Meni je Minecraft poseban samo po tome što je valjda jedini značajniji MP builder koji se proslavio…i što je valjda od prvih dana izvodiv i na drvenim PC-ima i svemu sličnom. Super ideja koja je zaživjela među igračima koje tako nešto zanima. Samo craftanje, prikupljanja resursa i slične radnje radije ne bih viđao u akcijskim igrama. Ima igara gdje to funkcionira (tipa Zelda koja stvarno omogućuje velike kombinacije), ali inače su uglavnom nepotrebne mehanike koje odvlače igrača u smjeru grindinga i trošenja vremena.
Gaming Chat - news, tračevi i rumori
chono pogledao sam video. Lik spominje šta si i ti spomenuo, najbolnije/najironičnije od svega je naplaćivanje Alphe i Bete i modding community koji je puno takvih igara izgurao u orbitu , sve u ime podrške indie developera da bi se ti isti "indie" developeri sutra jednostavno prodali mega korporacijama.
- Uređivano
Mislim da ste se pogubili u komunikaciji.
Siguran sam da se mislilo kao jel možemo zamislit svijet da Minecrafta nikad nije bilo, a ne da ga se sad makne.
Ja osobno bi rekao da je sve to kaj je Minecraft kao uveo ili postojalo prije u poprilično robusnom obliku (modding community, alpha, beta, try before you buy) ili je kao early access odlično za developere koji to znaju iskoristit, ali je napunilo tržište sa masu prevaranata i vaporwarea.
Al ne treba umanjivati značaj Minecrafta razvitku industrije isto kak ne treba umanjivati značaj Fortnitea u oblikovanju današnjeg gaminga.
Nisam ga igrao niti namjeravam.
TITANXIS Lego kocke za odrasle
I Lego kocke su za odrasle, a i Minecraft je za djecu.
Minecraft bi prije bio virtualni Lego.
- Uređivano
somethingwrong Baldurs Gate 3 je bio plaćena alpha. Nisu se prodali korporaciji, a koliko vidim, i neće još jedno duže vrijeme. Ima još primjera. Pričaš nebuloze.
Deadwalker ti pričaš nebuloze. Ja pričam direktno. Chono je spomenuo Minecraft. Prodao se mega korporaciji nakon što su development financirali igrači. Try again.
somethingwrong Minecraft sam počeo igrat još u alphi 2009., tih 5 eura koliko sam onda dao mi je najisplativija stvar u životu. I sve sam pratio iz prvih redova, čitao Notchov blog svakodnevno itd. Nije baš kako se čini
Kako je popularnost rasla, točno se iz tjedna u tjedan moglo vidjeti kako čovjek tone u sve veću depresiju. Od hackaton projekata i zajebancije, najednom su nastupili odvjetnici, zakoni, porezi itd. Sjećam se da je jednom doslovno pozvao da ga se spasi i da netko kupi sve to od njega. Kad je došao Microsoft s 2.5 milijarde, svi su bili u čudu, nitko nije mogao vjerovat da su toliko ponudili, a vjerojatno ni on sam. Ono što hoću reći je da nije ona tipična "prodao se korporaciji" priča. Prodao se korporaciji, a zapravo se spasio. Pritom je i sam MS nastavio jako dobro vodit IP, Mojang je duhom ostao indie studio.
somethingwrong Prodao se mega korporaciji nakon što su development financirali igrači.
Konkretno se nadovezujem na ovo. Igrači nisu financirali nikakav development. Odnosno, isfinancirao se nakon prvih 100 prodanih kopija. Čovjek je igru napravio doslovno u nekoliko dana, imao je veliku sreću da se primilo na nekom random forumu i splet okolnosti je bio takav da je doslovno na sreću pogodio tako jednostavnu, a zaraznu formulu kakve se dotad nitko nije sjetio
A early accessa i sličnih poslovnih modela je bilo i prije Minecrafta, samo je Minecraft prvi ostvario taj boom. Ako bi trebao reći da je nešto revolucionizirao, onda je to definitivno Youtube i Let's play kultura, ali sve je to nusprodukt popularnosti i slučajnosti, kao što je i Minecraft jedna velika slučajnost
Fenix ovo nisam znao i lijepo si to objasnio.
Lijepo da se on spasio, ali igrači su doprinjeli 100% u popularizaciji i marketingu igre očito kako i sam kažeš.
Nisam u životu igrao minecraft ni vidio više od 20sekundi videa, pa kad je chono rekao "bi li mogli zamisliti gaming bez Minecrafta" vrlo jednostavno mi je bilo odgovoriti da mogu.
somethingwrong zato sam i napisao da proucis fenomen zvan Minecraft prije komentiranja. Od kad smo ga instalirali na faksu, mi se nismo odvajali od toga, cista droga, a bila je alpha u pitanju
Izgleda ko early build neki, bas prazno, nadam se i da je tek pocel razvoj.
Demons Souls je možda i najutjecjajnija igra zadnjih dvadesetak godina… u top 3 glatko.
Treći krug je počeo. Glasajte ako vam je na popisu za "naj igru" svih vremena.
Vote For The Greatest Game Of All Time In Our Bracket Tournament | Round 3 - Game Informer
Još jedan studio se oformio sa strane veterana gaming industrije, izgleda da cemo imati indie-AAA igre
- Uređivano
Mogućnost dijeljenja računa sa 5 osoba, individualni sejvovi, individualni achievement i mogućnost igranja u ISTO VRIJEME kao i drugi članovi obitelji!
Jednostavno, PCMR!
https://steamcommunity.com/games/593110/announcements/detail/4149575031735702629