Flipper pa ja da sam Microsoft popizdio bih odavno. Koliko im jos odgoda trebaju dopustiti? Imam osjecaj da Starfield ni za 10 godina nece izaci u dobrom stanju, jednostavno imam od pocetka taj los feeling za igru, no sve sam se nadao da bi ipak moglo ispasti dobro, ali sve upucuje na to da tim ima ogromnih problema, kako sa developmentom, tako i rokovima.

DarkPunisher ja vjerujem da je Microsoft kriv i što je nova Zelda pomaknuta za ovu godinu.

Pa koliko mozete ici daleko sa svojim hejtom to nema granica.

Sorcerer nije ista stvar. Starfiled je u izradi godinama, a Pokemoni izlaze na godisnjoj bazi.

😆 Bilo bi puno jednostavnije za igrače i one sve prepirke između Microsofta i Sonyja ne bi bilo niti ovih sad stvari koje se pišu da MS nije nikad ušao u gaming sfere kad je izbacio baš zagonetnu X kutiju koja čuda krije sa puno iznenađenja i sve oko nje.

A nastavak s Cassie?

Po meni je ovo dobra vijest ocekivam isto sa TLOU nakon PART3, a za Uncharted nesto se suskalo da ce neki drugi studio nastavit 🤷‍♂️

Pa definitivno nije loša ideja da krenu s 2 nova IP-a, Nakon što završe TLOU multiplayer standalone naslov i TLOU III, naravno.

A ono, 99% sam ziher da već rade na tom novom serijalu o kojem se pričalo i koji se spojlao u zadnjoj igri.

Sorcerer odlicno. Muramasa mi je bila jedna od najdražih igara na Wii. Bas predivan 2D hack & slash sa zanimljivim likovima, humorom, pricom te odlicnim progression sustavom, combatom i bossevima.

Drzim fige.

    maverick

    Prisnažujem. Vanillaware bi mogao predavati video igre na Oxfordu. Neke od najbolje animiranih i najljepših pozadina se nalaze u njihovim igrama. Muramasa nije iznimka, dapače. Igre Vanillawarea su Frank Frazetta, ali otaku Frank Frazetta. Prekrasno nešto. I uopće ne čudi da su bili potrebni zaposlenici Atlusa koji će otići iz Atlusa i osnovati Vanillaware da bi Vanillaware bio THE Vanillaware. Atlus je isto bogomdan, ako ćemo iskreno.

    I ovo.

    Wow.

    Best Debut

    Neon White (Angel Matrix/Annapurna Interactive)

    NORCO (Geography of Robots/Raw Fury)

    Stray (BlueTwelve Studio/Annapurna Interactive)

    TUNIC (TUNIC Team/Finji)

    Vampire Survivors (poncle)

    Best Audio

    Elden Ring (FromSoftware Inc./Bandai Namco Entertainment)

    God of War Ragnarök (Santa Monica Studio/Sony Interactive Entertainment)

    Horizon Forbidden West (Guerrilla Games/Sony Interactive Entertainment)

    Metal: Hellsinger (The Outsiders/Funcom)

    Stray (BlueTwelve Studio/Annapurna Interactive)

    Best Design

    Elden Ring (FromSoftware Inc./Bandai Namco Entertainment)

    Marvel Snap (Second Dinner Studios, Inc./Nuverse)

    Neon White (Angel Matrix/Annapurna Interactive)

    Stray (BlueTwelve Studio/Annapurna Interactive)

    TUNIC (TUNIC Team/Finji)

    Best Narrative

    God of War Ragnarök (Santa Monica Studio/Sony Interactive Entertainment)

    I Was a Teenage Exocolonist (Northway Games/Finji)

    IMMORTALITY (Sam Barlow/Half Mermaid)

    Pentiment (Obsidian Entertainment/Xbox Game Studios)

    Return to Monkey Island (Terrible Toybox/Devolver Digital)

    Best Technology

    A Plague Tale: Requiem (Asobo Studio/Focus Entertainment)

    Call of Duty: Modern Warfare II (Infinity Ward, Raven Software, Beenox, Treyarch, High Moon Studios, Sledgehammer Games, Activision Shanghai, Demonware, Toys for Bob/Activision)

    Elden Ring (FromSoftware Inc./Bandai Namco Entertainment)

    God of War Ragnarök (Santa Monica Studio/Sony Interactive Entertainment)

    Horizon Forbidden West (Guerrilla Games/Sony Interactive Entertainment)

    Best Visual Art

    Elden Ring (FromSoftware Inc./Bandai Namco Entertainment)

    God of War Ragnarök (Santa Monica Studio/Sony Interactive Entertainment)

    Horizon Forbidden West (Guerrilla Games/Sony Interactive Entertainment)

    Pentiment (Obsidian Entertainment/Xbox Game Studios)

    Stray (BlueTwelve Studio/Annapurna Interactive)

    Innovation Award

    Elden Ring (FromSoftware Inc./Bandai Namco Entertainment)

    IMMORTALITY (Sam Barlow/Half Mermaid)

    Neon White (Angel Matrix/Annapurna Interactive)

    Pentiment (Obsidian Entertainment/Xbox Game Studios)

    Stray (BlueTwelve Studio/Annapurna Interactive)

    Social Impact Award

    As Dusk Falls (INTERIOR/NIGHT/Xbox Game Studios)

    Citizen Sleeper (Jump Over The Age/Fellow Traveller)

    Endling - Extinction Is Forever (Herobeat Studios/HandyGames)

    I Was A Teenage Exocolonist (Northway Games/Finji)

    OlliOlli World (Roll7/Private Division)

    We Are OFK (Team OFK)

    Game of the Year

    Elden Ring (FromSoftware Inc./Bandai Namco Entertainment)

    God of War Ragnarök (Santa Monica Studio/Sony Interactive Entertainment)

    IMMORTALITY (Sam Barlow/Half Mermaid)

    Pentiment (Obsidian Entertainment/Xbox Game Studios)

    Stray (BlueTwelve Studio/Annapurna Interactive)

    TUNIC (TUNIC Team/Finji)

    https://gdconf.com/news/elden-ring-and-stray-lead-gdca-2023-nominations

    Moraju igru nekako portati i na mobitele Ha-Ha-Ha

      k

      maverick

      Da port je bas odradjen onako mlako, plus po meni je portable verzija naj gori nacin za odigrati Persona 3 (koji je jedan od najboljih nastavaka).

      Tako da mene za ovo izdanje iskreno, bole kurac.

      Cu ga odigram samo ako se ispostavi da ne rade na pravom rimejku, koji ce nadam se predstaviti ovu jebenu igru kako treba ali s druge strane atlus je to….zeljni su laganih para.

      Naravno veselim se bilo kakvim informacijama o sestom nastavku.