Odličan video od Jacka
https://www.youtube.com/watch?v=Qkz8fX2Gt-I
Veselim se igri full...sve je bolje i naprednije od prijašnjeg nastavka.
https://www.youtube.com/watch?v=ipNv0JB3mXE
https://www.youtube.com/watch?v=cEblAoi8zQk
Sniper Elite 4
https://www.youtube.com/watch?v=3Pnc6rjQujc
pa jel to napokon prigušivać stavljen
Moglo bi biti zanimljivo, samo da nije prekratko...
https://www.youtube.com/watch?v=cUOSv5m46hw
Počeo igrat ovo malo danas. Na prvu se mora progutat HUD i hrpetina stvari koje svijetle iako sve to izgleda vrlo lijepo i uglađeno. Jako mi se sviđa kretanje u šuljanju i hodanju te penjanje, no trčanje i šprintanje je blagoreći užas. Ono što mi je neobjašnjivo je hit detekcija! Znači odalamim sa 100 metara čisti headshot švabi koji ne nosi jebenu kacigu i kao da sam ga samo splašio?! Hit detekcija je jednostavno broken! Nemogu vjerovati da igra faila na jednoj od najvažnijih stvari koje promiče. Ja u ovim Sniper Elite igrama odmah isključim onaj glupi kill cam, jer me nervira...
Zasada mi se čini da je igra dosta dobra. Sviđa mi se naracijski dio uvoda i što naš lik ima badass glas. No da je neprecizni debil je. Sviđa mi se što imamo odlične mogućnosti sa improvizacijama, protutenkovskim i protuljudskim minama. Što nam gadget wheel donosi jako puno mogućnosti. Sound masking je odlična stvar, no čemu onda suppressor metci kada se čuju gotovo jednako kao i oni obični. Mape mi se čine da budu ogromne. Npr. još sam na prvoj misiji, nisam riješio pola objektiva, a već sam utukao sat i pol u tu početnu prvu misiju. Hodanje u žbunje je odlično. Napokon to ne izgleda glupo kao u većini igara. A detekcija neprijatelja mi se čini dosta dobra.
Isto tako čini mi se da je AI kudikamo bolji. Npr. baš kako se vidi i u videu kojeg sam priložio. Kada riješite jednog neprijatelja, drugi njegov kolega ukoliko ga ne vidi na onoj poziciji za koju zna na kojoj bi trebao biti alarmira svoje kolege i kreće potjera. Ako smo u žbunju i mičemo se, miče se i žbunj, na što oni i reagiraju. Ako im ubijemo kolegu s prigušivačem a oni su u blizini čut će to; no ako maskiramo zvuk sa letom aviona ili radnjom agregata neće čuti i reagirati. Tu je dosta pažnje u tih par segmenata posvećeno i samo me ubija ta problematična hit detekcija. Nekad kao da ne prime metak, već ih samo preplaši. Nekad ciljam kacigu ubijem ga, a ciljam 5 cm ispod kacige ne ubijem ga. Bez obzira na taj užasno problematičan igrin elemenat dat ću joj šansu...
https://youtu.be/wvI2yDK7hhs
Drugu misiju je strašno teško u potpunom stealthu proć, pa se nisam previše zamarao biti nečujan...
Ali level design u drugoj misiji je jeben! Nisam išao rambo stil, no nisam mario previše za nečujnost kao što sam i spomenuo.
Nije mi ova misija baš neka satisfakcija bila. Ali me dosta podsjetila na onu Italija Hitman misiju...
