Spyro: Year of the Dragon (PS4)
Najbolji nastavak u serijalu. Ispravili su probleme sa kontrolama, mini igre nisu iritantne i leveli sa letenjem su za promjenu ugodni. Igranje sa drugim likovima bi moglo bit bolje, ali i to je prolazno.
8/10
Death Stranding (PS4)
Mnogi su se pitali šta će Kojima uspjet napravit sad kad ima potpunu kretivnu slobodu i financijsku podršku da ostvari svoje ideje i odgovor je izgleda fetch quest simulator sa nekoliko sati dosadnih scena između hodanja od točke do točke. Ok ovo drugo je bilo očekivano nakon MGS4, ali ne mogu reć da nisam očekivao više od igre. Pogotovo nakon jako dobrog početka.
Lagano spuštanje niz planinu uz atmosferičnu muziku i intrigantni uvod u radnju daju jako dobar prvi dojam koji nažalost jednako brzo nestane, Zamjenjuje ga dosadno raznošenje generičke stvari A od generičke osobe X do generičke osobe Y koristeći nezgrapan sustav kretanja koji se, kako igra napreduje i otključavaju se razni itemi, sve manje koristi. Žalosno je kad napraviš igru koja postane zabavnija šta više ti omogući da izbjegavaš njene osnovne mehanike. Tih mehanika ima podosta i sve su objašnjene kroz zidove teksta, njih cca 200, koji se pojavljuju na ekranu točno trenutak nakon šta bi bili korisni. Srećom mogu se ponovo pročitati u meniju što je dokazano najbolji način da se igrača uputi u igranje igre koja namjerno koristi čudne kontrole. Dobro da se igra ubrozo smiluje i da ti exoskeleton i vozila te mogućnost da grindaš kako bi asfaltirao puteve do svih lokacija i tako izbjegao njen najgori dio, kompletan gameplay.
Sad kad smo većinu gameplaya uspješno eliminirali ostaje nam priča koja za mene ima zanimljivu ideju, ali osrednju realizaciju. Djelovi sa Mads Mikkelsenom su dobri, i šteta da oni nisu fokus priče. Također nekoliko priča sporednih likova je ok, ali onda dolazimo do glavne radnje. Važno je ovdje napomenuti da se radnja događa u Americi. To je iznimno važno, ali se tako rijetko spomene u igri pa postoji rizik da ljudi ni ne primijete. Uz to igra ima i glavnog negativca kojeg pratimo kroz 3 nastavka, znamo cijeli njegov backstory i koji dobije svoj epski fistfight na samom kraju igre u posljednjem okršaju sa glavnim likom s kojim je cijeli život na neki način usko vezan. Kad taj fight konačno završi, preporučam da si naručite pizzu, popijete 3 monstera da napunite staminu i uživate u nekih 3 sata animacija i 30 minuta creditsa koji se ne daju preskočit.
Nisam siguran da li je iz dosadašnjeg teksta jasno, ali nisam uživao u igri. Igra je svakako drugačije iskustvo od uobičajenih AAA igara, ali napravit nešto drugačije nije dovoljno da bi to bilo dobro i šta se mene tiče, šteta je da sav taj novac za razvoj i marketing nisu uložili u nešto bolje.
5/10