somethingwrong Minecraft sam počeo igrat još u alphi 2009., tih 5 eura koliko sam onda dao mi je najisplativija stvar u životu. I sve sam pratio iz prvih redova, čitao Notchov blog svakodnevno itd. Nije baš kako se čini
Kako je popularnost rasla, točno se iz tjedna u tjedan moglo vidjeti kako čovjek tone u sve veću depresiju. Od hackaton projekata i zajebancije, najednom su nastupili odvjetnici, zakoni, porezi itd. Sjećam se da je jednom doslovno pozvao da ga se spasi i da netko kupi sve to od njega. Kad je došao Microsoft s 2.5 milijarde, svi su bili u čudu, nitko nije mogao vjerovat da su toliko ponudili, a vjerojatno ni on sam. Ono što hoću reći je da nije ona tipična "prodao se korporaciji" priča. Prodao se korporaciji, a zapravo se spasio. Pritom je i sam MS nastavio jako dobro vodit IP, Mojang je duhom ostao indie studio.
somethingwrong Prodao se mega korporaciji nakon što su development financirali igrači.
Konkretno se nadovezujem na ovo. Igrači nisu financirali nikakav development. Odnosno, isfinancirao se nakon prvih 100 prodanih kopija. Čovjek je igru napravio doslovno u nekoliko dana, imao je veliku sreću da se primilo na nekom random forumu i splet okolnosti je bio takav da je doslovno na sreću pogodio tako jednostavnu, a zaraznu formulu kakve se dotad nitko nije sjetio
A early accessa i sličnih poslovnih modela je bilo i prije Minecrafta, samo je Minecraft prvi ostvario taj boom. Ako bi trebao reći da je nešto revolucionizirao, onda je to definitivno Youtube i Let's play kultura, ali sve je to nusprodukt popularnosti i slučajnosti, kao što je i Minecraft jedna velika slučajnost