Super je igra! Naravno ima dosta toga što me smeta, no generalni osjećaj je da je ovo super naslov bez obzira da očigledne mane! Imerzivno iskustvo s velikim levelima u kojima sam često osjetio ono Hitman iskustvo, gdje imamo za biranje kako ćemo ubiti mete. Ima tu jako puno mogućnosti i opcionalnih mogućnosti. Najviše me smeta, a moram koristiti to jest; patrola od tri neprijatelja, jednog smakneš nečujno i ako ga nema oni nisu svjesni da ga nema. No distraktam jednog, on odmah uzbuni ostale i ukoliko ga nema, a to je u roku 10-15 sekundi odmah dignu uzbunu i počnu bit svjesni prijetnje. Okej možda malo prestrogo i HC; ali me smeta odluka onda da nisu svjesni ove prve situacije, a u drugoj te igra odmah kažnjava. No smeta me čisto, jer je to predefinirano i uvijek isto reagiraju. Počelo mi se jako sviđat napucavanje i kako su misije dizajnirane. U ovoj mi je falila minuta da provedem punih dva sata. Bez ijednog alarma!
UI me više ne smeta; dapače prekrasan je.
Smetaju me jako tagirani neprijatelji; to mi je i najužasnija stvar u igri koja mi uništava odlično iskustvo...
Igra u dosta trenutaka izgleda prekrasno. Eksplozije i urušavanja dobro izgledaju.
Da da, igra je sve bolja i teža. Sada sam odigrao napokon prvu noćnu misiju. Iako te igra ne upozori, vidljivost po noći je kudikamo manja. Jako mi se sviđa jedna stvar. Kako je mapa misije ogromna, kada budete sumnjivi zbog nečega, samo je alarmirana ta grupa koja vam je blizu, naravno dok vas ne detektiraju. Ima igra zapravo jako puno mogućnosti i logičnosti. Al treba puno toga zagrepst pošteno da bi se otkrilo. Za sada mi je neka igra kombinacija Commandos/Hitman/Sniper Elitea, što naravno da je dobro! Level design je pametan i dosta to sve izgleda dobro i zanimljivo.
Pošto je igra na 75% popusta na Steamu, a trojka mi se svidjela uzeo jučer igru pa evo ponešto dojmova... Pređena prva misija za sat i četrdeset i trenutno u drugoj misiji u "Bitanti Village" koje je dizajnirano jednostavno fantastično!
*slika na vrhu je iz te misije
Igram na Authentic težini uz par opcija na Athentic Plus koji je naknadno ubačen u igru.
Igra je definitivno unaprijeđena naspram trojke i ja sam prvi bio onaj koji je nakon trailera i gameplaya mislio - "meh, ista stvar u novom ruhu"... No to nije istina; igra je unaprijeđena od težine, AIa, (koji zna biti ponekad glup, ali tako je u svakoj igri), ispoliranosti i prezentacije...
Ponašanje AIa; npr - kada nas uoči na većoj udaljenosti, (također mislim da ovisi o težini na kojoj se igra) neće odmah počet sumanuto se derat i vikat "alam, alam" nego će pažljivo doći istražit šta je vidio. Malo sam testiro na koj nas udaljenosti može vidjet i ima mi logike. nemožemo na par metara od AI prošetat sagnuti i nikome ništa... Također ukoliko smo u grmlju i on počne gledat u žbunje, vidjet će nas jer nismo nevidljivi kao u nekim igrama. Također ako stoje dva stražara jedan nedaleko drugog i koristimo nož za melee attack ovaj drugi će čut da je neki kaos pokraj njega... Dobar posao.
Primjetio sam da kada pokraj običnog vojnika prođe višerangirani ovaj mu salutira...hehehe...
Također tu su opcije da prigušivač radi kao u stvarnosti - dakle ne priguši pucanj potpuno i ukoliko je netko u blizini čut će da smo koristi Welrod i nastat će panika... Isto mi se sviđa opcija da ukoliko ne ispraznimo sve metke iz sanžera i napravimo reload meci preostali u tom sanžeru idu u nepovrat...
Mnogo sitnica koje igri daju na imerzivnosti i težini...
Na Authentic težini nema UIa, (na slici iznad se vidi "sav UI"); nema minimape, nema označenih "point of interest" lokacija na velikoj mapi, već trebamo istraživat dda bi odradili neke sporedne zadatke. To mi se sviđa jer npr u prvoj misiji imamo zadatak ubiti četiri generala uz glavni cilj; treba se malo potrudit i istražit gdje se nalaze, a ne da me igra vodi za ruku i da samo okinem i BUM...
