Fenix tnx 🙂
Budem dok napravim malo veći progress u kampanji.
Kako mi iz nekog razloga ovih dana najviše odgovaraju strategije, isprobao također najnovijih nastavak Might & Magic serijala: Heroes 7.
Ova igra je savršen primjer koliko recenzije u trenutku izlaska igre mogu dati pogrešan dojam o igri, odnosno kakva je ona danas nakon gomile updejtova i ekspanzije (npr, većina negativnih Steam recenzija je vezana uz bugove, rušenje igre, veliku hardversku zahtjevnost i uPlay što se dobrim dijelom sredilo).
Issss, koji je ovo dragulj.
Što se tiče Might & Magica, i dan danas većina igrača diže na tron Heroese 3 i novijim nastavcima nisu nikada ni dali ozbiljnu šansu. Baš u kontekstu gameplaya, 7-ica evoluira gameplay formulu 3-ke i 5-ice na par genijalnih načina čime je trojka jednostavno zastarjela. Konkretno:
- U bitkama položaj jedinice na bojnom polju ima kudikamo važniju ulogu budući da postoji nešto što se zove flanking i full flanking kojeg prate damage modiferi , 1.5x, 2x, 3x i sl što drastično mijenja cijelu dinamiku bitke. Osim što lower level unit ima šansu protiv tier 6 i 7 unita (nije više samo topovsko meso), pametno pozicioniranje i strategija mogu donijeti prevagu ako je igrač brojčano nadjačani. Primjer:
Naravno, kada iskoristiš priliku za flanking, treba biti svjestan da ti je unit izložen protunapadu pa shodno tome, planirati uvijek par poteza unaprijed (kao u šahu).
Kada se ubijeli cijeli stack jedne jedinice (npr. u ovom slučaju 35 griffina), cijela protivnikčka vojska dobiva moral penalty. Tu su foru preuzetli vjerojatno iz Total Wara jer nije isto za psihu ako ti na bojnom polju vojska dobiva ili gubi bitku (što je integrirano kroz gubitke cijelih stackova unita). Moral utječe ponajviše na inicijativu koja ima direktno utjecaj koliko će ti često pojedina jedinica dobiti turn naspram protivničke jedinice.
Svaka jedinica ima neku specijalnost, u ovom slučaju konjanik pri punom chargeu ima veći damage modifier (damage je 3x veći):
- Kod heroja postoje ajmo reći RPG klase gdje svaka klasa ima 3 preferirana skill treeja koji kada se otključaju, generiraju na kraju velike passive stats bonuse (ova 3 skilla u centru kruga):
Općenito mi 7-ica ima kudikamo najbolje riješen razvoj skillova budući da su skillovi vezani uz apsolutno sve segmente igre i full je lako vidjeti i pratiti u kojem smjeru se razvija lik. Također je ostavljena sloboda da igrač razvije lika kako želi, no ako je on knight, zna se "što mu prirodno leži".
- Jedna od najvećih iritacija u trojki je kada ti na teritorij dođe protivnički heroj i počne ti osvajati rudnike. Ako tvoj heroj nema bonuse za logistiku, pretvori se sve u igru mačke i miša. 7-ica pametno uvodi teritorije - svaki dvorac ima svoj teritorij i svi rudnici koji se nalaze na njemu, pripadaju tom dvorcu. U prijevodu, protivniku tvoj rudnik može generirati resurse samo ako osvoji cijeli teritorij (dvorac), u protivnom ima opciju "plundera" gdje može na sa svojim herojem privremeno pljačkati rudnik dok je u njemu. Kada ga napusti, rudnik se vraća u vlasništvo teritorija. Nevezano uz rudnike, općenito mi je fora kako su ubačeni teritoriji i kako osvajaš protivničke dvorce, fino vidiš na mini mapi kako ti raste kraljevstvo:
- Centar Heroja uvijek je sam dvorac. Naspram 5-ice gdje su bili full 3D modeli, ovdje su otišli u animirane artworkove koji su mi naprosto prekrasni. Primjeri za Heaven i Stronghold frakcije:
Ovi crni rubovi su zbog mog UW monitora - UW rezolucije su u gameplayu skroz podržane, jedino je ovaj dio prilagođen samo za 16:9 rezolucije.
Tu ću stati budući da nisam još isprobao sve segmente igre, no ovo što sam vidio, stvarno sam oduševljen. Odigrao istovremeno tutorial kampanju u trojci i sedmici, jednostavno s ovim nekim elementima trojka je skroz zastarila. Čak oni koji nisu igrali odličnu 5-icu zbog WoW-oskog arta, mislim da je ovdje dobivena fina evolucija vizualnog stila trojke.
TLDR; ako ste se zaželili Heroesa, preskočite trojku i dajte šanse ovoj igri.