

            Žele raditi ono što vole i što su specijalizirali i kapa dolje jučer na onom statementu i odluci.

            RickBarry Krivi mene, meni su Ubisoftove igre bolje od Naughty Dogovih. Kupovat ću ih dok hejteri ne umru.

            Steta, Factions je bio vrhunski multiplayer.

            greyback Ne kažem sad da trebaju malo radit sportske igre pa malo rts pa malo fps… Ali brate, kad u zadnjih 15 muzeš koliko, 2 IP-a istog žanra, i jednoga vrtiš kroz razne remastere onda to nije mikroniša nego cash grab kojeg se svi groze ali samo ako nije ND u pitanju.

              Mogli su samo pustiti MP kakav je i bio. Jebem ih s mrtvim LS igrama. Ništa nije falilo Uncharted MP-u i TLOU 1 MP-u.

              RickBarry Za remastere se slažem. Nepotrebno i money grab.

              Za ostalo nisi u pravu.

              Ajmo se posrati po Rockstaru jer zadnjih 10 godina imaju 2 IP-a.

              Zatim po CDPR-u jer u zadnjih 15 godina imaju 2 IP-a.

              Larian. 20 godina samo Divinity i sada evo BG3. I sve isti žanr.

              Ima ih još dosta…

              Nemam problema s tim jer navedeni studiji kao i ND rade vrhunske igre.

              Kada se to pretvori u Ubisoft copy/paste izlasci svake godine početi će mi smetati.

              RickBarry cash grab kojeg se svi groze ali samo ako nije ND u pitanju

              O čem ti pričaš. Doslovno se pljuje konstantno po NDu zbog tih remastera i remakeova.

              Nitko ne podržava to, samo su neki od nas svjesni da izdavanje nečega ne znači prisiljavanje ikoga na kupovinu istog pa ni ne seru gluposti po internetima.

                RickBarry

                Ako se ja dobro sjećam, komentari su bili većinski da se čeka debeli popust za takvo nešto.

                Po meni je to pametan potez ND-a. Rade na seriji, možda čak i nastavku TLoU igre ali nekako sumnjam ali ajd i još da rade TLoU MP malo ipak previše njihove energije bi otišlo.

                Ruku na srce, zaradili bi oni i na tom projektu ali gradili su malo pomalo svoj ugled kao jedan od kvalitetnih i ozbiljnih developera u gaming industriji i kad vele da ne žele postat lajv servis, ja im vjerujem. Imali su propust sa PC verzijom ali koga briga, to je ionako možda bio samo namjerni test.

                Među prvima su kada su SP igre i neka tako i ostane.

                Brijac “Kako smo se bližili punoj produkciji, postao nam je jasan masivan opseg naše ambicije. Da bismo podržali The Last of Us Online godinama nakon izlaska, trebali bismo uložiti sve svoje studijske resurse, što bi ozbiljno utjecalo na razvoj naših budućih single-player naslova.