Kada smo kod okidanja također nema uključene one "hacking" opcije da nam igra pokazuje gdje moramo pozicinirat snajper da bi pogodili određeni dio tijela već treba savladati kroz igru. Za to je najbolje provest neko vrijeme na shooting rangeu da upoznamo snajper i odaberemo optiku koju ćemo savladati i koristit u igri. Evo kako sam ja u početku imao šalabahter; slike koje bi pogledo dok nisam nakon par puta sve to počeo radit automatski; stavit ću u spoiler da ne zauzima previše prostora:
50 - 80 metara; vjetar nema skoro nikakvog učinka te područje koje želim pogodit stavljam između prve i druge linije
_____________________
80 - 180 metara; treba uračunat vjetar ovisno o jačini ili probat nać poziciju u kojoj ej osjetno slabiji efekt; područje koje želim pogodit je negdje između vertikalne i horizontalne linije
_____________________
180 - 280 metara; vrh horizontalne linije je na mjestu koje želim pogodit
____________________
280-380 metara; vrh horizontalne linije je na mjestu koje želim pogodit plus veći efekt vjetra radi veće udaljenosti
Odlična stvar šta nam sada dalekozor omogućava da vidimo na kojoj se udaljenosti nalazi neprijatelj te poštelamo snajper na prave postavke...
Kretanje lika je odlično i ima "težinu". Sviđa mi se sprint dok smo u čučnju, ali mi je malo čudno njegovo kretanje kada nosimo leš... Nekako zdepasto.
Grafički igra nije čudo tehnologije no uz teselaciju, paralax occlusion, te mnoge ostale detalje, dx12 i odličnu 21 podršku igra izgleda vrlo dobro i ima kvalitetnije opcije nego većina AAA naslova. Fora kada metak prođe kroz krošnju drveća vidimo lišće kako otpada ili kada prođemo kroz višu travu vide se sitni komadići kako lepršaju... Sitnice...
Kao šta rekoh trenutno sam na drugoj misiji koja je jako zanimljiva i fantastično dizajnirana; matlo talijansko mjestašce sa mnogo kuća u koje možemo ući, šuljat se i razrađivat taktiku kako dalje...
Malo Authentic snajpanja:
https://www.youtube.com/watch?v=wylXh3kGOAQ
https://www.youtube.com/watch?v=f8XEGySuolE
Šta nema teme za peticu?
Uf kakve hvalospijeve za igru imam, ali ću ih pričuvati za recenziju! Nisam fan pogleda s ciljnika kada već igramo u trećem licu, malo mi je to neprirodno; čak mi se čini da je to sada prvi put u serijalu uvedeno. Mape su toliko ogromne da sam frapiran! Misiju br. 4 sam igrao gotovo tri sata, što je stvarno i za neke sporije igre stvarno puno. Level design je toliko napredovao od prošlih igara da je to sada milina igrat. Pitala me neki dan žena, kaj je to Hitman u drugom svjetskom ratu? Samo sam se nasmijao. Priča i likovi su mi malo bezveze, no to nije ni u fokusu igre baš; dok ono bitno najbitnije - funkcionira itekako dobro. Sviđaju mi se opcionalne stvari kao i češljanje mape koje su ogromne, pa se nudi puno prostora za istraživanje. Jako jako jako dobra igra. Interijeri su mi odlični. AI je malo nekad mutav i nije mi baš najbolje napravljen sustav kada sumnjaju na tebe, pa se kao brzo ohlade. Sustav metraže koliko se šta daleko čuje, pak funkcionira jako dobro. Nikad bolja kastomizacija oružja je ovdje prisutna!
Cole U cetvrorci sam uzivao ,uzet ce se na popustu. Po tebi , gdje je igra napredoval a gdje nazadovala naspram SE4 ?
moram priznati da mi je 4ka puno bolje sjela od 5ice…