maverick slicno se dogodilo sa AC Odyssey kad sam vidio model jahanja (i to nakon sto sam igrao rdr2 i nakon sto je bolji model imao SotC 2005. godine)

ahhahaha kako smo različiti, s krive igre si skrenuo na odyssey. Ja sam poslije witchera išao na odyssey i stari moj samo kaj nisam vrištao od sreće koliko je konj u odiseju lakši, ima bolji response, brži, nema stamine a da ne govorim kad sam kasnije u igri otključao konja s kojim možeš skakat s planine a da se ne srušiš 😃 Najbolje izveden konj ikad, a tebi eto najgori 😆 I fučkaš realnost, gledam sa linije dofuraj me od točke a do točke b čim brže i jednostavnije.

    Fico potpuno te razumijem, medjutim znamo isto tako da ti stvarno volis taj open world zanr te da naginjes naraciji u igrama. mene pak izbiju iz takta te danasnje cinematic igre koje se trude biti filmovi, a ja mracim na svaku drugu scenu.

    prije nekoliko godina nisam nikada prekidao cutscenec u igrama, cak sam im se radovao, a sada tesko ustrajem u ijednoj igri da ih ne skippam ili barem presaltam sto brzo mogu kroz dijaloge.

    s druge strane igram ovih dana divinity 2 (GOG) i narativno, mehanicki, settingom, soundtrackom, opcijama u igri, kompleksnoscu i svime mogucim sam vise nego zadovoljan. radije cu sada ulupati neke lude kolicine sati u tu igru nego da uopce i probam neku koja mi je vec na prvu odbojna, pogotovo jos kad su joj kao glavne osobine storytelling, a to znam odmah da ce mi ici na jetra.

    postoji jedna stvar koja me takodjer jako smeta kod danasnjih AAA igara, a to je pacing i prazan hod. ujedno je to i meni najveca zamjerka npr rdr dvojci, iako sam imao problema sa pisanjem i gameplayom preko kojih ipak lakse predjem. u vise navrata sam pomislio dali je neki dio/misija uopce bio potreban u igri. niti se narativno ista specijalno u tim djelovima dogadjalo niti neki development niti sam nesto mehanicki novo radio niti sam imao slobodu, vec je tu bilo kao da je jedina svrha da prolongira igrin kraj i da digne satnicu. slicne sam probleme imao sa TLoU 2, Spiderman, Yakuza igrama, Unch4, Tomb Raideri, cak i persona 5 te gotovo svim open world igrama. znam da zvuci cudno, ali ja bih srezao satnicu vecini danasnjih igara i to dobrano.

    prva konzola na kojoj sam igrao igre je bila Atari 2600, zatim NES i Sega Mega Drive. Veliki sam obozavatelj sidescrollera i sprajtova u 2d okruzenju i meni ce ti uvjek biti npr Contra bolja ''pucacina'' (iako je run and gun pravi zanr no to je ajmo reci preteca danasnjih tps-ova tj pucacina) nego sto ce ikada jedan Control, Max Payne, Vanquish you name it biti. raznolikost levela, njihov dizajn, tight kontrole, savrsen input latency, enemy placement, tezina itd itd su dovedeni do savsenstva u NES/SNES eri. isto tako ce mi uvjek biti npr Streets of Rage serijal bolji Beat ’em up nego Yakuza serijal iako volim oba, ali u prvom je jednostavno sve flawless i nikada nemam osjecaj da mi je dosadno i da gledam vise nego li igram.

    ko lud igram Huntdown ovih dana i imam osmjeh na licu (ili barem imam taj osjecaj) 99% vremena, osim kad poginem 10 puta od bosa lol jer em sto me vraca u djetinjstvo, em sto je igra pravljena za mene, em sto je soundtrack bolestan tu su jos gameplay i level dizajn jednostavno savrseni! tesko joj mogu mane naci.

    imajuci sve to u vidu nadam se da je lakse shvatiti zasto na mene suprotno utjece gotovo svaka najava igre koja druge ili ajmo reci vecinu uzbudjuje.

      maverick potpuno te razumijem, medjutim znamo isto tako da ti stvarno volis taj open world zanr te da naginjes naraciji u igrama. mene pak izbiju iz takta te danasnje cinematic igre koje se trude biti filmovi, a ja mracim na svaku drugu scenu.

