somethingwrong Minecraft sam počeo igrat još u alphi 2009., tih 5 eura koliko sam onda dao mi je najisplativija stvar u životu. I sve sam pratio iz prvih redova, čitao Notchov blog svakodnevno itd. Nije baš kako se čini

Kako je popularnost rasla, točno se iz tjedna u tjedan moglo vidjeti kako čovjek tone u sve veću depresiju. Od hackaton projekata i zajebancije, najednom su nastupili odvjetnici, zakoni, porezi itd. Sjećam se da je jednom doslovno pozvao da ga se spasi i da netko kupi sve to od njega. Kad je došao Microsoft s 2.5 milijarde, svi su bili u čudu, nitko nije mogao vjerovat da su toliko ponudili, a vjerojatno ni on sam. Ono što hoću reći je da nije ona tipična "prodao se korporaciji" priča. Prodao se korporaciji, a zapravo se spasio. Pritom je i sam MS nastavio jako dobro vodit IP, Mojang je duhom ostao indie studio.

somethingwrong Prodao se mega korporaciji nakon što su development financirali igrači.

Konkretno se nadovezujem na ovo. Igrači nisu financirali nikakav development. Odnosno, isfinancirao se nakon prvih 100 prodanih kopija. Čovjek je igru napravio doslovno u nekoliko dana, imao je veliku sreću da se primilo na nekom random forumu i splet okolnosti je bio takav da je doslovno na sreću pogodio tako jednostavnu, a zaraznu formulu kakve se dotad nitko nije sjetio

A early accessa i sličnih poslovnih modela je bilo i prije Minecrafta, samo je Minecraft prvi ostvario taj boom. Ako bi trebao reći da je nešto revolucionizirao, onda je to definitivno Youtube i Let's play kultura, ali sve je to nusprodukt popularnosti i slučajnosti, kao što je i Minecraft jedna velika slučajnost

    Fenix ovo nisam znao i lijepo si to objasnio.
    Lijepo da se on spasio, ali igrači su doprinjeli 100% u popularizaciji i marketingu igre očito kako i sam kažeš.

    Nisam u životu igrao minecraft ni vidio više od 20sekundi videa, pa kad je chono rekao "bi li mogli zamisliti gaming bez Minecrafta" vrlo jednostavno mi je bilo odgovoriti da mogu.

      somethingwrong zato sam i napisao da proucis fenomen zvan Minecraft prije komentiranja. Od kad smo ga instalirali na faksu, mi se nismo odvajali od toga, cista droga, a bila je alpha u pitanju

      Izgleda ko early build neki, bas prazno, nadam se i da je tek pocel razvoj.

      Demons Souls je možda i najutjecjajnija igra zadnjih dvadesetak godina… u top 3 glatko.

      Torgue jbg ali, po meni, ocekivane ocjene. Igra mi je po svemu izgledala dosta lose i to sto je originalni predlozak bio mega hit nema nikakve veze.

      Prezervacija odličnih igara. Također, na thumbu je Alpha Protocol. 🤣

        https://www.gamesindustry.biz/remedy-revenue-drops-222-to-339-million-in-2023

        Remedyju i ne ide baš najbolje.

        "We expect Condor, Control 2, and the Max Payne 1 and 2 remake projects to advance to the next stages of development during the first half of 2024," he said.

        Nadam se samo da to neće bitno utjecati na ove projekte. Od Max Payne remakea očekujem brda i doline, strašno koliko je to bila dobra igra kad se pojavila.

          Zero Jucer sam vidio vijest da je budzet za remakove isti ko za AW2 i da rade s rockstarom…ma to ce bit bolesnjave

          weky Prezervacija odličnih igara. Također, na thumbu je Alpha Protocol. 🤣

          Bralle da si pogleda video ka prije nego šta si komentira ka, zna bi zašto je Alpha Protocol na naslovnici🤣, inace igra je solidna i zasluzuje da ostane u prodaji👍