      O ne, ja apsolutno kužim kaj pričaš. I očito je, jednostavno ti ne sjeda i to je to, ništa zato. Samo mi je bilo interesantno koliko smo drukčije taj model vožnje doživjeli. Na stranu stvarno i otvoreni svijet i sve to, ali baš me to zainteresiralo kako je drukčije bilo. Recimo, ta briga o motoru i model vožnje je baš ono što je mene kupilo, čak više od otvorenog svijeta.

      maverick s druge strane igram ovih dana divinity 2 (GOG) i narativno, mehanicki, settingom, soundtrackom, opcijama u igri, kompleksnoscu i svime mogucim sam vise nego zadovoljan. radije cu sada ulupati neke lude kolicine sati u tu igru nego da uopce i probam neku koja mi je vec na prvu odbojna, pogotovo jos kad su joj kao glavne osobine storytelling, a to znam odmah da ce mi ici na jetra.

      Uživaj, igretina! 😄 Ja sam na drugom prelasku te igre, ali ovoga puta kooperativno s ekipom i totalno je drukčije iskustvo. Stvarno skidam kapu Larianu kako su dobru igru napravili.

        Fico Uživaj, igretina! 😄 Ja sam na drugom prelasku te igre, ali ovoga puta kooperativno s ekipom i totalno je drukčije iskustvo. Stvarno skidam kapu Larianu kako su dobru igru napravili.

        sto je najjace na vas ''nagovor'' sam ju zaigrao jer sam imao potpuno drugaciju percepciju te igre. drago mi je da sam se predomislio i dao sansu.

        Sva sreća da Destiny nije postao niti Xbox ekskluziva niti PS ekskluziva iako su Sony i Microsoft to htjeli

        Speaking as part of the now-ended GamesBeat Summit 2021 online event, O'Donnell discussed Bungie's pre-Destiny launch options during a panel titled "The Nuts and Bolts of Launching a Completely New Intellectual Property." During the discussion, O'Donnell explained that prior to Bungie making a deal with Activision, it received offers from both PlayStation and Xbox. In other words, Bungie was close to making Destiny either a PlayStation or Xbox-exclusive franchise back around 2007.

        https://gamerant.com/destiny-playstation-xbox-exclusive/

        doctorfreak Konj u Witcheru je katastrofa, definitivno najgori dio igre. U AC-u je dobar.

          Heat
          Konj u RDR1 je bolji od svih, jedino ispred toga je RDR2 jer Rockstar jedino može sebe nadmašit.

          RDR 2 i Agro...
          Agro najviše daje dojam živog bića jer nemaš totalnu kontrolu...tih elemenata ima i RDR2.
          Ostali konji su manje više napravljeni kao vozila...

          Konami ipak neće sudjelovati na E3, ali uvjerava da radi na ključnim projektima koje će najaviti u narednim mjesecima. Nadam se da je novi Castlevania, a možda i novi Silent Hill, PES 2022 koji će biti rađen u Unreal Engine

          Nova Castlevania, remake SIlent Hilla i Metal Gear Solida te novi SIlent Hill odnosno Silent Hills aka PT. Hvala, to nam je dovoljno od Konamija za naredno desetljeće.

            maverick
            A srce dedino <3
            Ma mene jedino dira MGS serijal. SH sam s bratom prije 20 godina došao pred kraj, nemam muda igrat opet to sam 😃 A Castlevania me uopće ne dira, eventualno bi je odigrao ako bi bio neki gamebreaking inovative gameplay.

            Deadwalker
            Pa dobro, logično. Tada je Sony dobivao doste stinky PR-a i poslovno/marketinški to je skroz dobar potez.

            Ono što me čudi je... zašto ovakvi poslovni mailovi u zadnje vrijeme izlaze u javnost? Ne odnosi se ovo samo na Sony ili gaming svijet, već općenito.

            Krajnje neozbiljno. Vidim i u drugim granama da ovakve stvari "procure"... meni je to nepojmljivo.

            Ajde da govorimo o kriminalu, prijetnji i slično, ali poslovne stvari NIKAD ne bi trebale izlaziti u javnost osim, ako dvije strane nisu isto odobrile.

              Tzereen čini se da je Sony ipak imao bolju ponudu 😁

              Nexus mislim da je to došlo u javnost zbog suđenja između Epica i Applea gdje obje strane pokušavaju dokazati svoje teze.

                Deadwalker
                A dobro, ako je dokaz u redu. A i to je bizarna situacija...Epic i Apple na sudu zbog Forta 🤣

                Više me čudi što se Apple s tim toliko bavi...